Persona 4: The Animation trailer

Címkék: , ,

12 hozzászólás to “Persona 4: The Animation trailer”

  1. Dodgers Says:

    Kicsit furcsa hogy nem a Persona 3-ból készítenek feldolgozást, de valahol örülök neki hogy mégsem arra esett a választás, kár lett volna még egy bőrt lehúzni az amúgy is túljáratott témáról.

    Arra mondjuk kíváncsi leszek hogy hogyan fogják megoldani a játékban abszolút jellemnélküli MC épkézláb szerepeltetését a történt nézhetővé tételéről nem is szólva, de az SMT adaptációk jó régóta megrekedt helyzetén már így is előrelépés a készülés ténye. Ha ezek után bevállalna valaki egy Nocturne adaptációt még jobb lenne az összkép.

    Kedvelés

  2. Wagner Says:

    Jól fog kinézni ez a P4 : ) bár azt én se vágom, hogy mit fognak kezdeni az MC-vel.
    Nocturne adaptációra már én is gondoltam, nagyon epic lenne. Legalább egy movie erejéig foglalkozhatnának vele. De szerintem akármelyik részből ki lehetne hozni jó dolgokat.

    Kedvelés

  3. Elhaym Says:

    Videó alapján jó animének néz ki.

    Egyszer készülhetne Persona 2 anime is.

    Kedvelés

  4. Wagner Says:

    Ja, ha olyan népszerű lenne most is mint a P3 vagy P4 akkor lehet, hogy azt is adaptálnák. Majd ha kijön a P2 remake talán többen megismerik azt a részt is.

    Kedvelés

  5. Junchi Says:

    Alap, hogy várom! 😀

    Kedvelés

    • Wagner Says:

      Most komolyan vagy csak irónia? ^ ^ ”

      Kedvelés

      • Junchi Says:

        Irónia nélkül mondom. :3

        Ismerem annyira a negyedik részt, hogy tudjam, jó lesz ez.

        Kedvelés

      • Wagner Says:

        Jól van akkor. : D Mondjuk úgy tudtam, hogy nem vagy kíváncsi a JRPG témára.

        De szerintem is jó lesz, legalábbis pozitívabban állok hozzá mint a korábbi “közenincs” Persona animéhez.

        Kedvelés

      • Junchi Says:

        JRPG-k játékban nem is izgatnak, ellenben volt egy-két anime-adaptáció, ami tetszett (például a Tales of Abyss egész jó volt). 😀

        A Personát meg valamennyire ismerem, azzal még játékban is elvoltam, illetve a mangába is belelapoztam még anno + minden bizonnyal hype-olt lesz, mint állat, szal nem maradhatok ki a mókából. :3

        Kedvelés

      • Wagner Says:

        Értem. : )

        Am. Tales-ből nekem a játék sem tetszett, bár lehet, hogy a rohadt idegesítő angol szinkron miatt.

        Kedvelés

  6. Elhaym Says:

    Wagner

    “Majd ha kijön a P2 remake talán többen megismerik azt a részt is.”

    Remélem. 2. rész régen nagy hátránnyal indult, mivel a történet első fele csak japánban jelent meg, Akkoriban egyébként tervben volt az anime is, de aztán mégsem készült el. Pedig volt hozzá egy nagyon jó trailer is.

    Tales: Japán szinkron szerencsére jobb.

    Kedvelés

  7. Wagner Says:

    Ezt a trailert még nem láttam. De nem lett volna rossz ha csinálnak belőle valamit. : )

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

