Ezt javítsd ki azért… UPDATED

Kipróbáltam a Péter féle Bloodrayne Edit karaktert.

Címkék: , , , , , , ,

21 hozzászólás to “Ezt javítsd ki azért… UPDATED”

  1. Péter Says:

    Infinite loop, na igen, ezzel jár, ha nincs aki teszteloje. 🙂

    Mindenesetre kösz, ha minden idaz redukáltam: http://www.megaupload.com/?d=38P866DK

    Kedvelés

  2. Wagner Says:

    Most meg azt mondja, hogy temporarily unavailable 🙂

    Kedvelés

  3. Péter Says:

    Megaupload mostanában ilyen pöcs, frissíts rá párszor.

    Kedvelés

  4. Wagner Says:

    Jól megoldottad a glitch-et, de még mindig akadnak imbaságok. A gugolás+kis ütést pl tizenötször lehet megcsinálni. A nagy ütést is kb 10szer lehet ha a levegőben van az ellen. De lehet, hogy ez nem is baj, mert igy durván lehet kombózni.
    A Super mozdulatoknál viszont kellene Super Pause, mert amúgy nem lehet belefűzni nagyobb kombókba. (lásd MVC 2)

    Kedvelés

  5. Péter Says:

    Igen kicsit tulzásba estem, a rúgásokihoz adtam egy lendület kiegészítést, csak ezeket kellett kiszedni.

    A legtöbb ütésnél csak a hitflaghez nyúltam hozzá, hogy például ne csak álló, guggoló, hanem az ugró, már levegőben lévő, vagy zuhanó ellenségre is hasson (ami ugye logikus is) illetve prioritást állítottam, hogy az egyszerre érkező ütéseknél az enyém legyen a domináns (az eredeti karakternél az ajánlott default érték alatt volt).

    Szuperkombóknál van superpause, a távolságiaknál. A közelharciaknál (BloodRage, BloodFury) NoHitBy van, hogy ne tudja az ellen megszakítani.

    Kedvelés

  6. Wagner Says:

    De a közelharci supermove-nál is super pause kellene. A NoHitBy az hülyeség ide. Mert ha kombóhoz csatolod hozzá az SM-et akkor ugysem tudnak megütni.
    Post Update megvolt.

    Kedvelés

  7. Péter Says:

    Superpause azért nem jó közelharci kombóknál, mert ha a pause pont akkor lép életbe, amikor az ellen elenged egy támadást (már pedig erre 50% az esély) akkor a kari szószerint belerohan ebbe, és máris megszakadt a kombó. Távtámadásoknál jó, hiszen ott állsz egy helyben.

    Miért kéne ide superpause, ha eleve nem szakadhat meg a kombó?

    Kedvelés

  8. Wagner Says:

    Most mi ezzel a probléma? Nem akkor kell nyomni a supermove-t amikor az ellenfél meg fog ütni. Mi az, hogy erre 50% az esély? Ezt ki találta ki? 🙂 Különben is ettől izgalmasabb a játék. Ez így volt már a KOF-ban, SF-ben meg mindenhol.
    De távtámadásoknál is ugyanúgy meglőhetnek ám.
    A kombó az megszakad ha éppen nem tudod folytatni. Nálam 1 kombó az a sima ütések, special- és super moveok összekombinálását jelenti.

    Kedvelés

  9. Péter Says:

    A superpause a superkombó egy bizonyos pontján aktiválódik, és egy bizonyos ideig tart (feltételektől függően ugye) ha az ellen belekezd egy támadásba, azt a pause befagyassza ugyan, de az attól még ott van, tehát ha hozzáérsz, az ütésnek minősül, a kombó megszakad és átvált a megtántorodás állapotba.

    Hogy érthetőbbé tegyem, ha aktiválod mondjuk a Bloodrage-et, miközben egy fél másodperccel előtte az ellen elindított egy lézer gömböt (ezt ugye nem tudod kiszámítani, hogy az AI mikor gondolja úgy) akkor hiába fagy le minden rajtad kívül, a karakter megindul előre és menetközben hozzáér majd a támadáshoz, és a szuperkombó meg is szakad.

    Én pedig azt akartam, hogy ne szakadhasson meg, hiszen rohadt idegesítő, amikor az összeszedett powerből elindítanál valami keményebb támadást, és erre az megszakad.

    Kedvelés

  10. Thunder Says:

    Új kedvenc karaktert találtál akkor? 😀

    Kedvelés

  11. Péter Says:

    Tőlem kérdezed vagy Wagner-től?

    Kedvelés

  12. Thunder Says:

    Wagner-től, de akkor már mond el Te is a véleményed. 😀

    Kedvelés

  13. Péter Says:

    Kezdetnek elég volt, de viszonylag kevés új dolgot tettem hozzá, javarészt inkább a meglévőeket módosítottam. Hatékonyabb mint az eredeti char, de a jövőben még valszeg módosítok majd rajta ezt azt (tervbe van véve új AI, és pár extra látványeffekt).

    Kedvelés

  14. Wagner Says:

    Ezt a vitát befejeztem. : )
    Új kedvenc karaktert találtam-e? Mi van?!

    Kedvelés

  15. Péter Says:

    Én ezt nem vitának fogtam fel, amúgy kösz a bugjelentést. =)

    Kedvelés

  16. Wagner Says:

    Bugjelentést szivesen. 🙂 Amúgy Thunderrel toltuk úgy, hogy két Bloodrayne COOP módban és végigvittük (asszem 2szer is). Olyanokat vertünk meg, hogy Death Adder, Skullman, Broli, Date. Nagyon lol volt. Habár több dolog is zaravó volt pl. nincs több palettája a Bloodrayne-nek igy néha nem tudtuk ki melyiket irányítja.
    De nagyon poén, hogy miket lehet nyomni igy ketten ezzel a karival. 🙂

    Kedvelés

  17. Péter Says:

    Na akkor csak nem lett olyan rossz, örülök. =) Ha felváltva nyomat valamelyikkőtök egy-egy flasht, akkor szinte le sem tudnak győzni, na meg coop módban a vérszívás is egyszerűbb, egyik megüti, másik ráugrik. =)

    Kedvelés

  18. Wagner Says:

    A flash gránátot nem is használjuk… (nem jöttünk még rá). Meg elég fölöslegesnek néz ki mivel mindenhogyan úgy lerohanjuk az ellenfelet, hogy meg se tud mozdulni. Ilyen 50-60 hites kombókat hozunk össze ketten együtt, hozzánk se tud érni az ellen és meg is hal egy ilyen sorozattól. Egy imba tombolás az egész. Szórakoztató és egyben túl egyszerű is ez a kari.

    Kedvelés

  19. Thunder Says:

    Kicsit imba volt így a játék, de legalább el lehet verni a nehezebb bossokat is. 😀

    Kedvelés

  20. Péter Says:

    Van egy Movelist.txt fájl, abban le van írva minden kombó előhívásának módja. 🙂

    Kedvelés

  21. Wagner Says:

    Tudom, de mi jobb szeretünk magunktól rájönni az ilyenekre. Úgy érdekesebb. 🙂

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s


%d blogger ezt kedveli: