Kedvenc Anime OPeningek

Mert ilyen még úgy sem volt…. : D Igazából nem is annyira kedvencek, nem szoktam anime zenéket hallgatni, csak ezek tetszettek valamennyire, ezek maradtak meg bennem.

8th MS Team

Basilisk

Berserk

Cowboy Bebop

Cromartie High School

Dragon Ball Z OP 2

Great Teacher Onizuka

Gundam Wing OP 2

Gungrave

Haibane Renmei

Hellsing

Hokuto No Ken

Hunter X Hunter OP 2

Kemonozume

Lain

One Piece OP 1

Otogizoushi

Peace Maker Kurogane

Read Or Die OVA

Samurai Deeper Kyo

Speed Grapher

Tenjou Tenge

Trigun

Zeta Gundam OP 1

Címkék: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

8 hozzászólás to “Kedvenc Anime OPeningek”

  1. Dodgers Says:

    JT-n én se találtam Kemonozume openinget, de a DailyMotion-ön szerencsére fennt van:

    A lista nagy része bejövős, van amelyiket először hallottam (Basilisk, 08MS), de első hallásra szinte mindegyik tetszetős. 🙂

    Kedvelés

  2. Wagner Says:

    Nagy része bejövős? : D Helyes. ÉS melyik volt ami nem tetszett annyira?

    BTW Kösz, hogy megkerested! Mindjárt be is teszem a többi közé.

    Kedvelés

    • Dodgers Says:

      A Haibana Renme-é, illetve a Tenju Tenge-é volt olyan, ami kevésbé tetszett. Nem mondom hogy rosszak mert attól azért messze vannak (Haibana-é mint “montázs megteszi), de vannak számomra tetszetősebbek is a listán.

      Kedvelés

      • Wagner Says:

        Haibane OP-nek a zenéjét szeretem. : )

        Kedvelés

      • Skydragon Says:

        Én meg pont, hogy a Tenju Tenge-t szeretem/szerettem meg anno, először is a benne lévő tánc miatt és ahogy néztük az animét a zene is egyre jobban megtetszett. (=
        Egyéb kedvencek még (amiket láttam is): GTO, Cowboy bebop, Basilisk, etc.

        Kedvelés

      • Wagner Says:

        Igen, tök buli a T.T. openingje. : D

        BTW, Skydragon neked milyen flashcartod van DS-hez? Egy friss game (amiről holnap kint lesz egy poszt) kifagy nekem egy bizonyos pályánál. 😛 Csak lecsekkolhatnád te is a romot.

        Kedvelés

  3. Márkusz Says:

    Berserk, Cromartie, DBZ, Trigun, One Piece, Hellsing opening bejövős volt még régen is, többet nem ismerem.

    Kedvelés

  4. Animés Kérdőív « Wagner's hideout Says:

    […] csináltam róluk egy toplistát: itt  ezek szinte mind jók. Kár, hogy felét se lehet megnyitni már mert letiltották vagy […]

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

