Gameplay

A héten csinálunk öcsémmel egy Golden Axe gameplay videót úgy, hogy nem vesztünk egy életet se. Addig is gondoltam letesztelem a videófelvevő programot, nyomtam egyet single-ben meg rátettem valami törökös drum and bass zenét. Nézzétek meg….

Címkék: , , , , , , , ,

10 hozzászólás to “Gameplay”

  1. Dodgers Says:

    Jól döntöttél, hogy külső felvevőprogramot használsz, mert az emulátorok saját felvevője az esetek többségében hagy némi kívánnivalót maga után. Emiatt csesztem el a Streets of Rage 3 végigjátszásomat képminőség szempontjából.

    Kedvelés

  2. Wagner Says:

    Amarecco-t használok, nagyon jó, de eddig voltak vele problémák. Pl minden videó szaggatott amit felvettem (biztos, mert kevés a RAM vagy gyenge a CPU) de ez most normálisan megy valamiért.
    Emulátoroknak van felvevője? Nem is tudtam 😀
    Streets of Rage végigjátszásodat hol lehet megnézni?

    Kedvelés

  3. Dodgers Says:

    Némelyiknek van, pl. az Snes9X-nek és a Gens-nek is van. (előbbi kissé fos kép + felvétel közben nincs hang, utóbbi hangyányival jobb).

    A végigjátszás:
    http://www.youtube.com/user/vizi02#p/c/B32D8F3479DDA895/0/shNX8Hns-x0

    Nem überpró, de legalább megpróbáltam. 🙂

    Kedvelés

  4. Dodgers Says:

    A lejátszási listából/Playlistből elérhető. Elnézést a duplapostért, csak azt hittem, hogy a Playlistre megy a link, közben meg a főoldalra irányít.

    Kedvelés

  5. Wagner Says:

    Pont ez a két emu van fent nekem is. Amúgy az amarecco-val sem volt hang, csak kép, ezért is tettem rá a zenét. 😦 Nem überpro? Jól nyomod szerintem, bár ezzel én keveset játszottam szal nem nagyon ismerem.
    A műfajból még a Shinobi 3-mat meg a Captain Commando-t szeretem. Majd lehet azokról is lesz videjó.
    Jah, nem számít a dupla post, itt anarchia van.

    Kedvelés

  6. Soa Mark Says:

    Captain Commando az epic főleg az Arcade/Ps1 változat 😀
    Golden Axe videó meg jöhet 😉
    Én most a tv-mröl próbálok anyagot gyűjteni, de szerintem az lesz, hogy egy kamerát leteszek és yeah.

    Kedvelés

  7. Wagner Says:

    Nem is tudtam, hogy PS1-re van captain commando. Ennek utána kell járnom. 🙂
    Golden Axe videó jöhetne ha az öcsém hajlandó lenne nekiállni.
    És te mit akarsz felvenni a tv-ről?

    Kedvelés

  8. Soa Mark Says:

    Wii-t, azonbelül minden szart 😀
    Reviewolni szeretnék mert nem igen van magyar wii video game reviewer ( legalábbis akikről tudok azok mind PS/XBOX fagek )

    Kedvelés

  9. Soa Mark Says:

    amúgy a captain commando ps1-re kurva jó mert pontos portja a játékgép változatnak így van benne 4 játékos mód és sok fun 😀

    Kedvelés

  10. Wagner Says:

    Igen, jó lenne már egy Wii video game reviewer, számítok rád 🙂

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

