Mégegy régebbi post (Nerd Rage)

Na szóval, hol is kezdjem…..

Most tartok a végén kb, most érek a főelleséghez, legalábbis érnék, mert már órák óta  csak gyalogolok előre miközben félálomban fogom a kontrollert. Ezek a Dungen rendszerek kikészítenek, komolyan annyi az egész terület, hogy mész előre és néha kanyarodik egyet az út, vagy éppen át kell ugrani egy láva tócsát. A sztorit meg nyújtják mint a franc, alig vártam már, hogy vége legyen a játéknak és akkor még rápakoltak egy lapát hülyeséget, aztán mégegyet, mégegy három órás dungeont…ejjj. Kb olyan 20-25 óra játék után már teljesen meguntam az egészet, remélem olyan 40 óra körül már tényleg The End lesz, mert megőrülök. Se a Factory-t nem csinálom meg, se a Frog Log-ot, se a Bogár Tournamentet, nem érdekelnek a Rare Item-ek sem, csak legyen már vége az egésznek.

Olyan részen vagyok túl amit alig birtam már megcsinálni, mert majdnem elaludtam rajta. Mind a nyolc szereplőnek  a Drigellum-ját (vagy mi a faszt) kellett összegyűjteni, azaz nyolc féle bűnhosszú lineáris folyosón kellett végigmenni, persze közben kétmásodpercenként megtámadtak. Szenvedés volt, ráadásul minden harc annyi volt, hogy Warning! Supernova, bummm, nyertem. Következő: warning! Supernova, bumm, nyertem. Ez ment órákon át. Sztem már több mint tíz órája ennyiból áll az összes harc. Semmi kihívás nincs benne. Ráadásul az Ability animációk többsége gagyi szar, csaj eldobja a büdöszoknik és meghal mindenki, ez most komoly? Hárman összeütik a fegyverüket és felrobban az egész bolygó, ez most komoly? Kisala és Jaster szerelme (?) megsebzi az ellenfeleket…no komment, Deego felkapja szegény Steve-et és úgy néznek ki mintha..khmm..valami rosszat csinálnának.

A szereplők mimikája szar, Jaster feje folyton úgy néz ki mintha tele lenne a szája valamivel, ráadásul van vagy két féle arckifejezése, a tátott száj meg a komoly fej. A mozgásuk legtöbbször akadozó. Ja és persze Jupis egy szar, Deego egy szar, Simon egy szar…

A sztori fizikai fájdalmat okoz néha, kb addig érdekelt a sztori amig Seed le nem vette a maszkját. Vagy talán már előtte is szar volt. A főszereplő a Star King-nek a leszármazottja aki annak idején megmentette a galaxist bla bla, minden ezer évben van egy ilyen hős bla bla, a Mother nagyon gonosz és bolygókat szeret eltüntetni meg beast-eket hoz létre bla, bal. Csak is a Star King leszármazottja tudja legyőzni őt.  Alig várom már a fél órás dögunalmas fight-ot a final boss ellen. És hogy miért akarom végigtolni ha ennyire szenvedek? Mert az eleje még tetszett, mert Zegram vagány, mert Kisala kawai és mert nem szeretek félbehagyni egy rpg-t.

———————————

Végeztem a Rogue Galaxy-val, ami konkrétan azt jelenti, hogy a Final Boss tizenvalahányadik darabja megvert mikor 2 centi hp-ja volt. Konkrétabban az volt a legvégső formája….Nem kis idő volt eljutni odáig (40 óra)…ehhh..na mind1, az a lényeg, hogy kikaptam a gépből a dévédét és összeroppantottam. Úgy értem most már kijelenthetem, hogy ez volt a LEGSZARABB jrpg amivel eddig játszottam, de azért fun játék 😀 Ja és a FF X-2/XII-nél még mindig jobb.

——————————–

Még szerencse, hogy csak én értem, hogy miket irogatok 😄

Címkék: , , , , , , , ,

Vélemény, hozzászólás?

