Dragon Quest IX – haladok

Haladok, 28 óránál tartok a DQ IX-ben. Közben itt rájöttem arra, hogy ez a játék megunhatatlan. Van valamilyen megmagyarázhatatlan varázsa az egésznek. Ki se lehet fogyni a küldetésekből, mindig van mit csinálni. Most néztem utána egy kicsit: lehet hozzá letölteni küldetéseket, feladatokat sőt multiplayerben is játszható (2-4 ember) és online is: átmehetsz egy másik játékos DQ világába… és minden világ különbözik egy kicsit! A következő posztban leírnám, hogy miket csináltam meg eddig és beszámolok a világ legidegesítőbb quest-jéről is, a karaktereimről is lesz helyzetjelentés.

Így néz ki jelenleg a kis csapatom:

A főszereplő: kardozásban és gyógyításban egész jó, de egy kicsit ért a szél varázslatokhoz is, bármikor elteleportálhatok vele bármelyik városba. Képes növelni a többi karakter feszültségét (tension) harc közben, így azok nagyobbat sebeznek.

A tolvaj: instant kill-re képes a sima ütéssel ha jó a kése, gyógyítani is tud, el tudja érni, hogy az ellenfél mindenképpen dobjon tárgyat ha meghal. Meg persze nagyon gyors, mindig ő jön először. Kicsit olyan a felsője mint Vegitának. : )

A mágus: kevés a hp-ja, sokat kell őt gyógyítani. De brutális varázslatokat tud. Rengeteg az mp-je, ért a varázsbotokhoz így használhat 0 mp-be kerülő spelleket is. Amúgy képzeljétek a bugyinak nagyobb a védelme mint a szoknyának. : )

A harcos: kizárólag lándzsára gyúrok vele, nagyon kemény karakter. Szinte meg se lehet sebezni akkora a védelme. Varázslat mondjuk fog rajta egy kicsit. Egyetlen hátránya, hogy lassú és mindig ő jön utoljára. Van egy speciális képessége, hogy mindenképpen critikal-t üt.

Szóval eléggé ilyen klasszikus felállású csapat. De át lehet őket alakítani más kasztokba is pl: íjász, harcművész, táncos meg mit tudom én még mi. Csak akkor lv. 1-ről indulnak újra ami elég gáz. Egyébként olyan sok féle cuccot lehet rájuk akasztgatni, hogy nincs is két egyforma karakter.

Kihúztam a fél világot a szarból : D

  • Megmentettem egy lányt az elhagyatott romoknál egy szörnytől. Segítettem egy csávónak, hogy az apja elismerje őt. Segítettem egy Erinn nevű lánynak, hogy beindítsa a hotel bizniszt.
  • Megszabadítottam egy falut a gonosz lovagtól, aki terrorizálta a lakókat. A lovag egyébként jó lelkű volt, segítettem neki is.
  • Megszabadítottam egy várost egy betegséget okozó átoktól.  Kirángattam a bánatából egy archeológust akinek meghalt a felesége.
  • Volt egy lány aki meg tudta idézni Leviathan-t, hogy az lássa el hallal és élelemmel a falujukat. Természetesen az a bizonyos Leviathan nem is volt olyan jóságos. Falu megmentve.
  • Kinyírtam egy Gargoyle-t ami egy kőből faragott falut őrzött, ezzel felszabadítottam a remekmű alkotójának szellemét.
  • Megmentettem egy életre keltett marionett babát (akiről azt hitték, hogy ember) az emberrablóktól.
  • Megkerestem egy sivatagi város királynőjének a háziállatát, ami sárkánnyá változott és elrabolta az úrnőt. Egyébként az úrnő egy zsarnok volt (a fürdőjében elhasználta az egész város vizét), de rajta is változtattam.
  • Megmentettem a jurtalakó nomádokat egy alakváltó démontól. Ugyanitt segítettem egy srácnak, hogy ő legyen a törzs vezetője.
  • Beépültem egy iskolába, hogy kiderítsem hova tűnnek el a tanulók: a volt igazgató szelleme rabolta el őket. 🙂
  • Hatot összeszedtem Yggdrasyl gyümölcseiből, már csak 1 hiányzik és mehetek fel a celestrianok közé. Pont a legelső gyümit hagytam ki, mehetek vissza. : )

Egyébként ezt a gyümit ha megeszi valaki akkor annak teljesül egy kívánsága. Ez okozza legtöbbször a galibákat az emberek között. Nagyjából ennyi amit csináltam sztori ügyileg, a sok side quest-et meg inkább nem sorolnám el.. és még mindig van egy csomó hely ahol nem is jártam.

Most Annoying Quest Ever:


A lándzsa trainer adta következő megbízást: öljek meg 3 Metal Medley-t a Pressure Pointer támadással. Ezt fél napomba került megcsinálni, mert szinte képtelenség az egész. A feladatot négy szakaszra lehet osztani:

  • Metal Medley megjelenik: csak 1 barlangban található az egész DQ világban és nagyon ritkán jön, olyan 20 percenként előbújik
  • Amikor meglát azonnal menekülni kezd, ha ügyes vagy utol érheted. Ha elfut akkor szívás.
  • Ha mákod van és meg tudod támadni akkor bejön a harc: ezt a kedves ellenfelet nem lehet megsebezni, mert metálból áll össze… mindent levéd. Ha szerencsés vagy meg tudod sebezni és akkor 1 hp-t sérül. Egyébként hajlamos elmenekülni az első kör után. Úgy vettem észre, hogy erre olyan 70% az esély.
  • Ha nincs kedve elfutni a csatából akkor talán kinyírhatod. De persze csak a Pressure Pointer skillel szabad végezni vele, mert csak akkor számolja bele a küldetésbe. Ezzel a skillel az a probléma, hogy kb 90% az esélye annak, hogy nem jön be, mert ez egy instant kill támadás.

Ezt nevezem én a türelem próbatételének. Egy kicsit meg is érte fél napig szenvedni, mert adtak érte egy rohadt erős fegyvert: halberd-et a negyedik karakternek.

Lehet majd írok egy harmadik bejegyzést is ha végeztem a játékkal.

Címkék: , , , , , , , , , , , , , ,

Egy hozzászólás to “Dragon Quest IX – haladok”

  1. Best of Nintendo DS games – mik a legjobb NDS játékok? « Wagner's hideout Says:

    […] elfogult vagyok az SMT-vel. Ismertető: itt. Dragon Quest IX: 9/10 Két írás róla: itt és itt Contact: 7.9/10 Ismertető: itt Radiant […]

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

