Ness Vs. Everything

Címkék: , , , , , , , , , , , , ,

7 hozzászólás to “Ness Vs. Everything”

  1. Soa Mark Says:

    Ah Super Smash Bros. emlékek nekem előjöttek😀
    Volt egy küldetés benne ahol csak nessel lehetett lenni és a leg cheatebb karaktereket kellett leverni időre, meg főre asszem 10-et egyszerre.
    Eleinte nehéz volt de profi lettem a használatában xD
    A videó meg epic lehet ötletet adott

    Kedvelés

    • Wagner Says:

      Ja szerintem is epic ez a videó.
      Melyik SSB-ben van benne a Ness? Gondolom a Wii részben. Most próbáltam az elsőt ami N64-re van, de nem valami nagy eresztés.🙂
      A Paper Mario viszont tök menő.

      Kedvelés

  2. Soa Mark Says:

    Mindegyikben benne van😀 csak rejtett karakter

    Kedvelés

  3. Soa Mark Says:

    Paper mario-t leszedtem de szerintem hamarosan neki állok mert Mario RPG-t tegnap vittem ki😀

    Kedvelés

    • Wagner Says:

      És hogyan lehet előhozni Ness-t a SSB 1-ben?
      Amúgy van egy earthbound kérdésem: miért nincs meg nekem a PSI Rockin?
      A Paper Mario-ról meg nem is tudtam, hogy RPG, csak úgy leszedtem aztán elég meglepő volt🙂

      Kedvelés

  4. Soa Mark Says:

    Az első két kérdésre use youtube😀 ( én is onnan tudtam meg dolgokat amikor elakadtam )
    Paper Mario széria márpedig rpg csak úgy mint a Mario & Luigi

    Kedvelés

    • Wagner Says:

      Nem nehéz elakadni ebben a játékban basszus🙂 én IGN walkthrough-t szoktam nézegetni.
      Te most esett le, hogy mi az a PSI Rockin….amikor a játék kérdi az elején, hogy mi a kedvenc dolgod akkor én beírtam neki, hogy Sword és ezért a PSI Rockin-nak a nevét megváltoztatja PSI Sword-re O_O
      Ja amúgy találtam ilyen attack animációkat ha kell még:

      Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

