Sengoku Basara Season 2. ep. 1…. kinek tetszett?

Elkezdték végre a második szériát. Egész jó lett. Szokásos random fight közepén találjuk magunkat. Yukimura és Date egymást gyakják mint mindig, eközben  Takeda és Kenshin is ugyanezt csinálják mint mindig. Úgy néz ki Date végleg legyőzi  hiperaktív hősünket, de aztán hirtelen megjelenik az újabb ellenfél. Megérkezik Hideyoshi és a homi csicskája. Pont úgy történik minden mint a játékban: Hideyoshi eltéríti a felé zúduló nyílzáport egy mozdulattal majd üt egyet a levegőbe és eloszlanak a felhők. Date megszólal, hogy “Not bad for a first timer, de nem volt annyira cool mint én”… Keiji meg szokás szerint lekéste az akciót. Szóval a rész első fele szinte már epicre sikeredett. Tíz perc után viszont kicsit unalmasnak éreztem a sok süketelés miatt. Az új OPening meg nem nyerte el a tetszésemet. Az új karaktereket viszont jól eltalálták. Várom a folytatást és még több akciót és agyamentséget szeretnék látni. Remélem a korábban elhanyagolt szereplők is teret kapnak majd mint Mouri és a kalóz. Vagy esetleg feltűnhetne már Musashi is.

Aki szeretné online nézni az itt megteheti: klikk

Címkék: , , , , , , , ,

9 hozzászólás to “Sengoku Basara Season 2. ep. 1…. kinek tetszett?”

  1. Thunder Says:

    Nagyon jó volt, már az első rész is, remélem ilyen lesz a többi is. 😀 A harcok mindig epic-ek, de Takeda fejszéje mintha összement volna. 😀

    Kedvelés

  2. Wagner Says:

    Jaja, meggyengült az öreg. 🙂

    Kedvelés

  3. SaiyaGin Says:

    Jó rész volt, de egy kicsit én is többre számítottam.

    Kedvelés

  4. Wagner Says:

    Ja én is, valami ütősebbre legalábbis.

    Kedvelés

  5. SaiyaGin Says:

    A második rész már nagyon ütős volt.

    Kedvelés

    • Wagner Says:

      Hát nemtom én kiakadtam amikor elfogták Kojuro-t… egy maréknyi szerencsétlen Takenakával együtt, ezt nem értem hogyan sikerült nekik. Date menő volt a csatatéren. Lassan Yukimura is odaér majd, a következő részben meg tuti ütős lesz Inuchiyo sama vs. Keiji harc. Az meg továbbra sem tetszik, hogy még mindig mellőznek egy csomó szereplőt.

      Kedvelés

  6. Elhaym Says:

    Én még az első sorozatot sem láttam végig. Nem igazán jött be, de szeretném befejezni, hátha később jobb lesz.

    Kedvelés

  7. Wagner Says:

    Ha az eleje nem tetszett akkor szerintem ne is folytasd. 🙂 Bár a későbbi részekben lehet, hogy tetszeni fog 1-2 karakter. Csak a stílus az nem változik.

    Kedvelés

  8. Elhaym Says:

    Legjobban egyébként a nőies Kenshin zavar a sorozatban. Szinkron és a zene viszont jó.

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

