Hunter X Hunter hír

Nyáron folytatódik nagy kedvencem a Hunter X Hunter manga (végre). Ezúttal vajon hány fejezet elkészítésére lesz képes son of a bitch Togashi? Lezárul-e végre a hangya Saga? Mi történik Gon-nal? Mikor áll össze a régi csapat? Kíváncsian várom. : D

Címkék: , , , , , , , ,

4 hozzászólás to “Hunter X Hunter hír”

  1. Leara Says:

    Á, ez már biztos? Hátha befejezi végre a hangyás sztorit és akkor elkezdhetem olvasni :D.

    Kedvelés

  2. Wagner Says:

    Hangyás sztori úgy néz ki lassan befejeződik, már minden szereplő eléggé a végét járja. : )
    De még mindig kell várni augusztusig. : P

    Kedvelés

  3. Andrew Wienner Says:

    Hú, remélem, igaz! Várom már nagyon, na meg úgy hallottam, akkor majd az OVA-kat is folytatják, bár én azokat még nem láttam, de bepótolom 😀

    Kedvelés

  4. Wagner Says:

    A folytatás az biztos. De, hogy meddig? Megint 10 hétig írják majd vajon? Olyan it olvastam, hogy állítólag nem lesz több szünet és végig lemegy az egész. Ki tudja..

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

