Helyzet #8

Megjött a postás! : D

Megvan a 12 játék amit rendeltünk!

Plussz: Köszönet Trish-nek, hogy elküldte full ingyen a Mortált és a Red Dead-et. Örök hála. : D

Megy minden hál’isten.

A “tovább” mögött megnézhetitek a listát, hogy miről várhatóak majd ismertetők.

Le kéne cserélni ezt a ratyi tévét.

Virtua Fighter 5
King of Fighters XII
Marvel vs. Capcom 3
Super Street Fighter 4
Gears of War
Bayonetta

Bioshock
Resident Evil 5
Soul Calibur IV
clive Barker’s Jericho
Prototype
Burnout Paradise

Címkék: , , , ,

15 hozzászólás to “Helyzet #8”

  1. Péter Says:

    Többségére számítottam, de a Bayonetta, Bioshock meglep hogy listás nálad… =/

    Jerichot csak ajánlani tudom, jó játék lett. =)

    Kedvelés

  2. Wagner Says:

    Bayonettáról ismerem a véleményedet. Teszek vele egy próbát (majd) azt’ meglátom, de úgyse fog lekötni mivel hack’n slash. Bioshock-ból mondjuk igazán a 2. rész érdekelne mert abban részt vettek az Arx Fatalis készítői. Egyelőre MvC 3-nál tartok, ami epic.
    Prototype meg se lepett? : D

    Kedvelés

  3. Péter Says:

    Prototypeot mondtad anno, hogy semleges neked. Nem biztos, hogy tetszeni fog neked, mert egy idő után veszít a hangulatából és kissé monotonná válik az állandó zúzás. Viszont az fun hogy vagy egy tucat szuperhős képessége ott lapul benned a végére. =D

    Riddicket próbáld majd ki, játékban másabb mint a filmek.

    Bioshock 2 jobb mint az 1 volt, nem túl eredeti FPS, de ideig-óráig leköti az embert.

    Kedvelés

  4. Thunder Says:

    Bayonett-an meg a Gears of War-on meglepődtem, de a King of Fighters meg a Soul Calibur 4 tuti jó lesz.😀

    Kedvelés

  5. Dodgers Says:

    Most, hogy meglettek játékok is, gratula az X360-hoz.🙂

    Listásak közül a Gears és a Resi 5 az ami meglep egy kicsit, a többi nem tűnik rossznak.

    Kedvelés

  6. Márkusz Says:

    Én nem lepődtem meg, szerintem jobb így, hogy kipróbálod milyen, én is kipróbáltam wii-men a túlértékelt cuccokat és pár darab tetszett is.🙂

    Kedvelés

  7. siklara Says:

    Jó kis lista, ezek közül csak a Re5-öt toltam, meg a Bioshock 2. részét láttam egy barátnőmnél. A Prototype engem is érdekel, előbb-utóbb remélhetőleg lesz rá időm.

    Kedvelés

  8. Wagner Says:

    Péter
    Riddiket neeeeem. = )
    Thunder
    GoW majd multiban lehet, hogy nem lesz rossz. KoF XII meg pont olyan mint amilyeneket olvastunk róla, ráadásul ezen a kontrolleren képtelen vagyok normálisan irányítani, még rosszabb mint a Playstation-ön. De majd a XIII talán jobb lesz.
    Dodgers
    Thx! Amúgy a lista azért van két részre osztva mert a második felét a tesóm kérte. : D De mondjuk nem kért olyat amire azt mondtam volna, hogy “azt ne”.
    Márkusz
    Először a nem túlértékelt cuccokat akartam kipróbálni az XBOX Live-ról mint a Kof Skystage, Harmony of Despair, Hard Corps stb.. de ehhez rá kéne kötnöm a netre a BOX-ot, plussz egy HDD-t bele. : (
    Siklara
    Tudom milyen Resi fanatikus vagy. : D Nekem közöm nincs a sorozathoz, max az 5. részben fogunk multiban hülyülni, állítólag van benne olyan lehetőség.

    Kedvelés

  9. Péter Says:

    Ha esélyt se adsz neki… na mindegy. =) Hát a Wolfi 2009?

    Prototyperól egy korrekt kritika:

    Kedvelés

  10. Wagner Says:

    Wolfi 2009? Jónak tűnik annak ellenére, hogy hányok már a 2. világháborús témától. Majd a 2. hullámban lehet, hogy benne lesz.
    BTW jó ez a videó.

    Kedvelés

  11. Péter Says:

    Attól én is, pláne a Call of kezdetűektől, de a Wolfi spec egész jó lett. id nem csinál szar folytatást, pláne egy ekkora névnek, azaz EA és a Capcom asztala. =D

    Kedvelés

  12. Wagner Says:

    ID-ről valóban nem lehet rosszat mondani, nagy kedvenceim nekem is. : )
    Tényleg mit lehet tudni erről a Rage-ről amit már ezer éve csinálnak? Elég laposnak néz ki így trailerek alapján, inkább fejlesztenék a Doom 4-et vagy valami új Heretic-et.

    Kedvelés

  13. Péter Says:

    Elég randomnak tűnik, szóval nem tudom mi sül ki belőle. Doom 4-et biztos kipróbálnám, de inkább a Quake 5-re lennék kíváncsi. =)

    Kedvelés

  14. BenyoBoy Says:

    Új Tekken, új MK erősen ajánlott!😉
    VF5 epic lett, nekem nagyon tetszik. A grafika beszarás.

    Kedvelés

    • Wagner Says:

      Új MK-t már nyomjuk javában, a story módban most tartunk az MK 3-nál (amikor megrohamozzák Earthrealm-ot a monszták). : ) Ez a rész lazán veri az egész PS2-es szériát…
      Tekken nem hiányzik pillanatnyilag, bőven elég ennyi fighting. VF5 valóban epic, szerencsére nem változott semmi a grafikán kívül az előző részhez képest. A két új arcot nem próbáltam, de a többiek ugyanúgy működnek. : )

      Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

