Videót Alkottam XD

Címkék: , , ,

10 hozzászólás to “Videót Alkottam XD”

  1. szivar Says:

    Mi a különbség az UFO és az értelmes nő között gyermekeim??? várom a válaszokat!

    Kedvelés

  2. Wagner Says:

    Az, hogy UFÓt állítólag már láttak.

    Kedvelés

  3. szivar Says:

    Bingó Her Wagner:D

    Kedvelés

  4. Thunder Says:

    Háhá, ezen jót nevettem, régi emlékek! =D

    Kedvelés

  5. Wagner Says:

    Tudtam, hogy tetszeni fog. : D

    Kedvelés

  6. Péter Says:

    Jó csak rövid. =)

    Kedvelés

  7. Dodgers Says:

    Most már legalább fényhatása is van annak a Szlessnek a röhejes beálláson túl, de még mindig fail.😀 Mondjuk egész pontos párhuzam, Ichigo techje is körülbelül olyan hasznos mint amilyennek kinéz.

    Kedvelés

    • Wagner Says:

      Mikor kitaláltam, hogy be kéne tennem egy anime jelenet alá a tenseiken-t valamiért egyből a Fehérítő ugrott be. : D
      De akármennyire röhejes is az eredeti még mindig hasznosabb mint Eper egyetlen skillje.

      Kedvelés

  8. Wagner Says:

    Péter nem akartam hosszabbra mivel csak eddig tart a támadás. De gondolom nem tudod miből van. : )

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

