Újabb Fail

Csak egy E-mail:

“Megvan minden játék már viszont bedöglött az íróm így a felét elrontotta, ne haragudj hétfőn tudom csak küldeni és keddre ott is lenne.”

Címkék: , , , ,

7 hozzászólás to “Újabb Fail”

  1. Péter Says:

    Ez totál arra emlékeztet amikor anno a Vice Cityt meg akartam szerezni. Egyszer kiírta egy srác, annál rossz volt az első lemez. Kiírta újra ugyan az a srác, rossz volt 2. lemez, kipróbáltam az előző írás 2. lemezével, azt elfogadta aztán kaptam egy hibaüzenetet a telepítés végén, és szépen visszatörölt. Utána kiírta nekem egy másik gyerek, az jó volt, feltelepült, csak épp a crack volt rossz, szóval azt mástól kellett kérnem, az megígérte hogy elhozza floppyn, el is hozta a, viszont a crack nem volt rajta, vissza az egész, utána sikerült a végére érni. =)

    Kedvelés

  2. Wagner Says:

    Haha. LoL
    Gondolom te is jól szórakoztál közben. : D

    Kedvelés

  3. Péter Says:

    Nagyon élveztem a majd 2 hetes tökölést, meg hogy kábé tizedjére sikerült úgy feltennem, hogy el is indult. =)

    San Andreasnál voltam még úgy, hogy az egyik srác PS2-es verziójával tettem egy próbát, az emulátor be is engedett a menüig, de tovább az istennek se. =D

    Kedvelés

  4. BenyoBoy Says:

    Warezolsz? 😀

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

