Alkottam : D

Címkék: , , , , , , ,

11 hozzászólás to “Alkottam : D”

  1. Shingo papa Says:

    Super mega awesome!

    Kedvelés

  2. Wagner Says:

    I know : D

    Kedvelés

  3. Péter Says:

    LOL! =D Egyébként jó lett.

    Kedvelés

  4. Márkusz Says:

    (y) 😀

    Kedvelés

  5. Dodgers Says:

    This is made of Lego and utter awesomeness. 🙂

    Kedvelés

  6. Wagner Says:

    Thank you guyz. : ) Még valamit akarok csinálni csak kevés az alapanyag. : (

    Kedvelés

  7. Skydragon Says:

    Ószom! :]
    Én kérnék egy Black Mage-et a maradékból. ;Đ
    Btw már pár éves, de anno én is csináltam páromnak pixelpólót karácsonyra. (=

    Kedvelés

  8. Wagner Says:

    Póló nagyon menő. : )
    Black MAge-t nem hiszem, hogy meg tudnám csinálni mert többnyire csak sárga, kék, piros kockáim vannak.

    Kedvelés

  9. Ninty Says:

    Nájsz. 😀

    Nekem egy félig elkészült Ninten-em van Lego-ból.

    Kedvelés

  10. BenyoBoy Says:

    Szép munka!!!

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

