Blogger Díj

Köszönet Péternek aki továbbküldte nekem ezt a gyönyörűséges giccsparádét 😉 Végülis ez egy olyan díj amit előbb utóbb mindenki meg fog kapni a wordpressen. Lesz aki többször is. Igazából nem tudom mivel érdemeltem ki, de “legalább gondolt rám valaki” 😄

1. Meg kell köszönni a díjat annak, aki küldte.
2. A logót ki kell tenni a blogodra.
3. Be kell linkelni azt, akitől kaptuk.
4. Írni kell magunkról 7 dolgot.
5. Tovább kell adni a díjat másik 7 bloggernek.

Első három megvolt most jöjjön a 7 random igazság.

1. Rajzból érettségiztem, kedvenc technikák: szénrajz, grafit, tűfilc.
2. Jártam egy bizonyos suliba 1 évet csak úgy poénból, hogy minden tárgyból meghuzassam magam
3. Régebben szerettem olvasni: Rejtő Jenő, Paulo Coelho, Milan Kundera, Kurt Wonnegut, Moldova György, Robert Merle, ilyesmik. Úristen most jut eszembe, hogy két tucat Stephen King-et is elolvastam :S
4. Allergiám van a háziporra és fűkeverékekre, kurva szar
5. Kedvenc muzsikák: Pink Floyd, King Crimson, Eric Truffaz
6. Antidohányos vagyok, bár egyszer elszívtam 3 szál Marlboro-t miközben a csallánban feküdtem és nem éreztem semmit
7. Múlt héten megnéztük tesómmal a Spartacus: Blood And Sand-et   nagyon lol volt

A hét jelöltem pedig, elnézést kérek attól aki harmadszorra kapja meg, sorry 🙂

Soa Markusz

Elhaym

Amaru-chan

Atis

Baluzz

Siklara

Shearer – hát ő még nem kapott asszem

Najó, jóéjt mindenkinek!

Címkék:

12 hozzászólás to “Blogger Díj”

  1. terika Says:

    Már shír is kapott. ^^
    Jó gyorsak vagytok amúgy, csak szórjátok kifelé a díjakat.
    Az allergia nagyon gáz, nekem is van, por-fűkeverék+macska. Rühellem. 😦
    Kinget én is nagyon sokat olvastam, most éppen a science-fiction korszakomat élem könyvügyileg. 🙂

    Kedvelés

    • Wagner Says:

      Van egy polcom amin csak King könyv van pedig a gyűjtemény felét beadtam már antikváriumba. 🙂 Neked melyik könyve tetszett legjobban?

      Kedvelés

      • terika Says:

        Most éppen a Ragyogást olvasom. Aztán majd a Bilincsbent. Igazából én olyan 12 évesen a Tortúrával nyitottam, azt elolvastam egymás után vagy háromszor is… Nem is tudom, melyik a kedvencem…

        Kedvelés

      • Wagner Says:

        Én a Rémkoppantókkal nyitottam kb 14 évesen 😀 Aztán utána jött a Ragyogás.
        A Tortúra meg a Blincsben kb ugyanarról szól, nem is tudom melyik a betegebb 😀 De az ilyen “be vagyok zárva egy szűk helyre és nem tudok szabadulni” témából szerintem a Cujo volt a legjobb, az nagyon para.
        Nekem talán a Két Rose volt a favorit meg a Talizmán 🙂

        Kedvelés

  2. Péter Says:

    Sorry, szerintem is egy hülyeség ez, de ha már jölöltek nem utasíthattam vissza. 🙂

    Kedvelés

  3. amaruchan Says:

    Én se hittem… 😄

    Vezérlőpult, Blog Statisztikák, Referrers
    Ebben a menüpontban szépen kiírogatja, honnan klikkeltek az enyémkém blogomra. :mrgreen:

    Kedvelés

  4. amaruchan Says:

    Mellesleg te hogy találtál hozzám? (Igen, eddig bírtam visszatartani a kíváncsiságom XD)

    Kedvelés

  5. Wagner Says:

    Sjonna blogján szoktál irogatni onnan jutottam el hozzád, meg terika blogján is láttalak. 🙂

    Kedvelés

  6. Elhaym Says:

    Köszi. Kiírtam a te nevedet is .

    http://elhaym.wordpress.com/2010/02/23/blogger-dij/

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

