Kof XIII hírek megint

Itt látható a végleges Kof XIII character select screen. Hál’ Isten a K’ Team-be nem a Whip-et hanem a Kulát tették be. Hmmm és egész jól néznek ki. De vajon milyenek lesznek mozgásban? És mi a faszt keres Iori-val a két titkárnő amikor meghaltak ’96-ban? Mi a szarnak tették be Kim mellé Hwa Jai-t aki ugyanaz mint a Joe? És ki az Isten nyila lesz a boss a játékban? Csak nem Ash? Talán majd választ kapunk ezekre a kérdésekre a Kof XIII megjelenése után. Mind1, az biztos, hogy már most jobb mint a XII. Éssel nem kezdünk mondatot? De itt kezdhetünk.

Címkék: , , , ,

19 hozzászólás to “Kof XIII hírek megint”

  1. BenyoBoy Says:

    Az Ash sagának vége lehetne + igazán befejezhetnék a NESTS-eset is. A rooster jobb lett, de a karakterek nagyon Falcoon szerűek, főleg Yuri. Őt meg utálom. Mármint Falcoont. Legrosszabb karakter designer evarrr.Láttam gameplayt is, de sokat nem vettem ki belőle. Gondolom megint kivettek bár cancel-t, hogy berakjanak pár újat, oszt jóvan. 😀

    Kedvelés

  2. Wagner Says:

    Bazmeg Yuri-nak túl nagy lett a feje, nem? Én is láttam gameplay-t és az új max mode-os super mozdulatok elég szokatlanok lettek. Ralph nyom egy Jet Gatling-ot, (Luffy, One Piece) Takuma meg lenyúlta Shin Gouki lezuhanós super-jét…
    Az Ash szagának ezzel vége lesz állítólag. A NESTS meg mióta nincs befejezve? Meghalt Igniz, mindenki megmenekült azt jóvan, mit akarsz még? 🙂 Újabb NESTS-es rész biztos nem lesz, szal viszlát Angel.

    Kedvelés

  3. BenyoBoy Says:

    Csak szeretnéd. 😀
    Kezdjük ott, hogy mi lett K9999 csapatával? Ugye, a 2001-ben kiakarták nyírni Foxy-t, ami nem sikerült. Elmenekültek, és bosszút esküdtek, szóval bármikor visszatérhetnek. 😀
    + tudom, hogy spin-off, de a Maximum Imact játékokban is megemlítik, hogy South-Townban sorba kapcsolják le a NESTS ügynököket! Szóval tömören: nagyon nincsen a NESTS kartel elfelejtve! 😛

    Kedvelés

    • Wagner Says:

      Foxy-t kinyírta k9999 meg Angel, én nem is tudtam, hogy túlélte. A MI-ben meg tényleg NESTS ügynököket kapcsolnak le, ez igaz. Hát ez van, de folytatása akkor sem lesz 🙂

      Kedvelés

      • BenyoBoy Says:

        De akkor még sem nyírták ki, mivel él. 😀
        Mindegy, legyen NESTS Saga 2. Vagy valami normálisabb, kevesebb buzis karakterrel.

        Kedvelés

      • Wagner Says:

        Kihagytam a “nem” szót itt a nagy kapkodásban, na mind1 javítva 😄 Szal mégsem tudtam, hogy él…
        Ja legyen NESTS saga 2… amúgy a NESTS sagák a legrosszabb részek szerintem. A striker rendszer miatt elsősorban, meg a 2001-es artwork meg select screen miatt is. Meg ugye a cheater bossok…
        A kof karakterek fele buzi, ezen már nem tudnak változtatni 🙂

        Kedvelés

  4. BenyoBoy Says:

    Az biztos, a KoF 2000, 2001 az EPIC FAIL volt, de a 2002 már nagyon bejött, mondjuk az meg csak egy sima best of volt. 🙂
    Hát jah, elég sok gay karakter van. Ash-el már lopós buzik is vannak, yeah!

    Kedvelés

  5. Wagner Says:

    Jah EPIC FAIL volt, de nem csak azok hanem a ’99 is. Bár ott az artwork egész jó lett. A NESTS saga egyetlen pozitívuma számomra egy-két karakter megjelenése volt, pl K’ meg Kula. Angel-t meg csak a hangja miatt bírom, az irányítása olyan szar mint May Lee-nek.
    2002 nagyon jó. Kár, hogy eredetileg nincs benne King meg Shingo, az artwork elmegy ebben a részben. Mondjuk a 2002-vel szoktam a legtöbbet nyomni, mert egész jó a karakter felhozatal. Csak abból meg az újabb karikat hiányolom, Shen rulz 🙂 Kéne már egy olyan kof ahol mindneki szerepel…
    Mmindjárt csimálok egy gay karakteres toplistát. Biztos, hogy Ash lenne a number van.

    Kedvelés

    • BenyoBoy Says:

      May Lee tényleg szar volt, de Angel hót egyszerű, hát én konkrétan csak vele tudok valamit felmutatni, szóval annyira még sem lehet szar. Másnak más, de nem szar. Shen tényleg jó, meg Malin-t bírtam az újak közül. A többi felejtős.

      Kedvelés

      • Wagner Says:

        Igaz, mert tényleg más az irányítása mint a többinek, ezért is nem tetszett nekem.
        De a K9999 irányításával is vannak problémáim, ha be tudnám nyomni a super-jeit akkor egyik kedvenc karim lenne. 😦
        Malin meg sose tetszett, inkább Momoko meg Oswals.

        Kedvelés

  6. Soa Mark Says:

    Na ha már KoF, megtudnátok mondani melyik a legjobb része ( + platform ) mert egyszer neki álltam keresni de kijött annyi sz*r…

    Kedvelés

    • BenyoBoy Says:

      NeoGeo emulátort ajánlom, mert rengeteg fasza stuff jött ki rá a KoF-on kívül is (RotD, Metal Slug széria, stb.).
      A legjobb a 2002 és a ’98, de én a 2003-at is szerettem. Mindegyik van NeoGeo-ra. Ajánlom.

      Kedvelés

      • Wagner Says:

        Látom neked is ez a 3 rész tetszett 😀
        ROTD-ot nem szeretem, de a MOTW-t érdemes még beszerezni rá meg az SNK VS Capcom-ot, meg a Waku Waku 7-t, az hihetetlen egy elborult játék. 😀

        Kedvelés

  7. Wagner Says:

    A Kof-nak nincs legjobb része, egyszerűen nincs olyan rész aminek ne lenne hibája 😀
    Ajánlok neked Dream Match részeket, azokban nincs sztori, meg elég sok karaktert vonultatnak fel:
    -kof98
    -kof2002
    Ezeket MAME-ra le tudod szedni. De nagyon jó még a kof2003 (ez MAME-ra nincs, csak NeoGeo-ra). Rohadt jó még a Kof XI (PS2) és a Kof 2002 Unlimited Match (PS2). Amúgy a kontrolleres irányítást nehéznek találtam, nekem billentyűzeten jobban megy a kof.
    Wii-n biztos van olyan emulátor amire találsz kof-ot.

    Kedvelés

  8. Soa Mark Says:

    THX!! Szerintem itt pc-n is elhülyülök majd

    Kedvelés

  9. BenyoBoy Says:

    A Garou tényleg alap. Mondjuk én az összes bunyós stuffot levittem, még a Shin Gouketsuji Ichizoku:Toukon Matrimelee gecijó (talán az egyik legjobb) és a Sengoku 2. Ilyen Samurai Showdown, Fatal Fury, Art of Fightingokat sem szabad kihagyni.

    Kedvelés

  10. Wagner Says:

    Power Instinct Matrimelee az poén 😀 Samurai Shodown nagyon jó, főleg a IV (írtam is róla egy bejegyzést). FF meg AoF se rosszak. Sengoku-ból a 3-mat vittem ki egyedül. Kurva jó volt a NeoGeo, csak azért adtak el olyan keveset belőle, mert több mint háromszor annyiba került mint a SNES. 🙂

    Kedvelés

  11. Wagner Says:

    Hát jah, a kilencvenes évek elején 650-ért adni. Nem értem, hogy ezt miért így találták ki. Csoda, hogy egyáltalán megvette valaki. Szerintem az emberek csak az arcade-ban kofoztak akkoriban.

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

