My TOP 20+1 Hardest Boss Fights

Elkészült az újabb toplista. Péter blogján láttam egy ilyet, többnyire PC játékokból elővett főellenségek szerepeltek rajta melyeket leginkább a beállított nehézségi szint befolyásolt. Gondoltam akkor már elkészítem a saját verziómat is. Nem biztos, hogy korrekt lett, de próbáltam összeszedni minél többféle játékból bossokat amikre még emlékeztem. Biztos kimaradt pár amik anno fejfájást okoztak pl: RPG bossokat kihagytam (1 kivételével).

Contra bossok sem szerepelnek mert csak a Hard Corps-szal játszottam többet, azt is úgy, hogy Dodgers karakterét követtem, hogy mit csinál. 😄

Egyébként óvatosan mert a poszt elég spoileres lehet egyesenek.

Number 20+1

Disciples 2: Demon Uther

A kis rohadék olyan támadást nyom ami minden egységedre hat és elég nagy esély van rá, hogy mindenkit paralizál is. Ha pedig bejön neki a paralizálás akkor onnantól nincs mit tenni. Csak egy megoldást találtam erre a fight-ra: minden létező boost potion-t és varázslatot el kell nyomni a csata előtt, hogy elég erős legyél és lehetőleg előbb léphess mint a boss. De még így sem vagy biztosítva a paralizálás ellen.

Number 20

Prince of Persia Warrior Within: Griffin

Egy oka van, hogy ez a boss a listára került. 😄 Nem volt telepítve a grafikai driver ezért pár játéknál néhány dolog nem úgy nézett ki mint kéne. Itt ez a boss teljesen kimaradt, tehát láthatatlan volt. Nem lehetett látni, hogy mit csinál, hogy hol van, hogy mekkora stb. Így nagy móka volt vele küzdeni. A mai napig nem tudom, hogy nézett ki. Na jó, a két piros szemét néha lehetett látni.

Number 19

Castlevania Symphony of The Night : Galamoth

A SotN boss ellenfelei elég könnyűek. De akad néhány kivétel, Galamoth legyőzése szó szerint kínzás volt. Annyi hp-t adtak neki a készítők, hogy egy örökkévalóságig kell ütni ráadásul olyan brutális támadásai vannak amiket csak köddé válással tudtam kivédeni. Ha meg a köd felmondja a szolgálatot akkor kampec. Galamoth-hoz fogható boss nem volt a játékban, még Draculát se tápolták fel ennyire. A Minotaur/Werewolf páros lett még kicsit szívatós. : D

Number 18

Hexen: Heresiarch

Gonosz, varázsló démon. Többféle varázslattal elő tud rukkolni, nem csak lövi a rakétákat jobbra balra mint Cycloid Emperor. Az egyik spell-nél halhatatlan és visszaveri a lövedékeket, máskor rózsaszín tűzgolyósorozatot vagy pattogó tűzlabdákat lő feléd. Ha ügyes vagy ki tudod kerülni ezeket a szarságokat, a csata nehézsége abban mutatkozik meg, hogy túl sok az életereje a nyomorultnak. Megeshet, hogy kifogyunk a lőszerből. Alapfegyverrel meg képtelenség legyőzni mert ha közel kerülsz akkor biztos behalsz.

Number 17

Tekken 5: Jinpachi

Jinpachin sosem tudtam kiigazodni. Volt, hogy úgy elvertem, hogy hozzám se ért máskor meg kinyír 3 másodperc alatt. Ha lövi azt a buzi sugarat és nem lépsz félre időben akkor annyi… Az a hülye mozdulata amikor lebénít az meg egy kicseszés.

Number 16

Blood Plasma Pak: Beast

A kiegészítőben jönnek a legutolsó pályán. Minél nagyobb nehézségi szintet választasz annál több ilyen ellenfél lesz a pályán. Először piros színű csuklyások képében jelennek meg majd ha leölöd őket átváltoznak. Futnak mint az őrült és közben toppogatnak a földön. Nem tudom hogyan de messziről is simán elér a támadásuk. Alig 2-3 találat kell és meg is halsz tőle. Rohadt sok lövést kibírnak, célszerű Tesla fegyverrel lőni őket, de még az is épphogy csak karcolgatja… : S

Number 15

Metroid Fusion: Nightmare

Már jóval a fight előtt rémisztgeti a játékost ez a boss, néhol lehet látni a röpködő mutáns árnyékát. Amikor a csata megkezdődik azonnal lőjük a pöcsét. Hogyan lehet úgy szétlőni, hogy közben ne sérüljünk meg tízszer? Erre még nem jöttem rá. Ha elintéztük a heréjét csak akkor indul be igazán a fight. Körbe körbe röpköd, alig lehet kikerülni (mert böhöm nagy) közben még lövöldöz is meg állandóan beszorít a sarokba… és még ocsmány is. Minél többször találod el annál ocsmányabb lesz a feje. Úgy tudtam csak legyőzni, hogy éppen megmaradt egy kis minimális energiája Samus-nak.

Number 14

Sengoku 3: final Boss

Ez iszonyat idegesítő. Megállás nélkül nyomja az egész pályára ható koponyás támadását, talán csak 2 másodperces szüneteket tart közben (ilyenkor tudod csak megütni). Közben özönlenek rád a semmiből előfutó katonák és ez a szemét még a hp-ját is feltölti maxra ha olyan kedve van. Igaz láttam olyan videót ahol két perc alatt legyőzik, de mi nagyon sokat szenvedtünk vele és nagyon untuk már.

Number 13

Valkyrie Profile 2: Ultimate Lezard, final boss

Sok extra nehéz boss volt ebben a játékban: pl: a 2 mágus, Hrist and Amgrim vagy Odin, de talán a legszemetebb Lezard volt mind közül.Sokat szenvedtem ezzel az őrülttel. Alig tudtam rajta karcolást ejteni és rohadt sok volt hp-ja. Rengetegszer nekimentem de mindig game over lett a vége, ezután jött a 10 óra tápolás és még úgy is csak egyetlen karakterrel tudtam látható sebzéseket bevinni ellenne: Brahms. Csak egy taktikával sikerült legyőznöm: elengedtem az összes einherjar-t (a karakterek) és a tőlük kapott stat növelő cuccokat odaadtam a csata előtt létrejött  Über Valkűrnek. Ő olyan erős lett, hogy így már volt esélye Lezardnak.

Number 12

Mega Man: Yellow Devil

Alig tudtam eldönteni, hogy melyik boss-t tegyem be Mega Man-ből. Igazából az egész széria rohadt nehéz, de a robot master bossok nem olyan vészesek ha már tudod, hogy melyik fegyver jó ellenük. Az X szériával nem játszottam, a Zero-t meg easy-n nyomtam végig szóval az így nem volt nehéz. Maradt egy klasszikus Mega Man boss ami se nem robot master se nem Sigma. A Yellow Devil egy faszság. Egy helyben áll és darabokra bontja magát így áthelyeződik a másik oldalra, neked meg át kell ugrálni minden egyes darabkáját. Ha összerakta magát akkor szemen kell lőni (egyetlen gyenge pontja) és utána mehet elölről az egész ugrabugra…  kétszer megvertem kb. 50 save state segítségével.

Number 11

Golden Axe: Final Boss: Death Bringer

Csak néhány apróságban különbözik a Death Adder-től. Pl. amikor megüt utána azonnal benyomja az egyik mágiát (mindhármat tudja). Ha a sárkányt adja be akkor általában meg is halsz. A két csontváz segédje meg nem fog leszállni rólad amíg ki nem nyírtad a Death Bringer-t mert ezeknek még sokkal több hp-ja van mint a final boss-nak. Sokan úgy tudták, hogy meg sem lehet őket ölni. Egyedül képtelen lennék megcsinálni ezt a harcot, de multiban van rá egy jó taktikánk. Valaki lefoglalja a két csontvázat a másik játékos meg egyedül elintézi a boss-t infinite kombóval. : )

Number 10

Yakuza 2: Ryuji Goda

Mitől olyan nehéz ez? Először is az egész utolsó chapter alatt NEM LEHET menteni, ha közben kilépsz vagy menned kell akkor kezdheted elölről az egészet. Előtte be kell vásárolni rendesen: 9 darab toughness emperor, 1 staff és 2 katana épphogy nem volt elég erre a részre… Végig kell verni az egész várost, folyamatosan jönnek az izom durva maffiózók majd jön Ryuji aki rohadt cheap a katanájával. Nagy nehezen le is gyaktam (bár egyszer újra kellett kezdenem az egész chaptert mert nem maradt potionom) majd megjelent Terada (aki a játék elején meghalt, most visszajött, hogy ő a nagy gonosz mastermind) egy sereg maffiózóval és gépfegyverrel szanaszéjjel lőtt (kétszer megvert). Ha őt legyőzöd akkor megjelenik Takahashi (vagyki) és kinyírja Terada-t, hogy megmutassa ő még gonoszabb majd ezután feléled Ryuji és szanaszéjjel lövi Takahashi-t.. Már mindenkiben benne van kb 5 golyó és akkor Ryuji és Kiryu (főszereplő) elkezdik az epic, manly utolsó fightot miközben beindult a bomba (9 perces) visszaszámlálója.. miután már tényleg semmi tárgy, potion, HP, heat energia nem maradt el kell verni még egyszer ráadásul 3 hp csíkja van és még cheapebb mint előtte. Le kellett vennem easy-re a főboss elleni fight-ot, hogy meg tudjam csinálni mert már ötödszörre elég idegesítő volt. Ja még azt kihagytam, hogy ha 1 milliméter hp-ja marad akkor elkezdenek egymás felé futni és összeütnek és ha rosszkor találod el a gombnyomást akkor mindenképpen meghalsz és mehet elölről az egész megint.

Number 09

King Of Fighters XI: Magaki

Rohadt cheap, talán a legcsalóbb az összes KOF boss közül. Mindenfelől, minden irányba rózsaszín golyókat lő közben alig látható kék füst bogyókat ereget a seggéből. Mindenhonnan elér a kezével, teleportálni is tud.. Ha közel mész akkor pukkant egyet maga elé és elszállsz vagy ostorszerűen csap a kezével, de egész pályára ható armageddon támadást is tud. Mi kell még? Cheap, szemét és még szarul is néz ki. Totál élvezhetetlen ellene harcolni.

Number 08

Metal Slug 6: Agyfejű robot a csatornában

Egyedül eddig szoktam elvinni régebben. Egy 15 méteres robot ami folyamatosan jön előre. Megállás nélkül energiagolyókat lő átlóban, plussz amikor unatkozik hullámos vonalban is golyókat lő vagy roncsokkal dobálózik. Ja és azt kihagytam amikor a fél képernyőt lézerbe borítja… Kicsit durva egy boss ha azt nézzük, hogy a játék felénél jön. : S

Number 07

Ketsui Death Label: Final Boss

Az eredeti game csak játéktermekben volt elérhető, de kapott egy DS portot. De ez nem egészen port, inkább egy egyszerűsített verzió mert itt csak BOSSok jönnek ellenfélként! Talán az első 2 az ami még könnyűnek mondható, aztán onnantól mindegyik elég durva lett, de főleg az utolsó, az mindent visz. Számomra már majdnem követhetetlen volt. : S Még azt se látni, hogy az… olyan mintha szárnyai lennének és csak azt látod, hogy eregeti a lövedékeket.

Number 06

Captain Commando: Scumocide

Ha jól emlékszem kétszer találkoztam vele, mindkétszer multiplayer-ben, de még így is rohadt nehéz. Röpköd össze vissza, sokkal gyorsabb nálad, megkombózni nem lehet (már eltalálni is nehéz) és akkor még boxol, fagyasztó gombócokat meg tüzet lő. Ha nagyon rossz kedvében van akkor random robbanásokat csinál a földre amiket megint csak képtelenség kikerülni.

Number 05

Mortal Kombat 2: Kintaro

Gondolkodtam, hogy MK-ból melyik boss legyen listás. 1-ben Shang Tsung-ig még nem jutottam el, Goro nem olyan vészes 4-ben szét lehet szívatni. Aki igazán szét szokott alázni az mindig Kintaro volt. MINDENT levéd ha meg rá ugró rúgnék akkor meg azonnal megfog és földhöz vág. De a legdurvább amikor fölugrik és rám talpazik, alig lehet rá reagálni olyan gyors. Az utána következő Shao Kahn egy nulla hozzá képest.

Number 04

King of Fighters: Rugal

Ő az IGAZI kof boss, a többi csak imitátor. : D Már a KOF 94-ben is maradandó agykárosodást tudott okozni a játékosoknak. Először csak elegáns ruhában feszített majd ha legyőzted levette a kabátját, a felsőjét és bevadult.. ellopta Geese Reppuken-jét, a Krauser féle Kaiser Wave-et és kapott pár extra cheap támadást. Aki nem volt elég pro az a gatyáját is otthagyta a játékteremben. A fanok legnagyobb örömére Rugal ezután még három részben visszatért.

Number 03

Castlevania: Death

Halál bácsi a sorozat összes részében szerepel de egyikben sem lett olyan deadly mint az első Castlevania-ban. Össze vissza dobálja a kaszáit nem elég őket átugrálni még arra is figyelj, hogy a nagy seggű Halál éppen mikor ül rá a fejedre. Ehhez még hozzájönnek Simon gyenge atlétikai képességei (szar irányíthatóság) és a Death előtti kínszenvedés szakasz (medúza fejekkel és páncélosokkal) amit minden elhalálozás után végig kell járni…

Number 02

Castlevania/Circle of The Moon: Twin Zombie Dragons

Két baszott nagy sárkány ülnek egy terem alján. Randomra csapkodnak a fejükkel, csöpög a nyáluk mindenhova, tűzgolyókat köpködnek össze meg vissza közben kődarabok is potyognak le a plafonról. Akármit próbáltam az itt nem vált be, konkrétan itt hagytam abba a játékot… : S

Number 01

Mushihime-sama: Last Boss

Azt hiszem ehhez nincs mit hozzáfűzni. 😄

Ui.: ki ért azzal egyet, hogy a KOF bossoknak és a shoot’em up bossoknak külön listát lehetne csinálni?

Címkék: , , , , , , , , ,

16 hozzászólás to “My TOP 20+1 Hardest Boss Fights”

  1. Dodgers Says:

    A felsoroltaknak valamivel több mint a fele ismeretlen számomra (kvázi ami nem RPG és Castlevania, leszámítva SOTN), de amelyek ismerősek azokkal egyet tudok érteni:

    No. 19: na igen, bossok terén talán ez volt az egyetlen kiugró pont a játékban nehézség szempontjából, Drac hozzá képest kis túlzással tutorial bossnak is elmenne, olyan szinten túllőttek az erősség belövésénél. Extra Bossként viszont ütős lenne.

    No. 14: ha más nem, ő kimeíriti a cheapness fogalmát, amit még csak nem is próbál rejteni a játék csavaros patternekkel, durr egy area attack az arcokba. A boss fight vége fele félpercenként kérdeztem magamban hogy “ez mikor döglik már meg…?” 😀

    No. 11: ugyanazt tudom mondani mint az előzőnél, de ezt legalább meg lehet ütni rendesen. 🙂

    No. 12: Megaman 1-ben amúgy is röhejesen túllőtt a sebződés mértéke, de ez meg Elecman mindent visznek. Mondjuk Devilnél legalább adott sorrendben indulnak el a blokkok, de addig meg elmegy jó pár continue mire bevágja az ember hogy hogyan is kéne csinálni. Megaman X5-ben Zeróval játszva ráadásul két ütésből hazavág…

    No. 10: MSN-en már tárgyalva volt ez a boss, a kimondottan awesome QTE-ken kívül egy piszok nagy szívás elejétől a végéig, amin az irányítás se segít. A zseniálisan WTF ending csak hab a tortán.

    No. 8: Partyface külsőre király, de fogalmam nincs mit gondolhatott az SNK mikor a nyalábok útvonalát tervezte, ha elveszíted a mechet nagyjából halott is vagy. Innentől kezd egyébként igazán kemény lenni a játék.

    No.6: ez se unalmas boss fight igaz, de valahogy elviselhetőbb, mint a Sengoku 3 cheapfestje. Talán mert nem spammel annyira?

    No.2: alias “WTF Konami?”. Ennél kimondottan elvetették a sulykot a készítők, hiába nehéz alapjáraton is a játék. Ehhez szerintem jókora szerencse kell ha az ember no-hitre akarja ezt megcsinálni mert az egyetlen safe spot (ami középen van) se annyira safe. Meg tudom érteni miért lett eleged ennél a pontnál.

    No.1: ezt még nézni is szörnyű. 😀

    “ki ért azzal egyet, hogy a KOF bossoknak és a shoot’em up bossoknak külön listát lehetne csinálni?”

    *kéz emel, támogatja*

    Kedvelés

  2. Péter Says:

    Leginkább a beállított nehézségi szint befolyásol? Max Alastort, ha Daydream szinten viszed, meg talán a Cycloid Emperort, ha Piece of Cake szinten játszol.

    Már Desann esetében se sok mindent befolyásol milyen szinten nyomod, ha sokat bénázol, Padawan szinten is simán levág.

    Amúgy jó lista, bár majd a fele totál ismeretlen számomra, viszont a number 1… juj, az a gond, hogy az ilyen ultimate cheap bullethell bossokal tele van a J ipar. Ezért is szavazok a nyugati darabokra ebből a műfajból is. =P

    Kedvelés

  3. Wagner Says:

    Dod:
    Kösz a hosszú kommentet, jó volt olvasni (no sarcasm).
    Rögtönzök mindjárt egy listát akkor (igaz már kezd sok lenni belőlük) de shmup bossokat inkább rád bízom.
    Amúgy komolyan Partyface annak a robotnak a neve vagy csak hülyülsz? 😄

    Péter:
    Tudtam, hogy tetszeni fog ez a mondat. 😄 Meg azt is tudom, hogy nagyon haragszol a J iparra, de ott is akadnak bőven shooterek..

    BTW ma este a wordpress kicserélte a logómat magától. Nem tudja valaki, hogy ez miért/hogyan/mikor?

    Kedvelés

  4. Péter Says:

    “Tudtam, hogy tetszeni fog ez a mondat. XD” -> Mivel kábé 2 bossra lehet ráfogni, érthető. =)

    “Meg azt is tudom, hogy nagyon haragszol a J iparra, de ott is akadnak bőven shooterek…” -> Nem haragszom a J iparra, csak egyszerűen amit videojáték címen kitermelnek magukból, annak egy jó 70%-a totál értékelhetetlen a számomra, igaz ezeknek a fele van olyan rendes, és otthon is marad.

    FPS-t nem tudnak normálisat csinálni, RTS-t nem tudnak normálisat csinálni, így marad nagyjából 4 stílus ahol tudnak érvényesülni, TPS, platform, bunyós, és az “RPG”.

    TPS műfajnál, ha olyanokra gondolok mint a Resident Evil 1-3, Silent Hill 1-2 akkor igen tudnak jót csinálni. Ám inkább itt is a hack ’n’ slash vonalat erőltetik, ami nem az én műfajom, és ugyan van egy-két igényes darab, ám a többségük azon túl, hogy sokszor átláthatatlan, még csak túl sok kihívás sincs benne. Mert a harcrendszer komplexitása kimerül annyiban, hogy összevissza nyomogatom a gombokat, aztán úgy is jó minden, max a bossoknál védekezek, és jönnek a kötelező gombpüfölős részek.

    Platformra nem lenne rossz szavam, ha nem csinálnának sokszor olyat, mint a 3D sonic játékok esetében, hogy egyszerűen nem fogják fel, az ami 2D-ben működik, 3D-ben szar.

    Bunyós műfaj az amire azt mondom az ő asztaluk, a Melty Blood, Dead or Alive féle fanservice szerűségektől eltekintve jókat csinálnak.

    RPG… na igen, a kényes téma. =) Azt mondom, vannak itt is jók, vagy legalább is előfordulnak (FF 10 alatt) viszont az a gondom velük, hogy a többségük úgy alapból durván félreértette a szerepjátszás fogalmát, mert technikailag megfelelnek a műfaj kritériumainak, csak épp maga a szerepjátszás mint olyan nem nagyon van meg bennük. Értem ezt úgy, ahogy például egy Kotorban, vagy egy Dragon Age-ben meg van csinálva. Persze ki-mit vár el egy RPG-től.

    Shootereknél is vannak jók, ám amit fentebb belinkeltél be is mutatja mi velük a baj, már a röhejes dizájnon túl. Személy szerint inkább egy Highway Hunter, Raptor elé ülök.

    Kedvelés

  5. Wagner Says:

    FPS-t, RTS-t én még nem láttam tőlük. De nem tudom miért ne tudnának csinálni, egyszerűen nem az ő asztaluk. Ott van a Kall of Dutyi meg a többi szar, nincs szükség másra.

    TPS? Megint itt tartunk. Ezek túlélő horrorok amiket felsoroltál. Minden nagyobb cégnek van egy ilyen sorozata: Capcom – Resi, Konami – Silent Hill, Tecmo – Fatal Frame. Ezeknek köze nincs a TPS-hez, még akció is alig van benne, nemhogy lövöldözés.

    Átláthatatlan meg össze vissza gombnyomkodás, no kihívás. Megint itt tartunk.. és megint csak fel tudom hozni a Bayonettát, 1-2 boss abból is bőven idekerülhetett volna a listára.. és nem átláthatatlan, egyszerűen odafigyelést igényel. De a DMC 3-mat is felhozhatom ami megint csak nem egy könnyű darab, igazi kihívás akármennyire is sérti Dante a jó ízlésünket.

    Platformerjeik nekem nagy kedvenceim, de ebben egyetértünk, hogy 2D-ben az igazi.

    Melty Blood az nem doujin volt eredetileg amit később kiadtak? Dead Or Alive mint fanservice? Erről meg azt tudom, hogy a Tecmo válasza a Namco Tekken-jére és a Sega Virtua Fighter-jére. Szvsz ugyanolyan komplex 3d fighting.

    RPG. Megint itt tartunk. Nem értettek félre semmit. Egyszerűen azt kell megérteni, hogy ez két külön műfaj. Most az zavar téged, hogy ők is RPG-nek nevezik akkor te nevezd másnak mondjuk JMKG-nak, Japanese Monster Killing Game. Bocs, sokat aludtam ma.

    Japáni shooterekkel meg az a baj, hogy túl nehezek igen. Megértem, hogy miért a Raptor-hoz térsz vissza inkább. Ott közel sem kell annyira koncentrálni. Good old Dos times.

    Kedvelés

  6. Péter Says:

    Tehát ugyan ott vagyunk mint voltunk. =) Mondjuk úgy, engem zavarnak olyan dolgok amik téged például nem, esetleg neked még tetszenek is. Nincs ezzel semmi gond, vitázni nem is akarok róla tovább, úgyse tudjuk egymást meggyőzni. =)

    Kedvelés

  7. Wagner Says:

    Tehát fölösleges írattál ide velem 30 sort? 😄

    Kedvelés

  8. Péter Says:

    Kábé az enyém is annyi, szóval ja, írtunk feleslegesen 2 kommentet. =D Viccen kívül, tekintve, hogy ezeket már mind kibeszéltük, tényleg nem lenne értelme újra belemenni, tekintve valahol mindkét félnek igaza van a maga módján. =)

    Hagy játsszon mindenki azzal amivel akar, az “én szarom jobb mint a tiéd” hozzáállás meg maradjon meg az otakuknak, náluk az ilyesmi úgyis napi szinten megy.

    KOF bossokról a listát várom.

    Kedvelés

  9. Thunder Says:

    Az Uther-es harc, csak addig nehéz, amíg rá nem jön az ember, hogy milyen varázslatokat toljon el a harc előtt és onnan, már gyerekjáték, mint tudjuk. 😀 Az első számút pedig meg lehet érteni, ezek a fajta game-ek talán a legnehezebbek. 🙂 a Metal SLug-os bossok pedig inkább szivatósak mint nehezek.

    Kedvelés

    • Wagner Says:

      Inkább a sok potion miatt lehet könnyen megcsinálni. A Démonoknál is asszem Uther jön a végén, az milyen lehet már? Ott az első pályájukat se tudtam kivinni.

      Kedvelés

  10. siklara Says:

    A legtöbbet sajna nem ismerem, de a PoP-os láthatatlan bosson jót nevettem. 😀

    Kedvelés

  11. Top 15 hardest bosses by Dodgers « Dodgers' lair. 'Cause everyone needs one… Says:

    […] Péter és Wagner készített egy olyan toplistát, amely a legnehezebb (Péternél legkönnyebb is szerepelt) […]

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s


%d blogger ezt kedveli: