EPIC!

(öcsém rajza)

Nem fogjátok elhinni…

de bejött a törülközős módszer! : D : D

Becsomagoltam a BOX-ot ahogy a videóban mutatták, bekapcsoltam és úgy hagytam háromnegyed óráig. Nem sokkal ezután leálltak a ventilátorok és felhevült a gép teljesen, tök forró lett és már 2 led világított (ami túlmelegedést jelent). Gyorsan kikapcs, kicsomagol, kihúztam mindent és 1 órára kitettem a konyhába hűlni…

Most működik, semmi baja nincs. Kinyírtam Galaxisfalót és legyaktam pár angyalt a ribanc boszival.

Microfosnak gőzvasalót kéne gyártania.

Kérdés: vajon meddig fogja bírni? Meg kell-e ismételni ezt a műveletet megint?

Címkék: , , , ,

3 hozzászólás to “EPIC!”

  1. Péter Says:

    Ahogy a leírtakat olvastam kétesélyes a móka, vagy bejön, vagy végleg megdöglik, mindenesetre elég veszélyes. Jobb megoldás (már ha később is előjön) ha lebontod a burkolatot és a GPU részt egy hőpisztollyal forróra hevíted. Addig is jó gamelést! =)

    Kedvelés

  2. Wagner Says:

    Ja hát egyértelmű, hogy nem tesz jót neki a felforralás. : D De hát ez van, most bejött. X D Hőpisztoly? Erről még nem hallottam. De találtam még1 megoldást, ez egész hatásos lehet:

    Kedvelés

  3. szivar Says:

    ez csak a duma része:)

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

