Anime Rulz #1 One Piece

Címkék: , , , , , ,

9 hozzászólás to “Anime Rulz #1 One Piece”

  1. Thunder Says:

    Nagyon kemény mind a két videó, de Zoro Rashomon technikája még mindig jobban tetszett.😀
    Talán a legjobb anime amihez eddig szerencsém volt.😀
    Minden karakter jól ki van találva, és nem hanyagolnak el senkit a történet folyamán.

    Kedvelés

    • Wagner Says:

      EZt nézd meg🙂 Buggyék visszatértek

      Kedvelés

      • Thunder Says:

        Királyság, olvastam, hogy az Impel Down-os részek hatalmasak lesznek.😀 Jó látni, hogy azért a régi arcokat is visszahozzák a sorozatba.😀

        Kedvelés

      • Wagner Says:

        Rohadt jó ez az Impel Down arc is. Kár, hogy már csak 5 rész van vissza belőle. : ( Tök poén, hogy Luffy kiengedte Crocodyle-t is meg a Mr 1-2-3-mat. Vajon újraalapítják a Baroque Works-t vagy mi lesz?🙂 Meg ez az új karakter a transzexuális fószer az nagyon durva…
        …nemtok belépni msn-re valamiért. :-S

        Kedvelés

  2. Soa Mark Says:

    One Piece? Első részeket láttam és epicek de akkor is, HOVA A PICSÁBA HÚZZÁK EZT A TÖRTÉNETET? rendben van, hogy ápolják de minden de akkor is ekkora shounent baszki…D:

    Kedvelés

  3. Wagner Says:

    Azt nem mondanám, hogy húzzák-nyújtják és, hogy unalmas lenne, mert ez pont, hogy nem olyan mint a Bleach ami minél hosszabb annál unalmasabb. A One Piece érdekes módon egyre jobb és izgalmasabb lessz. A karakterek folyton fejlődnek, mindig mindenkinek jut hely a színpadon, a világ hatalmas és jól kitalált, a végtelenségig bővíthető, az ellenfelek királyak. Amúgy szerintem a One Piece-nek akkor se lesz vége ha meghal az írója. Látszik, hogy Luffyék nagyon messze állnak még a céltól.
    Az meg ne riasszon el senkit sem, hogy 460+ résznél tart, mert ha beéred akkor úgy is sajnálni fogod, hogy nincs több. Ha az első részeket megnézted akkor még nem láttál semmit.🙂

    Kedvelés

    • Leara Says:

      Ezzel egyet kell értenem :D… eleinte pont azért nem akartam az OP-t elkezdeni, mert a Bleacht és a Narutót is egyre unalmasabbnak találtam az idő múlásával és gondoltam, hogy ez a sorozat sem lehet különb… de szerencsére tévedtem😀.
      Már kedvenc epic jelenetet sem tudok választani, annyi volt belőlük^^.

      Kedvelés

      • Wagner Says:

        Én 3-4 éve egyszerre kezdtem el nézni mindhárom sorozatot, azóta csak a One Piece maradt meg ami érdekel is. Nekem a sorozat csúcspontja az Enies Lobby volt, azt a fajta epicness-t azóta sem tudták felülmúlni egyik arc-ban sem.🙂

        Kedvelés

  4. Wagner Says:

    :(:(:(

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

