Néhány érdekes trailer

Professor Layton vs. Phoenix Wright

A Capcom sztár ügyvédje összeméri erejét Prof. Laytonnal. Az utóbbit nem szeretem, Phoenix-et viszont annál inkább. A két világ valahogy nagyon nem illik össze, de ennek ellenére kíváncsi vagyok a játékra. Egyébként a cucc 3DS exkluzív lesz.

Persona 2: Innocent Sin PSP remake

Egy újabb jó húzás az Atlus-tól.  A nyomi rap zenét leszámítva.

Marvel vs. Capcom 3 – Zero

Dr. Wily mesterműve visszatér. Őt nem lehet kihagyni semmiből?

Bulletstorm

Hm.

Címkék: , , , , , , , , , , , , ,

12 hozzászólás to “Néhány érdekes trailer”

  1. Skydragon Says:

    Tényleg érdekes főleg az első, bár Prof layton nekem sem jött be túlzottan.
    Marvel vs capcom 3 must have kategória, mióta tudom, hogy Okami is a karakterek közt van. 🙂
    Egyébként aminek én most örülök (és most már játszok is) az a Hotel Dusk folytatása, hihetetlen hogy alig lehetett hallani róla, hogy jön a 2. rész. -_-”

    Kedvelés

  2. Wagner Says:

    Neked is van Ds-ed vagy csak emul?
    MvC 3 meg tényleg must have, de nem csak Amaterasu miatt, remélem benne lesz Captain Commando és Cabel is.
    Hotel Dusk? Még az első résznek se álltam neki. Túl sok a jó game DS-re. 🙂

    Kedvelés

  3. Dodgers Says:

    “Őt nem lehet kihagyni semmiből?”
    Népszerűségében körülbelül olyan, mint a Natúróban Sasuke, vagy AA-ban Edgeworth: lassan annyi szerepet kap, hogy a főszereplők elmehetnének nyugdíjba. 😀 Capcom részéről amúgy is ráférne MvC 3-ban egy kis vérfrissítés, főleg ami a régebbi beat’em upjainak szereplőit illeti, Namco X Capcom-beli Capcom felhozatal már tisztességes volna.

    Wright vs. Laytonnal én is így vagyok, csak Phoneix miatt érdekel kicsit a cucc, főleg hogy az AA 1-3-féle dizájnt/karaktert használják nála.

    Kedvelés

  4. Skydragon Says:

    Jupp, van Ds-em és imádom. (=
    Kár, hogy idén nem adtak ki túl sok jó játékot, lévén hogy a 3ds-re koncentrálnak.
    Tudom, tudom, csak Amy az egyik kedvenc karakterem, de mondjuk kíváncsi vagyok Chrisre meg Deadpoolra meg Weskerre is pl. 😀

    A Hotel Dusk eléggé megosztja a játékosokat, mert elég sok minden elmondható róla csak az nem, hogy túl akciódús.
    Nyilván aki Contra szintű shoot ’em up-okhoz szokott, annak nem nagyon fog tetszeni a dolog, mert nagyrészt a játék beszélgetések sorából áll néha puzzle-okkal megfűszerezve, de aki alapvetően szereti a csavaros detektív regényeket, az szeretni fogja.

    Kedvelés

  5. Wagner Says:

    “Capcom részéről amúgy is ráférne MvC 3-ban egy kis vérfrissítés, főleg ami a régebbi beat’em upjainak szereplőit illeti”

    Ezt el lehet felejteni, nagyon úgy néz ki, hogy a legújabb illetve a leghypoltabb karaktereket hozzák be. : (

    Kedvelés

  6. Skydragon Says:

    Uhha, ne haragudj, de a legeslegeslegjobban várt ds játékot ki is felejtettem a részemről. 🙂
    Ni No Kuni, ds-re és ps3-ra, a Level5 és a Ghibli Stúdió (<3) fejleszti és mindennap vinnyogok, hogy jelenjen már meg (a másik az Okamiden). 😀
    A játék elsőre egyébként úgy tűnik, hogy pokemonszerű lesz, amit én szvsz szeretek.
    A történet pedig egy fiúról szól, aki hirtelen elveszti az anyukáját, de a tőle kapott baba életre kel és együtt kalandoznak, hogy megtalálják a varázsszert, amivel feltámaszthatják az anyukáját.

    A ds verzió is szép és azzal is játszani fogok, de a ps3 trailertől egyenesen leszakad a pofám annyira szép, muszáj lesz beszerezni emiatt és a The Last Guardian miatt egy ps3-at.

    Kedvelés

  7. Wagner Says:

    Okamindent én is várom, a japáni verziót kipróbáltam de az valahogy nem az igazi. 😄 Erről a noni Kuni-ról még nem is hallottam.

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

