Ez meg mi….?

Command And Conquer: Tiberian Sun WTF

Már fél órája felfigyeltem erre a gurgulászó, mutáns bug-gombócra itt a bázis körül. Ez csak itt hömpölygött össze meg vissza. Neve nincs. Megtámadni nem lehet. Kijelölni nem lehet. Jól van. Hadd gurgulásszon akkor. Eltelt közben egy negyed óra. Nem fogjátok elhinni: MEGTÁMADOTT. Sorban szétszedte az épületeket. Még egyszer mondom: nem lehet megtámadni! Mindent megevett így hát elbuktam a campaign pályát, nem tudtam több egységet csinálni.

Aki tudja, hogy mi ez és hogyan lehet eltüntetni az jelezze please.

Címkék: , , , , , , ,

4 hozzászólás to “Ez meg mi….?”

  1. Márkusz Says:

    Áh ezek a lények… építs egy Firestormot és kergesd be őt.

    Kedvelés

  2. Wagner Says:

    Már mindegy, újrakezdtem a pályát és azóta megcsináltam. Másodikra már nem támadott meg. De aligha tudtam volna kergetni bárhova is.

    Kedvelés

  3. Tiger Says:

    nyomd le a shift gombot miközben rácélzol, s akkor bármi kinyírja a gombócodat.

    Kedvelés

  4. Wagner Says:

    Ezt honnan tudod? Ez valami cheat? : D

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

