Top 20+1 Manliest Men in videogames (updated v1.4)

UPDATE június 9.: most jutott eszembe, hogy teljesen megfeledkeztem egy bizonyos játékról. Muszáj volt bővítenem 20+1 -re.

UPDATE szeptember 10: levettem Akumát a listáról, lecseréltem egy sokkal jobban oda illő karakterre.

UPDATE szempember 11: kivettem Snake Logan-t és helyére került a DoomGuy,  jobban megérdemli a helyezést, valamint Corvus a Hereticből is helyezést kapott.

A ScrewAttack egyik epic fail videója és Soa Mark troll listája után én is felállítottam egy sajátot.

Akik nem kerülhettek fel a listára.

  • Postal Dude: aki felhúz egy macskát a shotgun-ra az nem is ember
  • Caleb: ő inkább félelmetes
  • Kratos: az meg ki?

Number 20:

Sabin Figaro (Final Fantasy VI) avagy Dolph Lundren egy JRPG-ben.

Number 19

Max Payne, részben a neve miatt. Amúgy azért került a listára, mert képes volt egy arckifejezéssel végigvinni egy játékot.

Number 18

Kanji Tatsumi (Persona 4) Bármilyen monsztát  agyon tud csapni egy  székkel vagy egy asztallal, ráadásul saját bandája van Inabában.

Number 17

Corvus, a Heretic címü klasszikus FPS főszereplője.


Number 16

Sarge (Quake 3) Aki az intróban nyújtott alakításáért került fel a listára. Meg milyen kemény, hogy oda van ragasztva a szivar a szájába.

Number 15

Serious Sam (Serious Sam sorozat) Egy kicsit mindig úgy éreztem, hogy Sam egy Duke Nukem koppintás, de azért nem semmi a csávó. Ennyi monsztát leírtani egy magában.

Number 14

John Mullins (Soldier Of Fortune) Egy igazi hazafi.

Number 13:

DoomGuy, a személyiséggel nem rendelkező démonírtó katona.

Number 12

Lewis Cannon (Tokyo Beat Down) Punch, punch, kick. Takeshi Bando-t akartam feltenni a listára, mert eltalálták rakétával és semmi baja sem lett, de Lewis mégis csak kúlosabb.


Number 11

Ax Battler (Golden Axe 1-2) Ő nem egy barbár, hanem a BARBÁR.

Number 10

Mike Haggar (Final Fight sorozat) Nekünk is ilyen polgármester kéne.

Number 9

Barret (Final Fantasy VII) Ez egy mocskos szájú vadállat, a jobb keze helyén meg egy forgó gépfegyver van.

Number 8

Lo Wang (Shadow Warrior) “You no mess with Lo Weng!” Rosszul mondja a saját a nevét.

Number 7

Takeda Shingen (Sengoku Basara) epic

Number 6

Goro Daimon (King Of Fighters sorozat) Judo mester egy kevéske muszklival. Reggelire Marcus Fenix féle embereket szokott fogyasztani.

Number 5

Kazuma Kiryu, a Yakuza (Ryu Ga Gotoku) PS2 exkluzív sorozat főszereplője


Number 4

Marco és Tarma (Metal Slug sorozat) A Contrás csávókat nem raktam fel a listára, mert nem nagyon nyomtam azt a játékot. De van nekik  NeoGeo-s megfelelőjük. Ők jópofábbak, ők is képesek ketten szétlőni egy egész sereget, de sajna ugyanúgy meghalnak egy lövéstől .

Number 3

William BJ. Blazkowicz (Wolfenstein 3D, Spear Of Destiny) Többszáz náci katonával végzett saját kezüleg, többszáz labirintuson átverekedte magát miközben kutyakaját meg vért ivott. Majd megölte Hitlert is.

Number 2

Ben (Full Throttle) Nem vitted végig? Nem is ismered? Bűn.

Number 1

Duke Nukem. A Forever-ben nyújtott alakításárt csak az első hellyel tudom megjutalmazni. “I’m not gonna fight you. I’m gonna kick your ass!”

Number Zero

Benimaru Nikaido “Benő Mari” (The King Of Fighters) Az ő férfiassága mellett még Duke Nukem is eltörpül.

34 hozzászólás to “Top 20+1 Manliest Men in videogames (updated v1.4)”

  1. Ninty Says:

    Király lista lett.😀 Mondjuk hiányolom Eikichit a Persona 2-ből. Hát hallod, nem mindenki szokott gitártokkal lövöldözni.

    Kedvelés

  2. Wagner Says:

    Kösz😄 sokat agyaltam rajta : S
    Nem mindenki lövöldöz gitárral?
    Rocketbilly Redcaddilac (Gungrave Overdose)
    http://farm3.static.flickr.com/2238/2191163833_54b3b70e5a.jpg?v=0
    meg Dante (DMC 3)

    Kedvelés

  3. Dodgers Says:

    Lewis, Kanji, Tarma és Marco szerepel a listán, bölcs döntés.😀

    Kedvelés

  4. Soa Mark Says:

    Király lista, Max Payne-es poénon meg jót derültem😀
    Szerintem nyomatom egy videót is top 20 ( troll ) listás man-böl ja és persze felrakom gametrailersre mert úgy az igazi.

    Kedvelés

  5. Ninty Says:

    Eikichi uses a machine gun concealed in a guitar case in battle. Ez EPIC.😀

    Kedvelés

  6. Péter Says:

    Nem rossz, de az első helyezett kicsit buzis abban a szexi leopárdmintás cuccban…😄

    Postal Dude meg epic, a macska hangtompító kajak ennyire felzaklatott?:/ Pedig az még semmi az AWP Mod nyújtotta lehetőségekhez képest.😀

    Kedvelés

    • BenyoBoy Says:

      Én nem szoktam használni a macska hangtompítót, inkább csak simán rájuk megyek egy lapáttal, oszt ha gyorsabbak, nyertek.🙂
      AWP mód gecijó, köbö első játék volt, amit a laptopomra feltoltam.😀 Az új fegyverek nagyon büntetnek. A sűrített levegős shotgun, a kasza, meg az atomrakéta vicces lehet multiba.🙂

      Kedvelés

  7. BenyoBoy Says:

    Nemi s hiszem el, amit látok: egy korrekt lista, amivel teljesen egyet tudok érteni!😀

    Kedvelés

  8. Wagner Says:

    Srácok örülök, hogy tetszett a lista!😀 Azér’ jobb lett mint a SrewAttack fos.

    Ninty: Ja, hogy fegyver van a gitárjában? Az más😀 Eikichi azért nem szerepelt, mert a P2 kimaradt nekem, amúgy meg nem elég férfias ehhez a listához. Eszembe jutott mégegy gitárral támadó csávó, Nikki a Chrono Cross-ból.

    Péter: Az első helyre először Ash Crimson-t akartam tenni, de aztán az artwork képeket elnézegetve rájöttem, hogy Benimaru még buzisabb. A macska hangtompító nem zaklatott fel, csak az már inkább a psycho kategóriába esik és az egy másik lista.🙂

    Amúgy bírtam a Postal kettőt is. El lehetett vele hülyülni, csak nagyon sok volt benne a töltés (lassan vitte a gép). Az AWP móddal meg nem játszottam.

    Az első helyezettel meg az akart lenni az üzenetem, hogy listát készíteni hülyeség de azért fun.

    Soa Mark: Tényleg a videóiddal hogy állsz? OtakuKillah, Mario RPG rewiev.

    Kedvelés

  9. thunder21 Says:

    Ejjhát, mégha nem is bírod, Kratos is befért volna ide.😉
    Sam miért csak 15. helyen van?😦

    Kedvelés

  10. Wagner Says:

    Sam?
    Öcsém majdnem meggyőzött róla, hogy Sam-nek nem jár több a 19. helynél. Gondolkodom rajta, hogy kicseréljem-e Takumára.😄

    Van itt valaki aki szeretné látni Kratos-t a listán?

    Kedvelés

  11. Péter Says:

    Kratos egy szar, helyette Alex Mercer legyen😛

    Sam bácsi pedig Epic.

    Kedvelés

  12. Wagner Says:

    Alex Mercer? Ne viccelődjünk. A lista marad ahogy van, vagy beteszem Hulk-ot Sam helyére : ) Jajj de fáradt vagyok :S

    Kedvelés

  13. Péter Says:

    Miért lenne vicc? Mondj már nekem még egy karaktert akinek ott lapul a kisujjában vagy 2 tucat mutánsképesség, aláz, ugyanakkor mégsem megy át DMC féle pozőr giccsparádéba.

    Kedvelés

  14. Wagner Says:

    Passzolok…. nem tudnék hasonlót mondani. De az én listámra nem passzolna.
    De ezek után megnézném a te listádat is. : )

    Kedvelés

  15. Péter Says:

    Gondoltam rá, ha már te és Marko is nyomattatok egyet, akkor én se maradhatok ki.🙂 A héten szerintem megcsinálom, ma már nem, mert 3 másik poston is dolgozom felváltva, és kissé leamortizáltak most agyilag.😀

    Kedvelés

  16. Wagner Says:

    Látom írtál a Prototájpról, mindjárt meglesem.
    Ki amortizált le amúgy? Micsináltál?🙂

    Nekem meg eszembe jutott, hogy kihagytam egy epic karaktert, mindjárt nyomok egy update-et.

    Kedvelés

  17. thunder21 Says:

    Nem mondod! Takeda, aki akkor is meg tud állni egy lovon, ha az majdnem függőleges halad?😀
    Tényleg Epic!😀

    Kedvelés

  18. Wagner Says:

    Há’ most mondd meg, hogy feledkezhettem el róla? Mindjárt elsírom magam. : )
    Te is jól nyomod azért, amint nyomtam egy update-t már írtál is. Biztos aszitted, hogy a Kratos lesz benne😄

    Kedvelés

  19. thunder21 Says:

    Dehogyis, csak szokás szerint olvasgattam a régebbi írásokat.😉
    De Kratost kihagyni…ejj…mégha nem is szinpatikus.😦

    Kedvelés

  20. Dodgers Says:

    Ez a Takeda nem semmi fickó. Más szőrén üli meg a lovat, ő meg függőlegesben. Az indiánok büszkék lehetnének rá. Megérdemelt hely indeed.🙂

    Kedvelés

    • Wagner Says:

      A lovaglás semmi😄 Nézd meg hogyan aprítja a fát

      Kedvelés

      • Dodgers Says:

        Most bár biztos: olyannyira badass még favágóként is, hogy még a fizika törvényei se mernek vele kikezdeni. Még sok ilyen hadvezért.🙂

        Kedvelés

      • Wagner Says:

        Bameg megint eszembe jutott valami. Először Master Asia állt így lóháton a G Gundam-ben. De Takeda Shingen valójában nem utánozta le Master-t, ugyanis ő már két lovon állva közlekedik. Legalábbis az animében.

        Kedvelés

      • Dodgers Says:

        Nem tudom miért, de Takeda egyre inkább szimpatikusabb. Egyszerűen ezek a dolgok nem tűnnek olyan idiótának, ha ő csinálja. Mármint, állva lovagolás két lovon, ráadásul függőlegesben? Favágással házépítés se perc alatt? Erre még Kratos se képes, hiába tért már vissza háromszor a halálból, Takeda egy élet alatt megcsinálta mindezt.🙂

        Kedvelés

      • Wagner Says:

        Próbáld ki a játékot🙂

        Kedvelés

  21. thunder21 Says:

    Jólvan, nem vitát akarok itt elindítani, de miért szar?😦

    Kedvelés

  22. Wagner Says:

    Kb másfél óráig bírtam játszani a GoW 1-et, nekem nem jött be, nem tetszett a karakter meg az egy gomb nyomkodás. Nem azt mondom, hogy utálom… csak figyelmen kívül hagyom inkább.
    A Sengoku Basará-nál is 1-2 gombot nyomkodsz folyamatosan, de az legalább poén játék epic karakterekkel. Sőt még multiban is lehet nyomni, igaz? Az ilyen Takeda félék miatt is érdemes beszerezni.

    Kedvelés

  23. thunder21 Says:

    Naná, az a 3-4 óra Basara odavágott mindig.😀

    Kedvelés

  24. Wagner Says:

    Azér addig nem tartott, úgy emlékszem max másfél óra alatt végig lehetett tolni a “Japán elfoglalása” módot🙂 Meg azt is megértem, hogy miért nem vesszük elő mostanában azt a game-t.

    Kedvelés

  25. OMG it’s over 10.000! « Hardcore Gamer Blog Says:

    […] Top 20+1 Manliest Men in videogames […]

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

