Castlevania: Portrait of Ruin FAILs

Tegnap gondoltam előveszem ezt a játékot mert volt kedvem folytatni (elég hosszú szünet után) és lám megszívtam. Régebben a Death bossnál (8. boss) hagytam abba mert nem tudtam megverni. Most valahogy sikerült. DE véletlenül lenyomtam a boss utáni dialógust ami állítólag “save file corruption”-t okoz. Szóval nem tudok többet menteni és nem enged tovább a játék: nem nyílik ki a boss utáni ajtó… és mindez állítólag azért van mert lenyomtam a videót.

5 órát öltem bele ebbe a gamebe és nincs kedvem elölről kezdeni. Valakinek nincs egy mentése nagyjából ennél a résznél???

Címkék: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

8 hozzászólás to “Castlevania: Portrait of Ruin FAILs”

  1. Skydragon Says:

    Ejj, ez így szopás. Egyébként nem is hallottam erről a “hibáról” még.
    Mondanám, hogy van mentésem, mert van is (mind a 3ból), csak mind a kipörgetett, és kb maxra fejlesztett varázslatokat/inventory-t/equipment-et tartalmazzák. (=

    Kedvelés

  2. Wagner Says:

    Pedig egyedül rád számítottam kb. =) Mindenhol csak fullra kipörgetett mentéseket lehet találni, csak tudnám, hogy az mire jó. Most asszem elment a kedvem egy életre a Castlevaniától. =P
    Ja és képzeld a nagy óra előtt meg van egy ilyen karika csak úgy. Az az izé ami a Death-nek a láncát tartja össze az ott lebeg nekem…ja és ha bemegyek ebbe a terembe nem enged ki még vissza sem…

    Kedvelés

  3. Péter Says:

    Emlékszem anno a GTA3-ban jártam így egyszer, hogy mindent egy slotra mentettem, és már erősen a vége felé jártam, amikor olyat dobott a játék, hogy felvettem a missiont, elmentem a helyszínre, és bumm, kifagyott, kerestem mentést, de mindenhol csak 100%-os volt, amikor már az összes side mission, rejtett csomag megvan.

    Kedvelés

  4. Wagner Says:

    Igen ez a szar, miért nem tesznek fel olyan mentéseket amineknek hasznát is vehetnénk?
    Amúgy Portrait Of Ruinban ha akarnám se tudnám több helyre menteni, mert egy felhasználónak 1 slot jár. Ez ilyen tipikus Nintendo megoldás. Még a GTA: Chinatown Wars-szal jártam úgy, hogy az egyik missionnél lefagyott ahányszor használtam a lángszorót. SZóval GTA rulez, és az volt a feladat, hogy gyújtsam fel a dobozokat…

    Kedvelés

  5. Itachi(MMK-s) Says:

    Nekem 80-as szint-es mentésem van😛 Tehát a 80. pálya van elmentve.Ha gondolod elküldöm🙂 Amúgy Ds játékokat mivel szoktál emulálni?

    Kedvelés

  6. Wagner Says:

    Milyen 80. a pálya? Ebben nem is pályák vannak. 17 szakaszra bontható a játék a bossok alapján. Egy gameről beszélünk? : )
    DS játékokat nem szoktam emulálni.

    Kedvelés

  7. Itachi(MMK-s) Says:

    Akkor szerintem nem egy játékról beszélünk -.-“

    Kedvelés

  8. Wagner Says:

    Ezek szerint nem. De hogyan tudtad ezt így benézni?😀

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

