Summer athletics

Ezt a “játékot” csak olyan elvetemült egyéneknek tudnám ajánlani akiknek van otthon legalább kettő felesleges kontrollerük. Hiszen egy ilyen olimpia végigjátszása után már-már csoda lenne ha normálisan tudnák használni az analóg kart mondjuk egy Tekken menethez.

A Summer Athletics egy 25 különböző sportot tartalmazó nyári olimpiás game. Több mód közül választhatunk: dekatlon meg mittudmém micsodák, mi a 19 sortágason mentünk. Az is hosszabb volt a kelleténél. Igazából maximum kettő szám volt amit értékelni tudtam: az íjászat és magasugrás. Ezek egész szépen irányíthatóak voltak. Magasugrásnál a képernyőn megjelenő gombokat kellett lenyomni a megfelelő időpontban, hogy eltaláld a jó lépést majd L2 hosszan nyomásával kellett jól felugrani. A többi versenyszám viszont borzalmas, nevetséges és röhejes…

Az egyik futásnál pl. jobbra-balra kell rángatni a jobb oldali analóg kart. De izomból és atom gyorsan… úgy, hogy még a szomszéd házban is hallják a kattogó hangot meg a röhögést. Másik futásnál a két analógot volt muszáj ellentétesen, előre meg hátra tépkedni két percig. De olyan szinten gyorsan kell csinálni, hogy egyáltalán bekerüljél a TOP 5 helyezett közé…

Nézzük, hogy mit írnak a Summer Athletics-ről, mire számíthatunk:

Features

  • Exciting competitions with over 25 summer sports events
    (exciting? ez nem a legmegfelelőbb szó ezekre a versenyekre)
  • innovative and varied controls design
    (hogyne)
  • Effects and action-packed experience
    (szerintem nem egy játékról beszélünk)
  • Two game modes: Arcade and Realistic
  • Unique character design
    (LOL!)
  • Comprehensive character customisation tool
    (Mit? Ilyen volt benne? Asszem én 3 ember közül választhattam)
  • Special focus on multiplayer experience
    (Nem éppen special, de legyen. Ezt az egy kijelentést elfogadom.)

Végszó

A Summer Athletics egy elég fos játék. Csak egy tíz perces röhögésre tud jó lenni, utána már fárasztó és értelmetlen. Balfasz irányítás és rengeteg töltés, mentés jellemzi. Isten ments, hogy még egyszer beletegyem a gépbe.

Értékelés: 3/10 jóindulattal

Címkék: , , , , , ,

9 hozzászólás to “Summer athletics”

  1. Dodgers Says:

    Tényleg szar játék lehet ez, ha egy külön bekezdés lett szánva arra hogy a marketingdumákat tárgyalni kelljen. 😀 Ha csak a feature listát nézi az ember már olyan beütése van mintha egy RPG, egy autóverseny meg egy FPS játék szövegét ollózták volna össze.

    Kedvelés

  2. Wagner Says:

    Ja tényleg olyan. : D Egyedi karakterdizájn, meg karakter customization, tényleg mintha egy RPG-ről beszélnének. Közben meg annyi az egész, hogy 3 gumiember közül választhattam. Így kell eladni a szar játékokat.
    Itt megnézheted a 200m futást

    ÚGy fut az ember mint aki most szart be. Kár, hogy közben azt nem látod, hogy mit kell csinálni a szegény analóggal.

    Kedvelés

  3. Dodgers Says:

    Erről a fél percről rögtön azok az etiópokkal kapcsolatos viccek jutnak eszembe. Ilyen szempontból igen, “effektekkel” teli a gráf, hiszen pontosan bemutatja hogyan is fut a segélycsomag után. Vagy az oroszlán elől.

    Kedvelés

  4. Wagner Says:

    LOL … : )
    Amúgy Cotm témában:
    Dodgers.. nem tudom megverni az Iker Zombi Sárkányokat. : P Randomra rázzák a fejüket össze vissza, tüzet köpnek, potyognak a sziklák meg folyik a nyáluk, potiont nem lehet venni. De már az Adramelech nevű kecskeszarságnál is közel álltam az idegbajhoz. : P
    Ennyire idegesítő Castleval még nem volt dolgom.

    Kedvelés

  5. Dodgers Says:

    Twin Dragonssal nem csoda hogy gondban vagy, az simán a legszemetebb ellenfél a játékban még azután is, hogy tudod mit csinál. Rajta kívül talán Camilla az, aki szemét módon tud csalni, de nála legalább van egy kicsit trükkös pattern amivel át lehet vészelni a fightot.

    Ami viszont a sárkányokat illeti, annál jobb ha nem ugrasz fel a platformokra, mert még az alsó középsőn is simán lekaszálnak a fejükkel ha egyszerre mozognak. Nekem sikerült úgy összehozni hogy a földön maradtam és erősebb ostorral próbálkoztam (DDS révén), de még így se egyszerű a dolog, 20-30 alkalommal biztos hogy Game Overt kaptam anno mire sikerült.

    CotM amúgy általánosságban nehezebb mint például a SotN, de csak néhány olyan alkalom van, ahol színtisztán csal a boss, a sárkány ezek közül egy, a kecske a közepes kategória.

    Kedvelés

  6. Wagner Says:

    SotN-ban szinte semmi nehéz nem volt, két boss csatát-t leszámítva: Minotaur/Werewolf meg Galamoth. CotM-mal meg csak szívok eddig. : )
    Először fentről dobáltam őket baltával, de miután elfogyott a 130+ szív nem nagyon tudtam mit csinálni. Utána próbálkoztam lentről, ott annyira nem tudnak eltalálni de akkor meg ugrálni kell össze vissza, hogy egyáltalán elérjem a fejüket. Meg alig sebzek rájuk 27-et, 1 használható DSS kombinációm van amivel 59-et be tudod nekik verni de kb kétszer eltalálom és lefogy az egész mana. Meg ilyen szemétség már, hogy még utánpótlást se lehet venni.
    Én is eddig úgy 15-ször kaptam Game Overt, már nem nagyon tudok mit kitalálni ellenük. Kéne egy kék shuriken de nem jegyeztem meg, hogy hol lehet felvenni.

    Kedvelés

  7. Wagner Says:

    Amúgy az is egy alapvető probléma, hogy néha meghülyül a karakter és vagy elkezd menni balra magától vagy pedig lebénul 10 másodpercre. Ilyesmi általában akkor szokott történni amikor slide-olni akarok.

    Kedvelés

    • Dodgers Says:

      Erről speciel nem hallottam még, még nálam se csinált ilyet VisualBoyAdvance alatt a játék annak ellenére hogy viszonylag sok időt belevertem. Már a játék elején is elő szokott ez jönni?

      Kedvelés

  8. Wagner Says:

    Én is VBA-val nyomatom. Az elején még nem nagyon csinált ilyeneket. A bossoknál szokott előjönni ez a probléma leginkább.
    BTW Zombi Dragon helyzet változatlan.

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

