Helyzet #3

Néhány random gondolat…

  • Kicsit eltűntem mostanában, nem volt kedvem a bloggal foglalkozni. De gondoltam adok valami életjelet magamról. Kijavítgattam egy régebbi posztot az FFIV-ről, ezt majd este felé felteszem. Mást nem ígérek egy ideig.
  • Volt már veletek olyan, hogy elkezdtetek egy könyvet és nem bírtátok letenni? Egy délután alatt kivégeztétek? Tegnap csináltam ilyet, lehet azért sikerült így, mert ezer éve nem olvastam már. Igyekszem kibővíteni majd a Kurt Vonnegut “gyűjteményemet”.
  • A Hunter X Hunter mangakája megint hiátusba ment, egy hónapja nem dobott ki új chaptert. Vajon megint meglesz az egy éves szünet?
  • 2011. Márciusára igérik a Nintendo 3DS-t. Mindenképpen kell majd venni egyet, de persze nem azonnal.
  • Nyáron kezdik a Sengoku Basara 2-t. Csak nem hamarosan animét fogok nézni?
  • Ha pedig tucat nyomozós krimi sorozatot akartok nézni akkor álljatok neki a Criminal Minds-nak. Nem tudom miért, de eléggé megtetszett ez a cucc, talán a karakterek miatt. Kár, hogy Mandy Patinkin kilépett a harmadik évad elején, fuck.
  • És ne feledjétek Red Alert 2 rulez. Ami sucks az pedig: Dragon Quest Monsters Joker, Puzle Quest, Zelda 1 (NES). De ezekről majd később.
  • Ja és ne igyatok Coca Colát!

Címkék: , , , ,

6 hozzászólás to “Helyzet #3”

  1. Ninty Says:

    Zelda 1 sucks? Miért? =/

    Kedvelés

  2. Wagner Says:

    Majd kifejtem mi a bajom vele😀

    Kedvelés

  3. Ninty Says:

    Ember, akkor próbáld ki a Majora’s Masket. That’s the best Zelda.

    Kedvelés

  4. Wagner Says:

    Nem szeretem a Zeldát, sosem értettem, hogy mi olyan nagy szám ebben a játékban. Majora’s Masket-ről még nem is hallottam. Pár videót nézegettem róla most, hogy említetted… de tuti, hogy nem próbálom ki. :S

    Kedvelés

  5. Elhaym Says:

    “Volt már veletek olyan, hogy elkezdtetek egy könyvet és nem bírtátok letenni?”

    Én mindennap olvasok, emiatt már többször előfordult velem ilyesmi. Ilyen könyvekre szoktam 10 pontot adni.

    Kedvelés

  6. Wagner Says:

    Régebben sokat olvastam még a gimnáziumi évek alatt. De mostanra már leszoktam róla.
    De 10 pontot még a kedvenc könyvemre sem adnék főleg nem a kigyúrt macsós vámpíros történetekre.🙂

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

