A 7 legnagyobb csaló Mugen karakter

Péter blogján láttam egy jó kis bejegyzést három cheater karakterról. Az volt az ő véleménye, az enyém más lesz. Ezek a karik megeszik reggelire az Eternal Sailor Moon-t.

Number 7
Mukai. A boss a kof2003-ból. Itt sokkal őrültebb. Megállás nélkül ugyanazt nyomja. A szerencsétlen áldozat ezúttal Robert lesz. A sebzése elég durva. Ha nem kapod el egy 80-100%-os kombóval mielőtt nekiállna oszlopokat dönteni akkor buktad az egészet.

Number 6
A következő jelölt Potemkin a nagy fiú. A sokak által kedvelt Guilty Gear sorozatból. Rohadt nagy sebzése van és nem lehet fölborítani/megállítani szinte semmivel. Pedig nem is boss karakter. A Sima ütéseivel visz be 20 %-os sebzéseket. Ellenfélnek beállítottam neki Linket a Zeldából, had kínozza.

Number 5

Death Adder a Golden Axe The Duel-ből. Kicsit felturbózva. Őt aztán képtelenség megverni, tök mindegy kivel jössz ellene.Ő az imbaság megtestestesülése. Ezeket gondoltam addig míg be nem tettem ellene Guts-ot. Ezen a listán csak az 5. hely jutott neki.

Number 4
Guts a Berserkből. Oké az jó dolog, hogy valaki megcsinálta Mugen karakterként, ennek örültem is. Az is oké, hogy Guts kurva erős ember az eredeti történetben. Na de azért nem ennyire.  Death Addert-t is lazán lenyomja 3:1-re.

Number 3

Lauren Revolt. Ez egy állat. Ő egy Gato átirat, de szinte semmit nem tud amit az eredeti Gato tudott.  Még az überőrült K9999-et is tök nyugodtan elveri. Az összes super move-ja legalább 80%-os sebzéssel bír. Még ha levéded akkor is leveszi a fele életerőt. Szerintem Guts-ot is simán lenyomja.

Number 2

Skullman és Psycho Shredder. Először nem tudtam eldönteni melyik a nagyobb csalás. Összeeresztettem őket: ha Skullman nem jött volna ki a testéből akkor lehet, hogy megnyerhette volna a csatát.

Number 1

Címkék: , , , , , , , , , , , , , , ,

10 hozzászólás to “A 7 legnagyobb csaló Mugen karakter”

  1. BenyoBoy Says:

    Nem vágom a mugent, de ezek a listák egyre jobban bejönnek. 😀

    Kedvelés

  2. Thunder Says:

    Szerintem Skullman-t kellett volna az első helyre tenni, főleg amikor kettő jött belőle egyszerre, az volt ám csak a szép. 😀
    És Evil Ken hol marad? Vagy annál csak át kell írni a nehézhési szintjét és kész? Azért nem raktad bele?

    Kedvelés

    • Wagner Says:

      Na mi van jó a géped koma? 😀

      Hú baszki az Evileket elfelejtettem 😄 …. A két Skullman az tényleg nem volt semmi. De azért nem tettem az első helyre, mert ha kijön a testéből akkor simán meg lehet verni. Shredder viszont reménytelen. Amúgy mindjárt kész a basarás bejegyzés.

      Kedvelés

  3. M.U.G.E.N. Cheater karakterek round 2 « Peter's Blog Says:

    […] Cheater karakterek round 2 Wagner kolléga nemrég leközölt egy saját listát, amivel ugyan részben egyet tudok érteni, de ha nem probléma, akkor nyomatok egy kis […]

    Kedvelés

  4. Péter Says:

    Broli-ból főleg a Hyper tud kegyetlen lenni. Omega Hitlert láttátok már? http://www.youtube.com/watch?v=A__y4nNx7nQ

    Kedvelés

  5. Wagner Says:

    Ez a Hitler nekem új volt. Eddig csak Omega Tom Hanks-ről tudtam. Komoly ez a Hitler, hogy egyből öl.

    Amúgy Evil Ken nem is csaló. Ő csak jól játszik. 🙂

    Kedvelés

  6. Thunder Says:

    Jaja, végre jó. 😀
    És Light hol marad? Most jutott eszembe. 😀

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

