Fail

A számítógépem jelenlegi állapotában nem képes kétrétegű DVD-t írni (0 % puffer írás közben), ezért baszhatom a Box gameket. Majd megkérek valakit, hogy legyen olyan kedves.  : I

Címkék: , ,

20 hozzászólás to “Fail”

  1. Péter Says:

    Kábé másfél éve én is jártam így, két méregdrága TDK lemezem bánta (gondolhatod mennyire örültem neki) viszont az a poén, hogy a normál 1 rétegű DVD-t és a CD-t továbbra is ki tudta írni az író. Mondanám, hogy esetleg vegyél új írót, de ahogy múltkor írtad, elég öreg a géped, szóval már inkább az egész konfigot cserélned kéne már akkor.

    Kedvelés

  2. Wagner Says:

    Az írónak semmi baja, 2 napja vettem. Amúgy 5 darab 500 forintos DL lemezt cseszett el a gép. Valószínűleg a vinyó van elég szar állapotban. Lemértem a sebességét és 800-1000 kbs-el másol adatot egy pendrive-ra.. és állítólag egy DL megírásához 5-8 mbps kellene.
    Te hogy oldottad meg a problémát? Új író.
    BTW nem akarok már ilyenekre költeni mostanában. : P

    Kedvelés

  3. Wagner Says:

    Az meg a másik, hogy minden második bootolásnál kiírja, hogy primary master drive fails és úgy marad.

    Kedvelés

  4. Péter Says:

    Nos lehet több okozója is a problémának, de a leírtak alapján valóban a vinyó tűnik a ludasnak, ha leküldenéd 0-ra, és szépen újra particionálnád, lehet megoldaná, sok kukára ítélt vinyót mentettem már meg így. Ezzel csak ugye egy baj van, mindent ami fontos addig ki kell mentened valahova.

    Nálam az új író megoldotta a dupla rétegű lemezírási problémát, valószínűleg a lézerfej volt már benne elfáradva. Még a Nerot se frissítettem akkor még, sima 6-os patchelt neroval írtam dupla rétegűt.

    Kedvelés

  5. Wagner Says:

    Áhh, 200 gigát nincs kedvem pakolgatni (örökkévalóság lenne), meg a formázást, újrarakást is unom már. Menthetetlen ez a gép. : )

    Kedvelés

  6. Péter Says:

    Formázás nem mindig segít, van amikor már csak az újraparticionálás marad. Ismerős a szitud amúgy, nekem is ki kellett mentenem még az előző gépnél párszor az adatokat mielőtt végleg megadta volna magát a masina. Még szerencse, hogy van külső rackem, abba csak behajítod a vinyót, aztán USB-n keresztül áthúzhatod egy másik gépre, praktikus eszköz és nem is drága. =)

    Gépet meg majd (majd, majd) veszel, most gondolom nincs rá keret a Box után.

    Kedvelés

  7. Wagner Says:

    Van 1 terrás külső HDD-m, kb 1 hét lenne az átmentés ilyen sebességnél. : (
    Új gép? Keret az lenne rá, csak nem azért vettem BOX-ot, hogy vegyek mellé egy gépet is. Ennyi erővel vehettem volna egy új gépet helyette, azt kész.

    Kedvelés

  8. Péter Says:

    Akkor meg mit panaszkosz? Veszel egy új gépet meg egy külső racket, probléma megoldva. =) Gépen is tudsz nyomni újabb dolgokat, Boxon meg nyomod azt ami azon jobb/exkluzív.

    Kedvelés

  9. Wagner Says:

    Rendeltem 12 játékot 10.000-ért, ebben a postaköltség is benne van. Csak felét kell fizetnem (mert ketten vagyunk). Jobban kijöttem mintha egy új gépet vettem volna. : )

    Kedvelés

  10. Péter Says:

    Konkrétan a game problémát megoldottad, ja. =)

    Kedvelés

  11. Wagner Says:

    A PC annyira nem tud érdekelni, addig jó amíg netezni tudok rajta meg filmet nézni.

    Kedvelés

  12. Péter Says:

    Azért vannak még arra is jó dolgok, na meg bármikor előkaphatok bármilyen régebbi stuffot szinte platformtól függetlenül, vannak értelmes modok is, és ott a Mugen is ami úgy egy külön fun. =)

    Kedvelés

  13. Wagner Says:

    Igaz, a GBA és PSX emulátorokra még mindig jó a PC. A még régebbi platformok emulálására meg ott a DS nekem. ^^
    Mugen az nekem egy ideje “Who Cares?!” kategória. Nem is értem te még, hogy hogy nem untad meg. : )

    Kedvelés

  14. Péter Says:

    Úgy hogy csak később kezdtem vele jobban foglalkozni, egy ideig volt egy alap mugenem benne vagy 20 karakterrel, aztán kész, azzal nyomtam egy darabig, aztán ráuntam és vagy 1 évig hozzá se nyúltam. Utána ahogy hajlandóvá vált W7-en együttműködni a frapsel, szépen elkezdtem felvenni ezt-azt, aztán ezzel párhuzamosan bővítgetni.

    Ezért is nehéz megunni, mert mire megunnám, találok valami új karaktert, vagy valamelyik régi kap egy nagyobb frissítést, és kezdődik a móka elölről. =)

    Kedvelés

  15. Wagner Says:

    Ja ezt a Mugen sztorit már mintha írtad volna egyszer. : ) Én meg azért mondtam le róla mert közel sem olyan élvezhető mint az eredeti gamek amikből kimásolták a karaktereket. Szerkesztgetni mókás dolog viszont.

    Kedvelés

  16. Péter Says:

    Élvezhető az, de főleg 2 vs 2-ben. =) Elsősorban én is a szerkesztgetés miatt bírom, jó látni hogy amit az ember elképzelt az összeáll végül valamivé, vagy valamelyik karakter kap végre egy értelmes editet, klónt, stb.

    A mugen nem igazi bunyós játék, soha nem is lesz az, csak egy engine just for fun elven. Tökéletes arra, hogy az ember kikapcsolódjon vele 2-3 meccs erejéig akár haverokkal, akár egyedül. A legtöbb bunyós játékkal nekem amúgy az a bajom, hogy viszonylag hamar megunom, ha aktívan csak azzal nyomom, mert megszokom a választékot.

    Kedvelés

  17. Wagner Says:

    “A mugen nem igazi bunyós játék, soha nem is lesz az, csak egy engine ”
    én is ezt szoktam mondani… : D

    Hamar megunod azt mit jelent? Én KOf-ot veszem elő a legtöbbet. Van úgy, hogy egy hétig minden nap játszok vele, máskor két havonta két napot. De sose tudom megunni mert a felét se tudom megcsinálni annak amit szeretnék és próbálok mindig újabb kombókat elsajátítani, több kevesebb sikerrel. Bele kell merülni szépen, nem csak a Super Moveokat nyomkodni és akkor nem lesz unalmas. Bár nem tudom te milyen bunyósokkal szoktál játszani.

    Kedvelés

  18. Péter Says:

    KOF, Power Instinct, Samurai Shodown azok amikkel én is legtovább el tudok lenni, na meg Mortal 1-2, korai Tekkenek, stb. Általában az ilyeneket unom meg hamar, hogy Street Fighter, Guilty Gear, Soul Calibur, stb.

    Megunás alatt azt értem, hogy belefogok, elkezdem vinni, aztán néhány nap, max egy hét után abbahagyom, pont azért mert nekem se teljesen úgy megy, ahogy szeretném. Superkombokat illetően igen, talán ez az én egyik átkom, hogy a játékstílusomból adódóan én inkább boostolok hogy aztán a legerősebb kombóval lenyomjam az ellent. Nem tudok szép hosszasan, pláne nem változatosan alázgatni alap mozdulatokkal, egyszerűen nem megy, túl türelmetlen, agresszív vagyok vagy nem is tudom mi a jó szó erre.

    Ha a mugen videóimat nézted, főleg amikor haverral nyomtuk ott is láthattad, hogy Thoutherral is inkább védekeztem, az ellökőtámadásokra mentem, amíg fel nem csúszott a powerbar addig hogy jöjjön a a supercombo, nem tudom miért, én egyszerűen így játszom. =)

    Kedvelés

  19. Wagner Says:

    Ha ilyenekkel játszol akkor nem tudom miért támadod le a konzolokat folyton…
    BTW gyakorolj, tanuld be az alap kombókat! : ) Anno a PS2-es HnK-ban képes voltam egy nap 1 órán keresztül tréningelni Thoughter-rel a kombókat. Aztán meguntam mert nem volt senki aki akart volna fightolni ellenem.

    Kedvelés

  20. Péter Says:

    Nem támadom le folyton, vannak konzolra is jó dolgok, viszont az ilyen tipikus Bayonetta, Dead or Alive, DMC, random animus hack ‘n’ slash cuccoktól agyrémet kapok, na meg nem egy régi címet vágtak már sikeresen tönkre az utóbbi évek során, Resident Evil, Silent Hill, FF, és még sorolhatnám.

    Kombó előhívással általában akkor van gondom, ha túl sok benne az irány, főleg a balra-jobbra váltakozás.

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

