Secrets Of Mortal Kombat 4

Az UMK3 DS miatt megjött a kedvem mostanában a Mortal-hoz. Az 1-et meg a 4-et nyomattuk a napokban itthon a gépen és miután megtudtam, hogy az 1-ben Reptile-on kívül  nincs más titok ezért kicsit utánanéztem mi van még a negyedik részben amiről nem is tudtunk. Az alternatív kinézetekről pl. fogalmunk sem volt eddig. Azt viszont tudtuk, hogy a Noob Saibot aktiválható valahogyan meg Goro is játszható karakterként működik. Egy kis trükkel meg lehet oldani.  A nagy felfedezések örömére felvettem 1-2 rejtett dolgot hátha valakit érdekel. Pár kivégzést is beiktattam meg kombódús játékmenetet. Enjoy!🙂

Címkék: , , , , , , , , , ,

10 hozzászólás to “Secrets Of Mortal Kombat 4”

  1. Soa Mark Says:

    Szerintem kissé hibázott a széria, hogy átugrott 3D-be
    mert elég pixeles lett a grafika az előzőekhez képest de ebben a 4-ben még a mozgások jók voltak, nem úgy mint az Armageddonban…
    Ha már armageddon, az egész játék egy bug😀 legalábbis wii-n mert olyan van, hogy elmegy a kamera, nem üt, eltűnnek a harcosok szal ilyen WTF.

    Kedvelés

  2. Wagner Says:

    Ilyen bugok nekem nem voltak az Armageddonnál.. biztos a Big Rigs-zel játszottál🙂
    Amúgy az a rész egy fos, ezt írtam már neked. Fele karakter ugyanúgy néz ki, nincs már egyéniségük, az újak borzalmasak, a régieket elcseszték, a gameplay rohadt lassú, a kivégzésekből egy nagy baromság lett. Meg úgy gondolták, hogy poén lesz ha Liu Kang-ből zombit csinálnak… egyszeüen katasztrófa az a rész. A másik kettőnek is van baja bőven… bár a Deadly Alliance az még épphogy elmegy.
    A Shaolin Monks az viszont nagyon jó lett, arról majd lehet írok bővebben.

    Kedvelés

  3. siklara Says:

    A 4. MK még egész szórakoztató volt, bár max a karakterek videói miatt volt érdemes végigverekedni többször is.😀 Sose gondoltam, hogy ennyi rejtett baromság van benne, mi a tesókkal beértük a fatalityk próbálgatásával, betanulásával.

    Kedvelés

  4. Wagner Says:

    Hát igen az MK4-ig volt jó igazán, utána lépett ki Tobias a csapatból, Boon meg onnantól elkúrta az egész sorozatot.
    Sose tudtam olyan verziót szerezni amiben bent lettek volna a videók. AMúgy ki lehet hozni kóddal, hogy a nagy ütés+le kombinációval automatikusan beadja a kivégzést mindenki.🙂
    Cage-nek a legjobb az alternatív kinézete: James Bond ruhában feszít meg lézert lövő pisztoly van nála.🙂

    Kedvelés

  5. Skittles Says:

    Lehet h én vagyok gyenge mert csak Raiden-nel tudtam végig játszani:))

    Kedvelés

  6. Skittles Says:

    Hogy lehet alternatív kinézetet csinálni???

    Kedvelés

  7. Wagner Says:

    A Gamefaqs a barátod:
    http://www.gamefaqs.com/pc/197987-mortal-kombat-4/cheats

    Nyomd folyamatosan a START gombodat, közben kétszer bármelyik gombot, hogy kétszer megforduljon a karakter portré képe.. és kész is.

    Nem tudom, hogy gyenge vagy e, de ha felveszed a gameplay-t akkor megmondom. : D

    Kedvelés

  8. 1996 0417 Says:

    jó játék szeretem

    Kedvelés

  9. Julika Says:

    Öööö valaki légyszives hogy kell joystickel elövenni fegyvert,??🙂

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

