Mugen Help!

Halihó! Nekiálltam egy kisebb Mugen projectnek. Próbálom kiegyensúlyozottra megcsinálni ezért elég kevés karakter lesz benne. Leginkább Originilokra és Edited fajtákra gondoltam. Ki mit tudna ajánlani? A lényeg, hogy ne cheater szarságok legyenek. Még nagyjából 20 darabot tudnék beilleszteni látható helyre. De titkos slotok is lesznek a bossoknak illetve bónusz játékoknak: Break The Target stb.  Az eddigi résztvevők: SuperMario, Super Broli, SuperSub-Zero, SuperScorpion, Ryu, sf3Ken, ssjsongoku, cell, Haohmaru, liukang az MK2-ből. De ez még nem végleges. Ja és ha kész lesz feltöltöm valahova. Hátha van olyan aki nem akar bajlódni Mugen készítéssel és szeretné kipróbálni magát a játékot.

Címkék: , , , , , ,

21 hozzászólás to “Mugen Help!”

  1. Péter Says:

    Azért Perfect Cell elég durván tudja nyomni. 🙂

    Én ajánlanám bele a két Hanzou-t, azok viszonylag jól játszanak, nem csalnak, és (ami talán még fontosabb) egy kevésbé tapasztalt játékos is tudja őket kezelni. Esetleg még Bob-Ex Wilson.

    Kedvelés

  2. Wagner Says:

    Igen a Samurai Shodown-os Hanzou az Psycho Shredder kategória. A másik meg egyfolytában azt a lépkedést nyomja. 😀 szal azokat kihagyom, de Bob Wilson-t átküldheted majd.

    Kedvelés

  3. Péter Says:

    Íme: http://www.megaupload.com/?d=LLFCDFB6

    Kedvelés

  4. Wagner Says:

    Kösz. Várom másnak a javaslatait is. Amúgy Cell nagyon bénán játszik csak tölti az energiát egyfolytában.

    Kedvelés

  5. Péter Says:

    Hányas verzió van neked Cell-ből? (cell.def fájlban, version date)

    Kedvelés

  6. Wagner Says:

    Versiondate-nél nekem nincs semmi. De amúgy a 70 karakteredből nincs más akit tudnál ajánlani csak a Hanzóék? A többi Sailor Moon az összes vagy mi? 🙂

    Kedvelés

  7. Péter Says:

    Nem, SM-ből csak 12 van (ne élcelődj, amíg nem próbáltad =P) van még 15 a DB-ből, Diamond klónjai, meg van még egy csomó össze-vissza minden honnét (KoF, Street Fighters, stb) meg vannak ilyenek, hogy Popeye, Fat Albert, Homer, Peter, Duke Nukem, Rambo, Robocop, Predator, Razor Claw, és még sorolhatnám.

    A két Hanzou-t csak hirtelenjében ajánlottam. =)

    Kedvelés

  8. Péter Says:

    Kiegyensúlyozott Mugent amúgy nehéz csinálni, eleve attól is függ, ki-milyen karakterekkel szeretne játszani. Van akinek a Mugen a poénról (is) szól, és szereti ha mindenféle hülyeség van benne , például hogy Fat Albert, Son Goku nyakába húzza a budit, stb. =D

    Van aki viszont HC módon csak Chun Li, Ryu, és hasonló karaktereket hajlandó megtűrni, szóval embere válogatja. =)

    Kedvelés

  9. Wagner Says:

    Nincs Ai patchelve a Cell-em szerencsére, azért lehet megverni. 😄
    Sm karakterem még sose volt. DB-ből meg vagy százat próbáltunk már, de abból kevés van ami igazán jó. Robocoppal meg társaivel is csak poénkodni lehet. A Homer és Peter alkotójától még emlékszem a Flintstone-ra. 🙂
    Amúgy találtam egy rohadt jó Mugen-t. Benyó falra mászik ha meglátja.

    Rámész egy karakterre és meccs előtt még egy külön képernyőn kiválaszthatod, hogy melyik verziójával akrsz menni. Athena-nak pl az összes kinézete szerepel. O_o

    Kedvelés

  10. Péter Says:

    Nem rossz az tény, addig amíg KoF karakterekkel akarsz csak bunyózni. 🙂
    Én unnám a Mugent ha mondjuk csak KoF, Mortal, vagy SF karakterek lennének benne. Anno (lehet már meséltem) én egy SM+DB mugent akartam összerakni, aztán kezdtem unni, és egyre inkább tettem hozzá mindenféle karaktert, szóval mára már van benne mindenféle. 🙂
    Cheater karakterek meg elférnek, bár a nagyon táposakat már csak akkor aktiválom, ha direkt velük akarok kicsit szórakozni. 😀

    Kedvelés

  11. Wagner Says:

    De milyen durva már? Még külön artwork-öt is rajzoltak minden karakternek amik sokkal jobbak mint az eredeti Kof játékokban!

    Ja a nagyon táposakkal én is úgy vagyok, hogy ellenfélnek nem tettem be őket. Pl Dragon Claw ugye. Ha nem próbáltad még akkor keress rá. Amúgy én már az egész Mugen-t kezdem unni, ezért is akarok kitalálni valami új koncepciót amivel fel lehetne dobni.

    Kedvelés

  12. Péter Says:

    Ismerem Dragon Claw-et, szemét egy karakter, bár azért annyira nem imba, hogy ne lehetne legyőzni (egy másik imba karakterrel =D).
    Unni? Tudom mire gondolsz… egy bő évig szüneteltettem a Mugent, aztán szétnéztem a Jew Tube-on, és láttam pár szimpatikus karaktert, meg kíváncsi voltam a már meglévőknek van e frissített, esetleg a gyengébbeknek táposabb verziójuk, stb. Illetve még az hozzátesz most valamennyit, hogy végre már hajlandó a Fraps is rögzíteni. =)

    Kedvelés

  13. Wagner Says:

    Mi meg már 2007. eleje óta nyomjuk. De voltak fél éves kihagyások nálunk is bőven… újítani sincs kedvem már, mer’ rohadt sokáig tart összerakni egy normális Mugen-t. : ) Gondoltam hátha megdobtok valami jó ötletekkel karakterek terén.
    Vagy az lesz, hogy beteszem a Soul Calibur 3-mat és megtanulok vele játszani. 🙂

    Kedvelés

  14. Péter Says:

    Szerintem szüneteltesd egy kicsit, ha már unod, az mindig segít. 🙂

    Kedvelés

  15. Wagner Says:

    Jah erre nem is gondoltam. : )

    Kedvelés

  16. Péter Says:

    Nem tudom áll e még a projekt, de esetleg a cvs Street Fighter karikból beletehetsz párat: http://www.esnips.com/web/CronoCharactersII?docsPage=5#files

    Kedvelés

  17. Wagner Says:

    Kösz a tippet, ezeket a kariakt jól ismerem. EZt a projectet meg csurig raktam már, igaz nem végleges. Majd lehet megmutatom milyen lett. MEg majd küldök egy karit ha lesz kedvem, a Wind-et, hogy próbáld meg elverni.

    Kedvelés

  18. Péter Says:

    Wind? Az goenitz csaj verziója?

    Kedvelés

  19. Péter Says:

    Vagy a Wind-SE karira gondolsz?

    Kedvelés

  20. Wagner Says:

    JAja és nagyon nagy csalás. Behív még 3 embert maga mellé és végig ott maradnak. 🙂
    goenitz átírva valami újabb verzsön lehet

    Kedvelés

  21. Péter Says:

    Elég agresszív, de azért le lehet nyomni.

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

