Helyzet #7

Meguntam ezt a feketeséget és átmentünk fehérbe. Plussz átrendeztem az egész kategória rendszert, most valamivel átláthatóbb lett szerintem.

Címkék: , , ,

7 hozzászólás to “Helyzet #7”

  1. Skydragon Says:

    Nem rossz, bár én jobban preferálnám, ha üres fehér háttér helyett valami halovány, elegáns, nem túlzó (szürkés) minta lenne.
    Persze ez csak egy tipp.(=

    Kedvelés

  2. Wagner Says:

    Az a baj, hogy nem nagyon tudok vele mit kezdeni. Meg a theme választék elég gyenge. : P Kb. 2 van amit betennék.

    Kedvelés

  3. Dodgers Says:

    Theme kínálattal egyetértek, van annyi belőle mint a nyű, de jó ha egy-kettő tetszetős. Akárhányszor nézegettem lehetséges új theme után kutatva, mindannyiszor nem jött be a nagy része.

    Kategória átrendezés jó ötlet volt, jóval egyszerűbben átlátható lett a “kínálat”.

    Kedvelés

  4. Péter Says:

    Én megnyitás óta a Black-LetterHead témát használom, mert az egyetlen ami tetszik. =D

    Kedvelés

  5. Wagner Says:

    Dodgers nem jössz fel msn-re? Mame-val kéne kísérletezni.

    Péter nekem is tetszik a Black csak már meguntam azt a sötétséget. Ez a kettő amit jónak találok.

    Kedvelés

  6. Skydragon Says:

    Bocsánat, de teljesen kiment a fejemből, hogy mivel nekem saját tárhelyen van az egész és emiatt bele tudok piszkálni az alapvető php-ba, css-be, amivel kedvem szerint basztathatok bármit, ami zavar.
    Ha nem így lenne, nyilván sokkal korlátozottabbak lennének nekem is a választási lehetőségeim, bár ha letöltöd a theme-et és belerakod azt a css-be meg az image mappába ami tetszik, akkor te is tudsz vele kísérletezgetni szerintem (de ne bonyolítsunk, így is pofás). (=

    Kedvelés

  7. Wagner Says:

    Ja, nem mintha értenék hozzá. : D Megfelel ez most egy darabig.

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

