Bye bye Strange Journey

Screenshotos post következik.

Szétrúgtam a Final Boss seggét és lesöpörtem az emberi civilizációt a bolygóról, vörös köd borítja a Földet és mindent elleptek a démonok hadai. Szabadság, anarchia, megint a káosz nyert…

Szegény földre szállt angyalnak semmi esélye nem volt …

…ilyen banda ellen.

1-szer kellett gyógyítanom az egész fight alatt.

Hát ennyi lett volna,
bár még közel sincs vége, állítólag van valami Secret Boss a  New Game+  -ban, bár ki a faszom kezdené el az elejétől megint. Majd pár év múlva ha majd nagyon unatkozom.

Na mind1, nice job Atlus. Remélem még csinálnak hasonló kaliberü RPG-ket a közeljövőben.  Ja és még egy screenshot:

Hát nem aranyos?

Címkék: , , , , ,

23 hozzászólás to “Bye bye Strange Journey”

  1. Péter Says:

    Dragon Age-et nem próbáltad még?

    Kedvelés

  2. Wagner Says:

    Nem próbáltam, a 6-7 éves pc elég kevés lenne hozzá.🙂

    Kedvelés

  3. Péter Says:

    Igen, azzal tényleg necces lenne nekiállni.🙂

    Kedvelés

  4. Wagner Says:

    Annyira nem is szeretem az új pc játékokat, úgyhogy nincs hiányérzetem.

    Kedvelés

  5. Péter Says:

    Az újak között valóban nehéz értelmeset találni, már ha a tavalyi évet veszem alapul. Manapság ha évente 4-5 értelmes cím kijön, már sokat mondtam.

    Ezt viszont tényleg érdemes kipróbálni, ha játszottál valamelyik Kotor résszel, és azok tetszettek, akkor ez is tetszeni fog. Meg eleve Bioware játék, ami garancia arra, hogy az ő RPG-jük minőségi darab, nem ez a tucatszemét kategória.

    Kedvelés

  6. Wagner Says:

    A Star Wars-t sose szerettem, ezért szóba se jöhetett a Kotor.
    Ha lesz új gépem akkor majd lehet szó a Dragon Age.ről.

    Kedvelés

  7. Péter Says:

    Értem, hát akkor próbáld ki az Alien Shootert amiről nemrég írtam a blogon, az elmegy régi gépeken is és nagyon hangulatos.🙂

    Vagy múltkor írtad, hogy nem ismerted a Nox-ot, na az is piszok jó, igazi régivágású RPG a javából.

    Kedvelés

  8. Wagner Says:

    Az Alien Shooterrel játszogattunk régen, de csak az első résszel. Lehet leszedem majd az újat. De előbb kipróbálom a Shogun Total War-t, most jött le🙂
    A Nox-ot már megnéztem azóta és olyan mint a Baldur’s Gate meg Planescape Torment.😛
    Amúgy Gépen nem nagyon játszok mostanában szal CRPG-k kilőve. Ha van időm pc előtt ülni akkor általában blogokat olvasgatok.😀

    Kedvelés

  9. Ninty Says:

    Én speciel marha kiváncsi vagyok erre a játékra. A PAL megjelenés gondolom esélytelen, ugye?

    Kedvelés

  10. Wagner Says:

    Semmi hír nincs európai megjelenésről egyelőre. De csak annyit kell tenned, hogy teszvesz-ről rendelsz egy DS-t kalózkártyával és kész is. Tök mindegy, hogy pal-e vagy nem-e. Csak az a gáz, hogy nem mindegyik kártya viszi az újabb játékokat.
    Nagyon menő az avatárod amúgy.

    Bameg neked új blogod van? Azt a képed küld el légyszi ami a háttérben van😀 Meg majd ki is linkellek, nem hittem volna, hogy látok még egy SMT fant. ˘˘

    Kedvelés

  11. Ninty Says:

    Ez már a sokadik blogom. Baluznál még csak accountom se volt.

    Hogy őszinte legyek, én annyira nem kedvelek warezolni. Persze vannak kivételek, like SMT1-2, MOTHER1 stb.

    Amúgy, semmilyen csevegő programod sincs?

    Kedvelés

  12. Wagner Says:

    Há’ montam van msn-em más nincs.

    Kedvelés

  13. Ninty Says:

    I see. Csak nem a legfrappánsabb ötlet szétoffolni a bejegyzéseket, nemde?😀

    Kedvelés

  14. Wagner Says:

    Azt már említettem, hogy itt anarchia van, nem kell aggódni.🙂

    Kedvelés

  15. Ninty Says:

    By the way, itt a kép amit kértél. (Remélem erre gondoltál.)

    Kedvelés

  16. Wagner Says:

    Kösz, nagyon menő😀 Most látom, hogy Mothman ott figyel a sarokban🙂

    Kedvelés

  17. Ninty Says:

    Most nyáron tervezem beszerezni vagy a P1-et vagy a Devil Survivort. Utóbbira is marha kiváncsi vagyok.

    Kedvelés

  18. Wagner Says:

    Persona 1-et? Akkor van psp-d ezek szerint?
    A Devil Survivor-t csak ajánlani tudom, van róla egy írásom majd felteszem csak ki kell bővíteni egy kicsit. De ezek szerint akkor DS-ed is van?

    Kedvelés

  19. Ninty Says:

    Hát, én speciel egy japán P1-et néztem ki magamnak PSX-re. Az még megfizethető, nem mint az angol kiadás.

    Van DS-em, már kb. 3 éve. De kéne rá valami ütős RPG.

    Kedvelés

  20. Wagner Says:

    Japánul semmiképp nem játszanék, de te biztos valami nyelv professzor vagy🙂
    DS-re ütős rpg? nem nagy a választék, de tudok ajánlami pár SRPG-t
    disgaea, fire emblem:shadow dragon (ez nagyon jó), SMT: Devil Survivor
    RPG:
    etrian odyssey (old school dungeon crawler), , Strange Journey
    de ott vannak a szokásosak: ff 3-4, dq 5-6,
    lunar knights nagyon jó még, meg van a valkyrie profile covenant ami nagyon durván atom nehéz. Még folyik a kutatásom, de eddig ara jutottam, hogy DS-re kevés igazán jó rpg van.

    Húzok KOFozni aztán alszok ^^

    Kedvelés

  21. Ninty Says:

    Fire Emblemet ismerem. Megvan a 7, 8 GBA-ra (Blazing Sword, Sacred Stones) és a 10 (Radiant Dawn) Wii-re.

    Etrian Odyssey-n is gondolkodtam, mert a videók alapján jónak tűnik. FF4 megvan, még nem vittem végig DS-n.

    Én amúgy abszolút nem tiudok japánul, de a MOTHER 1+2-t végigvittem.

    Kedvelés

  22. Wagner Says:

    Akkor a Shadow Dragon-t is érdemes lenne beszerezni. NAgyon deep🙂

    Én az FF4-el kezdtem a DS RPG-zést és még énsem vittem végig.😀 Ennyit ér, szart se sajnos.

    Kedvelés

  23. Best Of JRPG #1: Megami Tensei Univerzum « Hardcore Gamer Blog Says:

    […] A játék abszolút kedvenc. Ismertetőm: itt. Egyéb infók: itt. […]

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

