Yogi Bear (macilaci) egy kicsit máshogy

Tegnap bukkantam rá erre a kis rajzfilmre amit a Ren és Stimpy alkotói (Spumco) követtek el. Yogi Bear haverja Boo Boo bekattanik attól, hogy mindent megtiltanak nekik a Yellystone nemzetiparkban majd úgy dönt, hogy visszatér a gyökereihez és úgy fog viselkedni mint egy természetes medve.

[livevideo id=70949A7AD1EB4386BC7D117BE055529F/536891/spumco-the-creators-of-ren-.aspx]
Spumco (the creators of Ren & Stimpy) – Boo Boo Runs Wild

Címkék: , , , , , ,

17 hozzászólás to “Yogi Bear (macilaci) egy kicsit máshogy”

  1. Thunder Says:

    Hát ez…borzalom…:/

    Kedvelés

  2. Wagner Says:

    Azt gondoltam, hogy a Ben 10 rajongóknak nem fog tetszeni🙂

    Kedvelés

  3. Thunder Says:

    Ez most, hogy jön ide?:/

    Kedvelés

  4. Péter Says:

    Áhh… igazi klasszikus, van ilyen Jetsons-os verzióban is, az se semmi…😀

    Kedvelés

  5. Péter Says:

    Hát Thunder koma, szerintem te rohadtul nem vágod mi fán terem a poén.🙂 Bár ha igaz a Ben10es dolog… akkor nem is csoda. Agyam elfojt amikor a szellem a golf kocsit vezette, meg a 4karú piros izompacsirta a nyugdíjasokkal karatézott.

    Kedvelés

  6. Thunder Says:

    Én értem mi a poén, az meg hogy megnéztem a Ben 10-et nem jelent semmit. Én csak elmondtam a véleményemet ennyi.😛 Amúgy sem rajongtam soha a Ren és Stimpy rajzfilmért, taszító volt…
    Ezek meg pusztán, rosszak, az eredetit, ami jó, miért kell elcseszni…?:/

    Kedvelés

  7. Wagner Says:

    De a Foamy az tetszett neki, az meg nekem nem jött be túlzottan a nyekegő hangjával.🙂
    Ez a Jetsonos is poén volt bár a Yogi macis az sokkal durvább. : )

    Kedvelés

  8. Thunder Says:

    Igen a Foamy az jó, de ez nem. Ez teljesen túlerőltetett, túlgesztikulált mozdulatokkal van tele és undorító grafika.

    Kedvelés

  9. Péter Says:

    Pedig Ren & Stimpy epic win, még a South Park is merített belőle ötleteket.😛

    Nem elcseszik az eredetit, tudod, paródia…😉

    A válasz egyébként: “Between 1998 and 2001 he directed and animated several Hanna-Barbera cartoons for Cartoon Network: three Yogi Bear cartoons, Boo Boo and the Man, A Day in the Life of Ranger Smith and Boo Boo Runs Wild, and two Jetsons cartoons, Father & Son Day and The Best Son.”

    Kedvelés

  10. Thunder Says:

    Hát azt éppenséggel nem tudom paródiának tekinteni, de hát ízlések-és-pofonok.🙂

    Kedvelés

  11. Péter Says:

    Szerintem meg pont ezek a hirtelen kitörések teszik vicessé. =) A grafikát meg lehet szidni, de szvsz több munka volt benne, mint bármelyik mai rajzfilmben, hiszen ezt még kézzel rajzolták.

    Kedvelés

  12. Wagner Says:

    Ha annyira elcseszettek lennének akkor nem engedték volna Ed Benedicték, hogy John K. megrendezze ezeket a rajzfilmeket. Szerintem ez egyfajta tisztelgés a Hanna Barbera elött.

    Kedvelés

  13. Thunder Says:

    Jól van, ha nektek tetszik, nézzétek, Én kihagyom inkább.🙂

    Kedvelés

  14. Wagner Says:

    A Simpsons-ba is bekerültek Stimpyék.😀

    Kedvelés

  15. Soa Mark Says:

    Ez EPIC.

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

