Új fejléc, szavazás

SMT For The Win!

Címkék: , ,

30 hozzászólás to “Új fejléc, szavazás”

  1. Thunder Says:

    Jó ez, csak írd bele, hogy Wagner’s Blog és szuper lesz. 😀

    Kedvelés

  2. Wagner Says:

    Nem találtam olyan színt ami passzolt volna a képhez. Amúgy meg szavazzál!

    Kedvelés

  3. Skydragon Says:

    Szvsz egy visszafogottabb középkori/gótikus betűtípus egyszerű fekete színnel, vékony fehér körvonallal passzolna, de ez csak egy tipp. (=

    Kedvelés

  4. Thunder Says:

    Valami ilyesmire gondoltam. Mind a kettőtöké jó lett. A gótikussal semmi gond, ha kicsit nagyobb lenne a betűméret. 🙂

    Kedvelés

  5. Skydragon Says:

    Azért csináltam ekkorára, hogy azért látszódjon a csaj arca is, ha nagyobb akkor pont eltakarja a pofiját, de ha esetleg Wagnernek tetszik az ötlet, akkor szól és megcsinálom nagyobbra. (=
    Péter ez még abszolút a visszafogottabb gótikus betűkészletemből való. 😀

    Kedvelés

  6. Péter Says:

    Nekem is van mindenféle extrém gótikus/iniciálé betűkészlet, de ezek kiemelésre nem igazán jók… ha egy kicsit hátrébb dőlsz, már nem nagyon lehet normálisan elolvasni. Az egyszerűbb sokszor több… a cél az, hogy ha feljön valaki, a tekintetét a felírat megragadja, nem az, hogy hunyorogva kelljen fejtegetnie, hogy akkor az most ott n, b, d, vagy micsoda. Persze ez csak az én véleményem. =)

    *Basszus, elírtam azt a rohadt mail címet, majd azt töröld.

    Kedvelés

  7. Wagner Says:

    Jó fejek vagytok : D Pedig nem is akartam segítséget kérni. Mindkettő verzió tetszik, csak az elsővel az a baj, hogy kicsit nehezen olvasható. Péterét véglegesítem szerintem. Kösz!
    Sky amúgy milyen csajra gondoltál? =) Csak egy csaj van a képen a jobb szélén.

    Kedvelés

  8. Skydragon Says:

    A szemüveges ‘csávóra’ gondoltam, ezek szerint tévedtem, de be kell valljam, hogy elég feminin arca van. 😛

    Kedvelés

  9. Wagner Says:

    Ő még annyira nem is feminim mint a mellette lévő kék hajú emo hős. Meg nem a legjobb kép róla. : )

    Kedvelés

  10. Péter Says:

    Szívesen, munkám egy jó részét a PS teszi ki, csináltam már bannert anno Jonnának is. =)

    Kedvelés

  11. Skydragon Says:

    Najó akkor ez: http://www.skydragon.hu/pics/stuff2.png
    😄

    Nem, eszemben sincs versenyezni, csak ez az egyik gyengém. :3
    Mások táskát, cipőt sminket, anyámkínját gyűjtenek, én geeky táskákat (nem retikülöket!), meg csicsa fontokat. 😀

    Kedvelés

  12. Wagner Says:

    Nabazmeg, ez mutatósabb mint a Péter verziója. 😀 Asszem most ez a nyerő.

    Kedvelés

  13. Thunder Says:

    Már nekem is ki kéne találnom valami fejlécet, de nem tudom, hogy mi legyen az… :/

    Kedvelés

    • Skydragon Says:

      Átfutottam a bejegyzéseidet és unalmamban összedobtam egy ilyet:

      (=

      Kedvelés

      • Thunder Says:

        Oha, ez meglepő és nagyon köszönöm! 😀
        Nem gondoltam volna, hogy összedob nekem valaki egy ilyet. ^^ 1.000.000 köszönet, ki is rakom. 🙂

        Kedvelés

      • Thunder Says:

        Jah, még annyit, had kérjek akkor már, hogy hozzá tudnád igazítani az új témámhoz? Mert ahhoz meg túl kicsi. 😦
        Meg a Slaneesh harcost egy Tzeench mágusra le tudnád cserélni? 🙂 Nem akarok persze pofátlan lenni. 🙂

        Kedvelés

      • Skydragon Says:

        Gondolom a szélessége kicsi, egyébként nem gond és nem is pofátlanság, elvileg ez lesz a munkám ugye (már ha találok végre valahára), addig is meg gyakorolni muszáj, hogy ne felejtsen az ember. :3

        Kedvelés

      • Thunder Says:

        A magassággal van baj csak, amúgy semmi gond a szélességgel. Azt a gorgont Kratos mellett hol találtad, mert valahogy nem illik bele az összképbe? 🙂 Még egyzser kösz.

        Kedvelés

      • Skydragon Says:

        Az Castlevania: Portrait Of Ruin-ból a medusa boss, átnéztem wikin sok boss-t, de azok túl nagyok és attól már túlzsúfolt lenne az összkép szerintem, ő meg jó karcsú. 😄
        Alapból vagy Soma Cruz második alakját raktam volna oda, vagy Balore-t, de mindkettő iszonyat nagy.
        Egyébként ha van jó képed egy Tzeentch mágusról, azt megköszönném, annyira nem vagyok képben wh40k-val és elég nehéz képet kutatni úgy, hogy nem tudom hogy néz ki. 😄

        Kedvelés

      • Thunder Says:

        Jó, mind egy, Én sem találok normális képet egy Tzeench mágusról, de ha lehet ne ez a rémség legyen, inkább más. 😀 amúgy kösz az erőfeszítésedet és sok sikert a munkádhoz. 🙂

        Kedvelés

      • Thunder Says:

        Vagy nem is muszáj cifrázni, jó ez, csak át kéne, méretezni. 🙂

        Kedvelés

      • Skydragon Says:

        Noh, remélem így jó lesz, a méret is, meg a 3 jelölt körül tudsz válogatni is (mágus helyett sorcerert raktam). (=


        Kedvelés

  14. Ninty Says:

    Rohadt jó lett. 🙂 Kár hogy MT1-2 nincs rajta. 😦

    Kedvelés

  15. Dodgers Says:

    Ezzel a betűstílussal a fejléc win a javából: se a kép, se a szöveg nem üti egymást, és még áttekinthető is.

    Kedvelés

  16. Wagner Says:

    MT 1-2 nem fért rá, túl zsúfolt lett volna. Még a P 1-2-t is rá akartam tenni.

    Kedvelés

  17. Wagner Says:

    Olyan menő ez a logó, hogy még mindig gyönyörködök benne. 🙂

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

