Fucking Pro Gamers

Aki nem tudná a Shinobi III az egy igazi Sega klasszikus. Már régóta ismertem de soha nem tudtam kivinni, mert túl nehéz. Ám hála a Genesis emulátornak végtelen mentési lehetőséget kapunk. Végülis ez csalásnak számít,  de csak így tudtam végigmenni az egész gamen. Mentés nélkül  a Round 4  végéig vagy Round 5 elejéig szoktam ejutni. Az utolsó két pályát külön kiemelném, mert elképesztőek voltak. Nos miután pár óra alatt végigszenvedtem gondoltam felnézek Youtube-re és látom, hogy egyesek úgy átrohannak az egész gamen, hogy meg se sérülnek. WTF?

Jólvan. További Youtube-ozás után ráleltem egy perfect Contra: Hard Corps SPEEDRUN végigjátszás videóra. O_o Azt ugye tudjátok, hogy ez a világ legnehezebb 2d shooter játéka. Valaki ezt megcsinálja halálozás nélkül méghozzá alig 6 perc alatt, titkos befejezéssel. Respect. Én még az első pályát se tudtam megcsinálni. : – )

Ennél már csak a Morrowind 7 és fél perc alatt a megdöbbentőbb.

Azt tudtátok, hogy a Pro Gamereknek jobbak a reflexeik mint a vadászpilótáknak? Hehe.

Címkék: , , , , , , , , , , ,

10 hozzászólás to “Fucking Pro Gamers”

  1. Ninty Says:

    Valaki a Fallout 1-en is csak lazán végigsuhant kevesebb mint 10 perc alatt.

    Kedvelés

  2. Wagner Says:

    Jah akad egy csomó ilyen elvetült videó. Diablo kevesebb mint 4 perc alatt pl. 🙂

    Kedvelés

  3. Skydragon Says:

    Hamár reflexekről, meg pro gamerekről van szó, akkor ide bigygesztek egy videót, amitől nekem konkrétan elállt a szavam (és szerintem nektek is el fog):

    Kedvelés

  4. Wagner Says:

    Erre már tényleg nincsenek szavak.

    Kedvelés

  5. Péter Says:

    Half-Life 1-et láttam még úgy, hogy valami 40 perc alatt akasztotta ki a srác, de úgy, hogy szinte csak ott lőtt, ahol muszáj volt a továbbjutáshoz, amúgy csak rohant előre és ugrált. Őszintén szólva én az effajta játéknak nem látom értelmét, oké pro meg minden, faszák a reflexei és behatóan ismeri kívülről-belülről a gamet, de hol marad a szórakozás?

    Ez olyan mint Fatal1ty, aki rohadt pro volt az összes nagy multi játékban (Quake, UT, CS) elverte a legnagyobbakat és sorra nyerte a bajnokságokat (bár úgy tudom Painkiller-ben már nem ment neki annyira a szekér) és a végén már mindezt nem a játék szeretetéért, hanem pénzért csinálta, mert ő Fatal1ty és neki már pusztán a nevéért is honorárium jár.

    Kedvelés

  6. Wagner Says:

    A Half Life-osat én is láttam. Ajánlom még a Doom videókat, azok is elég durvák.
    Hol marad a szórakozás? Már biztos százszor végigvitte az illető az adott gamet. Itt már nem a játék a lényeg hanem a verseny. Az, hogy ki a nagyobb pro… és ez jelenti nekik a szórakozást.

    De szerintem azzal nincs semmi baj ha valaki ebből pénzt csinál. Ha már tehetsége van hozzá és pro akkor használja ki.

    Kedvelés

  7. Péter Says:

    Én nem tudom azt elképzelni, hogy leülök egy játék elé, és csak végigrohanok az egészen, hogy megmutassan, 20 perc alatt ki lehet vinni egy 8-órás játékot. Aki ilyet csinál, lehet hogy pro, kérdés van e így értelme játszani? Szerintem nem sok.

    Kedvelés

  8. Wagner Says:

    Mi anno a Prince: Sands Of Time-al voltunk úgy, hogy ki tud rajta hamarabb végigmenni. Elfutottam a nem kötelező harcok elől, nem vettem fel semmit stb. Értelme volt-e azt nem tudom. De kiderült, hogy így is meg lehet csinálni. Meg kihívás volt egy kicsit. 🙂 Mást így nem tudok felidézni.

    Kedvelés

  9. Shingo Says:

    Shinobi 3. Én kivittem save nélkül. Nekem a robot godzilla okozott gondot. Az utolsó két pálya tényleg elvetemült. 😄 Szerintem ez az egyik legjobb játék genesisen.

    Kedvelés

  10. Wagner Says:

    Grat. 😀 I approve your comment.

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

