Kivittem…

(Ampharos, Vulpix, Kingler, Dratini, Meganium, Pidgeot)

… a HeartGold-ot (méghozzá elég hamar) ami mellesleg a Gold-nak a remake-je ami ugyanaz mint a Crystal, amit már kivittem egyszer régebben. Érted? Nagyon fun volt, bár néhol előfordult, hogy felhúzott a plafonig a játék a sok szarságával. Közben rájöttem, hogy ha végigviszed az azt jelenti, hogy még nem vitted végig mert a Johto régión kívül megnyílott az első részek (Red, Green, Blue, Yellow) régi helyszíne: a Kanto. Awesome, isn’t it?  Na most oda is el lehet menni és még nyolc jelvényt begyűjthetek miközben extra erős trainerekkel küzdhetek…. és Kanto is kb ugyanakkora mint Johto. A professzor pedig kibővítette a Pokédex-et 500 valahány férőhelyesre. Ha pedig kiviszem az opcionális Kanto részt akkor megküzdhetek a Red sráccal (az első generációs játékok főszereplője, róla mintázták a rajzfilmben Ash Kecsapot).  O_o Az első kantói Gym Leader már ki is fogott a frissen bajnokká avatott csapatomon ezért kénytelen voltam a Diamond-ból át-tradelni a jól bevált, atomerős zsebszörnyeimet. A tovább gomb mögött egy kis csapatbemutató és sok screenshot következik.

Az Original HeartGold csapat:

(Elektromos bárányból fejlődött ki. Igazából nem tudom, hogy mire hasonlít.)

(Egy badass rák.)

(A növény starter-ből fejlődött ki.)

(The cutest.)

(Őt ki ne ismerné?)

(Sok hasznát nem vettem, de lehet vele altatni. : D )

A Cserejátékosok:

(Red Gyarados, a Team Rocket rádióhullámokkal fejlesztette ki Megikarp-ból)

(HG-ben egy opcionális boss, legendary. Borítón és címképernyőn ő szerepel.)

Szuper négyes a Diamond-ból:

(Badass szellem. Szinte minden ellen lehet alkalmazni.)

(A víz starter, mellesleg steel is. Cool guy, szó szerint.)

(Őt LV. 3-tól cipelem. Elektromos és jobban néz ki mint Ampharos.)

(A végére maradt az ultimate Badass. Ő is legendary, borítón és címképernyőn is szerepel. Minden helyzetben be lehet vetni.)

Mellesleg helyett kapott a Super Smash Bros. Brawl-ban is, itt megnézhetitek a videót: klikk.

UPDATE:

Közben tesóm is champion lett. Íme az ő csapata:

Címkék: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

7 hozzászólás to “Kivittem…”

  1. Skydragon Says:

    Akkor te is kezdhetsz neki a Black & White-nak most már. ;Đ
    (Bár be kell valljam az új pokemonok 80%-a nem tetszik, sőt egyenesen fostalicska kinézetük van, ráadásul olyanokból is csináltak újabb példányokat, amiből már van egy csomó pl elektromos rágcsáló, méééég kacsa pokemon…csak tudnám ezek minek. -_-“)

    Kedvelés

  2. Wagner Says:

    White-ban van már egy órám és a kismalacot választottam. : D Te melyiket?
    Amúgy B/W-t nem nagyon akarom nyomni, még csomó mindent lehet csinálni a HG-ben. A Kanto jelvényeket még mindenképpen összegyűjtöm, meg akarok fightolni egyet Red-del is. Aztán majd viszem át Dialgáékat a White-ba. : )
    UPDATELtem a posztot mert közben tesóm is végigtolta.

    Kedvelés

  3. Márkusz Says:

    Gratula nektek!
    Nekem nincs türelmem ezekhez de majd egyszer ráveszem magamat. 😀

    Kedvelés

  4. Skydragon Says:

    Én is Tepig-et választottam végül. ;Đ Az a menyétke elég csúnyácska, (főleg Piplup-hoz képest), a ‘zőccségek’, meg soha nem álltak annyira közel a szívemhez, meg valljuk be kezdőként elég gyengusok is.

    Kedvelés

  5. Wagner Says:

    Ugye Tepig nézett ki a legtűrhetőbben. : )
    Én víz párti vagyok kezdés szempontjából. HG kivétel volt ott nekiálltam a zöldséggel és még a végére se voltam megelégedve vele… 40+ szinten is még a Razor Leaf-fel támadtam. : P
    Amúgy Ruby/Sapphire/Emerald részekkel játszottál? Az totál kimaradt nekem.

    Kedvelés

  6. Skydragon Says:

    Alapból elég bénák szegény zöldségek, szinte csak a víz ellen elég jók, az meg nem sok akad az utadba, amíg meg nem szerzed a surf és a waterfall HM-et ugye.
    Én tűz és madár párti vagyok főként (meg sárkány, de az kevés van).

    Nekem is kimaradt az R.S.E., mint ahogy a GBA játékok nagyrésze, bár valahol van jónéhány cartridge a fiókom mélyén, de azokat már kipörgettem és ritkán veszem elő.

    Márkusz: Tudom, hogy a rajzfilm meg az egész franchise, ami a pokemon körül forog az okádék, de a játékok azok aranyosak és addiktívak, én ezt sosem tagadtam, mint ahogy a legtöbb ismerősöm sem. (=
    Mindig is oda voltam az aranyos/kreatív lényekkel teli fejlesztgetős játékokért, így ez sem maradhatott ki, nyilván a játékmenet mindegyiknél ugyanaz (sablonos) – válassz 3 közül> majd gyűjtsd össze (mind)>végül legyél te a legjobb -, de mindezektől függetlenül tud kellemes perceket/órákat okozni. 😀

    Kedvelés

  7. Wagner Says:

    Úgy tapasztaltam, hogy a zöldség szikla és ground ellen is kiváló. Chikoritának meg ott volt a Synthesis amivel tudta magát gyógyítani. Azért nem olyan rossz ez. : )
    Szerintem nem baj, hogy az összes részben ugyanaz a gameplay. Akkor lenne bukta ha változtatnának a megszokott meneten.
    A rajfilm, matrica, kártya, tazó stb. tényleg okádék volt már. Én is csak a játékot tudtam értékelni.

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

