Rajzok #1

Ma délelőtt összedobtam pár ceruza rajzot, ezeket nézhetitek most meg. Írni nincs miről pillanatnyilag…

Címkék: , , , , , , , , , , ,

19 hozzászólás to “Rajzok #1”

  1. Shingo Says:

    Hűűű, ezek nagyon jók lettek. Csak így tovább!

    Kedvelés

  2. Wagner Says:

    Gratulálok, te vagy az ezredik kommentelő! : D
    Kössz amúgy. : )

    Kedvelés

  3. Márkusz Says:

    Kibaszottúl jól rajzolsz baszki😀

    Kedvelés

  4. Dodgers Says:

    Gundames feje egy kicsit félrecsapott, de a többi jó lett.🙂

    Kedvelés

  5. Wagner Says:

    Thank you guyz! : D
    Gundam fejét majd megbuherálom paint-ben. : D

    Kedvelés

  6. Wagner Says:

    Javítva.

    Kedvelés

  7. Thunder Says:

    10-ből, 12 pont. Még mindig nagyon jól rajzolsz.😀

    Kedvelés

  8. Péter Says:

    Fasza, jól néznek ki, bár a Gundam sosem jött be. =)

    Kedvelés

  9. Wagner Says:

    Thx. : )
    Mé’nem jött be? Gundam az kúl. Javaslom nézd meg a 0080-at és a 8th MS Team című OVÁkat. Mindkettő elég rövid és az OVÁk szinte mindig jobbak mint a sorozatok.

    Kedvelés

  10. Péter Says:

    Alapvetően nem tetszik az, ahogy a Japánok a harci robotokat, űrhajókat, stb úgy általában ábrázolják, 6-7 színűre festve, teleaggatva ötvenezer felesleges spoileral meg terelőszárnnyal, díszekkel, amiknek amúgy semmi funkciója sincs, csak a giccses csicsa. Elviselem a mechákat egy-egy animében, de ami direktbe azokról szól, mint a Gundam, azt már nem szeretem. Ha már robotos téma, a Battletechre szavazok. =)

    Kedvelés

  11. Wagner Says:

    A kommented alapján egy részt nem láttál, szóval nem is kérdezek többet. : )

    Kedvelés

  12. Péter Says:

    Hát hallod, biztos így van, jó hogy elfogadod a más véleményt. Bírom ezt a “nem tetszik? akkor te hülye vagy” felfogást. =)

    Kedvelés

  13. Wagner Says:

    Elfogadtam a véleményedet. Neked annyi jött le az egészből, hogy a 7 színűre festett mecháikat villogtatják, hogy melyik a giccsesebb. Nekem tetszik, neked nem, de azért nem kéne ennyire eltúlozni.

    Kedvelés

  14. Péter Says:

    Nem ennyi jött le, ezt se tudom hogy honnét szeded, hogy nekem mennyi jött le belőle. Egy jó 4-5 éve belenéztem, kipörgettem pár részt, és azt mondtam sorry, de ez nálam nem nyert hangszórót, ilyen egyszerű. Egyébként se kéne úgy tenni, mint ha a Gundamban a tartalmon lenne a hangsúly, mert ha azon lenne, akkor nem fillereznék 30-éve.

    One Piece-el például úgy vagyok, hogy mivel alapvetően sose jött be a kalózos téma, ezért az anime se igazán fogott meg, de egy Narutohoz, Bleachez képest mérföldekkel jobb. Más téma, hogy ez is megy már 11-éve, és közel jár az 500 epizódhoz, tehát ezt is húzzák ám rendesen.

    Kedvelés

  15. Wagner Says:

    Pár részt kipörgettél… oké, na de melyikből? Nagyon nem mindegy, hogy egy 0080-ba néztél bele vagy egy SEED-be. Azt meg nem mondtam, hogy hú de milyen tartalmas, de nem is a csicsázásokon van a lényeg hanem a karaktereken, meg a rivalizálásaikon.
    One Piece meg még 10 évig menni is fog és addig fogják nyúzni amíg lehet, lesz még 8-10 film is belőle az is biztos. Hiszen ebben van az üzlet. Ez engem nem zavar, OP-ből sosem elég. Egyébként az a jó benne, hogy az író nagyon tudja, hogy mit akar. Kubón (a Bleach íróján) annyira látszik, hogy mindenhonnan befolyásolják meg kb. közben találják ki az egészet. OP-nél meg már előre “meg van írva” minden, csak jó lassan adagolják be.

    Kedvelés

    • Péter Says:

      Én se azt mondtam, hogy a csicsázás benne a lényeg, hanem azt mondtam hogy nekem nem tetszik ahogy a japánok úgy általában ábrázolják a mechákat.

      One Piecet meg persze hogy húzzák mint minden hasonló kaliberű cuccot a témában, az is logikus miért, csak hát az embernek már nincs se kedve, se ideje a több száz részes sorozatokhoz, pláne már most.

      Kedvelés

  16. Dodgers Says:

    Onnan gondolhatta a téma “értelmezését”, hogy csak a “pimpelt” robotokról volt szó a kommentben, és nem *hasraütés* a sztoriról. Komolyságról mint olyanról szerintem még úgy sem lehet beszélni, hogy mindössze a 08MS-ből meg a G-Gundamből láttam részleteket, azok közül ugyan a 08MS volt egy kicsit komolyabb, de reálisabb is. Meg a SEED-ből, de attól már öt perc alatt elment a kedvem.

    De egyébként Wagner se emlegetett olyasmit, hogy komoly lenne a Gundam, de még csak utalást se tett rá, szóval nem tudom, honnan jött le a lehülyézős elmélet ennyiből.

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

