Helyzet 5

Akartam tartani egy nagyobb szünetet a blogon, de mindössze 8 napig bírtam húzni. A helyzet az, hogy valami felsőbb hatalom letiltotta az MSN Live fiókomat és egyáltalán nem tudok belépni. Erre az a magyarázat, hogy valaki az én fiókomon keresztül nagy mennyiségű spam üzenetet küldözgetett ide-oda, ezért zárták le. Ez egy bullshit… viszont az alap Messengeren (ami alapból a Windows-ban van) be tudok lépni, de ott nem látom a csoportokat tehát nem tudok írni a Shin Megami Tensei group-nak. Sőt még csomó funkciót nem tud. Lehet, hogy létrehozok egy új fiókot. Bár összeszedni megint az embereket elég nehéz lesz, kb 5 évig használtam ezt az account-ot.

Nemsokára írni fogok pár játékról is hiszen Dodgers nemrég ajánlotta a Yakuza sorozatot aminek az első részébe bele is merültem egy kicsit. A játék főszereplője meg annyira badass, hogy muszáj lesz miatta frissítenem a Manliest Man Toplistámat. Továbbá szedtem egy Doomsday nevü programot amivel régi Doom motorral futó gameket lehet üzemeltetni modernebb köntösben. Ezekről is  szó lesz majd, valamint én is csinálok egy játék zenés rovatot mint a többiek.

Ja és ne feledjétek One Piece Rulez! (Luffyék baszottul megérkeztek Marinefordba!)

Címkék: , , , ,

3 hozzászólás to “Helyzet 5”

  1. Thunder Says:

    Buggy rulz! 😀

    Kedvelés

  2. Wagner Says:

    Azaz! Kíváncsi vagyok mit fog alakítani mikor itt mászkál az egész Shichibukai meg a 3 admirális. 🙂
    Húú mi lesz itt…

    Kedvelés

  3. Thunder Says:

    Jaja. 😀 Maximum felbátorítja az embereit, aztán csal elvan, mint mindig. 🙂

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

