SNK Vs. Capcom Card Fighters DS – 100 %

Három végigjátszás és több száz kártya parti után végre sikerült begyűjtenem az összes létező lapot a legritkábbakkal együtt. : D Tudom, hogy kicsit negatív lett a poszt a játékról annak ellenére, hogy nagyon jól szórakoztunk vele. De úgy gondolom, hogy az értékelés és a pontozás így is korrekt lett. Valahogy több pontot nem lehet rá adni a béna 1 player mód miatt és azt még bele se írtam, hogy az Ai teljesen fogyatékos benne és a fordítás is totál értelmetlen néhány helyen.

Na mind1. A videót egy telóval vettem fel azért ilyen rohadt homályos. Próbáltam úgy pötyögni, hogy ne tartson fél óráig de mégis követhető legyen. Aki végig bírja nézni az leírhatja, hogy kiket ismert fel. : D

Címkék: , , , , , , , , , , , ,

2 hozzászólás to “SNK Vs. Capcom Card Fighters DS – 100 %”

  1. Dodgers Says:

    Gratula a 100%-hoz. 🙂 Ez se lehet egy kimondottan rövid játék ha három végigjátszás kellett a bűvös százhoz.

    Capcom részéről meglepően jó a kínálat, még a NamcoxCapcomnál is jóval összeszedettebb a lista. Ha ezek mind bekerültek volna a MvC3-ba, egy rossz szavam nem lenne rá.

    Kedvelés

  2. Wagner Says:

    Thx.. igazából nem is az, hogy hosszú hanem, hogy a ritka kártyákat szinte lehetetlenség megszerezni. Mert lehet venni ilyen pakkokat amiben randomra van 5 darab kártya… és kb. századszorra vettem már meg és mindig olyanok voltak benne amik már ötvenszer megvoltak..
    Ja Capcom-nál én is meglepődtem, az egész Captain Commando féle csapatot belerakták meg két fajta Mega Man, két fajta Zero, Phoenix Wright csapat és még olyanok is voltak amikről nem is hallottam eddig.
    SNK-nál meg pont, hogy kihagytak néhány kulcsfigurát mint Genjuro-t a Samsho-ból vagy Angelt…

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

