KOF 2000 gameplay

Ezúttal Terry-vel próbálkozom. : )

Címkék: , , , , , , , , , , ,

10 hozzászólás to “KOF 2000 gameplay”

  1. Péter Says:

    Jó lett, Mait szépen elintézted. =D

    Kedvelés

  2. Wagner Says:

    Kösz. : )
    Zero ment volna ilyen könnyen… :-I

    Kedvelés

  3. Shingo Says:

    Szép volt. Clone Zero nem könnyű ellenfél de legalább a fingást megcsinálta ellened, az ritka és titkos mozdulat nála.😄

    Kedvelés

  4. Wagner Says:

    Kösz.
    Igen a lefingás.. van amikor semmi mást nem csinál. De még mindig könnyebb mint a 2001-es Zero aki egy kabátpörgetéssel megöl.
    Amúgy legyengített HP-val utána kinyírtam, de az már nem dicsőség. : D

    Kedvelés

  5. Péter Says:

    Athenával próbálkozom egy ideje, de szokatlan most nekem, elsősorban azért, mert a mugenban megszoktam egy Athena editet, akivel már elég jól kentem, és oké, az alap kombók ugyan azok, viszont sokszor van olyan, hogy na most akkor nyomok egy szép kis kombót, és hopsz, pofára estem, mert hát az itt nincsen. =D

    Akumával voltam még így, amikor megszoktam, hogy le-le-le a+b az egyik kombó, aztán szembesültem vele a normál karakternél, hogy ja, azt csak Rare Akuma tudta. =)

    Kedvelés

    • Wagner Says:

      le-le-le amikor a földre üt és lesz egy robbanás? Azt Shin Gouki is tudja, de az eredeti Akumák nem tudnak ilyet.

      Athénánál milyen alap kombóra gondolsz?

      Kedvelés

      • Péter Says:

        Nem, Rare Akumánál olyankor a holdat dobja az ellenségre, vagy attól függ melyik verzió mit, mert van aminél több sprite is van (hold, death star, nap, planet unicron, stb). A földbe csapás az is le, le, le-vel kezdődik, de ott x+y-van, nem a+b. Viszont ez azért érdekes, mert erre a parancsra két kombó is be van osztva, az egyik a földbe csapás, a másik a bombázás, amikor a fellövi azokat az energia gömböket, és azok lehullanak a pályára.

        Athenánál az alap dolgok, például Psycho Ball, Teleport az ugyan úgy van, szóval igyekszem ezekből kihozni amit lehet.

        Kedvelés

      • Wagner Says:

        Athena-val megmondom milyen kombót nyomjál :

        kis ütés, előre+kis rúgás, psycho sword, in air: shining crystal bit

        A teleportnak pl. eddig nem sok értelmét találtam. : )

        Kedvelés

      • Péter Says:

        Air kombókban sajnos béna vagyok. Teleport se rossz amúgy, igaz az ai általában gyorsan lereagálja, szóval hol előnyömre tudom fordítani, hol nem. =)

        Kedvelés

      • Wagner Says:

        Én se tudtam még megcsinálni azt az air kombót, psycho sword után nem akar összejönni a DM, pedig a gép már beadta ellenem ezt az egészet.

        Van egy egyszerűbb, hogy: jump HP, HP, előre LK, pénisz arrow

        Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

