My TOP 25 Favourite Video Games

Szeretem a toplistákat. : ) Igaz eddig is írtam már vagy tízet, de nem bírtam megállni, hogy ne dobjak össze még egyet.. ráadásul ezúttal elég merész témája lett mint kedvenc játékok ha azt nézzük, hogy hány gamet nyomtam eddigi gamer “pályafutásom” során. Próbáltam összeszedni minden fajta stílusból példákat mint a bossos bejegyzésnél, ez nagyjából sikerült is. Lehet, hogy eléggé meg fogtok lepődni majd a felálláson mert ahhoz képest, hogy JRPG fag vagyok csak 2 darab ilyen típusú játék került fel. A helyezések leginkább a régi élmények alapján jöttek ki, tehát a lista teljesen szubjektív. Na mind1 kezdjünk bele és tekintsétek ezt egy ultimate listának mert többet nem tervezek már.

Number 25

DX – Ball

Ötödikes koromban, számtech órán fedeztem fel ezt a kis ingyenes programot. Azóta mindig rajta van a gépemen. Ha éppen nincs mit csinálni akkor a DX – Ball ikonja mindig felhívja magára a figyelmet az asztalon. Csak két kattintás és a legunalmasabb pillanatokat is feldobja. Ha megunom vagy felidegesítenek a potyogó halálfejek akkor csak hármat rávágok az ESC gombra és kint is vagyok. Viszont néha azt veszem észre, hogy már másfél órája nyomom és még mindig nincs vége.. Ja és ha már unod a pályáit akkor két gomb lenyomása után behozhatsz egy szerkesztőt amivel kedvedre átírhatod az összes létező pályáját.  Egyébként van egy ehhez hasonló game a Jardinains ami szintén nagyon jó. Azzal a gimiben találkoztam először egy versenyen ahol egyből másodikak lettünk belőle. 😄

Number 24

Worms Aramgeddon

Igaz, hogy ezzel már egyáltalán nem játszok, viszont meghatározó élmény volt gyerekkorban, általános iskolában főleg. Akkori osztálytársakkal összegyűltünk nálunk délutánonként és ezzel hülyültünk. Sőt még jóval később is sokat játszottunk a Worms Armageddon-nal. Ezt tartom a legjobb résznek, igaz grafikában nem sokat változott a 2. óta, de hozzátett azért pár jó dolgot. Nem is olyan régen megpróbáltuk megint elővenni, de valahogy nem tudott lekötni már annyira, ezért is került a lista végére. A régi élmények miatt akkor is muszáj itt szerepelnie.

Number 23

Mega Man 2

Ezzel a sorozattal csak nemrég ismerkedtem meg (1 éve talán), de hamar kedvenc lett főleg a 2. rész. A zseniális zenéje és az elkobozható fegyverek, kütyük miatt. NES-en valahogy ez a sorozat jött be a legjobban. Se az első Metroid, se a Zelda nem tetszett, sőt még a Máriónál is jobb szerintem. Eddig már vagy négyszer végigmentem rajta, de még biztos sokszor elő fogom venni. Igen ahelyett, hogy az X szériának nekiállnék.

Ismertető: itt.

Végigjátszás videóm: itt

Number 22

Metal Slug: Super Vehicle 001

Az SNK run and gun sorozatának az első részéről van szó. Mind a hét része nagyon jó móka, főleg kettesben.. de talán az első része tetszett a legjobban mert ez az amit a legtöbbet nyomtam és ezt ismerem a legjobban. Ez az egy rész amit el tudok vinni a végéig egyedül is a PS 2-es Collection-ben az alapból kiosztott creditek keretein belül.

Number 21

Might And Magic: Clash of Heroes

Miért lett listás? A tök egyedi, puzzle szerű harcrendszer és a multiplayer miatt. Igaz, hogy néha több szerencse kell mint stratégia egy adott csata megnyeréséhez, de még így is nagyon fun tud lenni. Kivétel amikor az ellenfelem (tesó) felhúzza magát mert “csalok” az élőhalottak artifact-jaival. : D Egyébként az 1 játékos mód is nagyon szórakoztató lett benne. Ismertetőt is írtam róla régebben, itt olvasható.

Number 20

Disciples 2: Dark Prophecy

A Heroes-hoz hasonló körökre osztott stratégiai játék, de sok dologban különbözik tőle. Az egyik, hogy itt nem kell több száz fős sereget legyártanunk. Maximum hat tagú lehet a csapat és ők fejlődnek is, szintet lépnek és mindig továbbfejlődnek. Egy egységből sok mindent kihozhatunk, több ágú fejlődés rendszer van. Másik dolog ami megkülönbözteti a Heroes-től az darkos hangulat és rendkívül profi módon megrajzolt képek. Ja és ennek ismerem a történetét is.. a Heroes sorozattal ellentétben. A Disciples azért került ennyire hátra mert sokkal később ismertem meg mint a Heroes-t. Még tudnék rizsázni, de már írtam róla egy ismertetőt: itt.

Number 19

Command And Conquer: Red Alert 2

A lista egyetlen valós idejű stratégiai játéka. Mondjuk sokat nem is szeretek, ami nekem belefért ebbe a műfajba az a Command and Conquer, a Total Annihilation, a Warcraft 2 és a Starcraft volt egy kicsit.  A C n’ C sorozattal szintén nem olyan régen ismerkedtem meg, de nagyon bejött a maga eltorzult világával, főleg a Red Alert sorozat. Egyfajta alternatív világot ismerhetünk meg ebben a játékban ami Hitler meggyilkolása miatt jött létre. Ebben a világban az Oroszok indulnak világhódító hadjáratra és USA és a szövetségesei akarják megakadályozni ezt az egészet. Einstein-nek köszönhetően pedig szupermodern fegyverekkel vívhatják meg csatáikat. A történet humoros, a játékmenet pedig pörgős, talán a leggyorsabb RTS, a zenéje is nagyon emlékezetes. Erről is írtam ismertetőt: itt.

Number 18

Hitman: Codename 47

A kedvenc Hitman játékom mai napig az első része. A többit csak egyszer játszottam végig. Talán az összes lopakodós játék közül ez jött be a legjobban. Bár ez nem is annyira lopakodós hiszen úgy is meg lehet oldani a dolgokat, hogy mindenkit szétlövünk. Bírom a főszereplőt, igaz, hogy nincs semmi szimpatikus emberi vonása, de ettől függetlenül érdekes dolog egy ilyen érzelemmentes, kopasz bérgyilkos bőrébe bújni. A pályák és a küldetések elég változatosak. Megfordulunk Hong Kong-ban, a dzsungelben, Rotterdamban, egy elmegyógyintézetben és még Budapesten is egy hotelben.. végül pedig kiirthatjuk a saját klónjainkat is.

Number 17

Shin Megami Tensei: Nocturne

Kedvenc PS2-es RPG. Szintén volt már poszt tárgya ez a játék is. Az SMT fő ágának a 3. darabjáról van szó. Mit kínál ez a game? Szabadon fejleszthető néma főszereplő, 150 megszerezhető démon/csapattárs, többféle befejezés a döntéseink alapján, egyedi hangulat, Shoji Meguro féle muzsika és a Capcom-os Dante. Egyszer meg akarok küzdeni hard módon Luciferrel.. Normal szinten nem találkoztam vele mert nem azt az utat választottam ahol jönne. Ismertető SJ-vel együtt itt látható.

Number 16

Shin Megami Tensei: Strange journey

Szerencsére nem merült feledésbe a klasszikus SMT a Nocturne után.. és a sok Persona és spin-off mellett az Atlusnak sikerült beiktatnia végre egy igazi SMT-t is, egy dungeon crawler-es démon gyűjtögetést. Erről is írtam már bővebben.

Number 15

Duke Nukem 3D

Most már sokadjára szerintem senki nem akar ömlengéseket olvasni erről az FPS-ről, ezért inkább most nem is rizsáznék róla hiszen mindenki ismeri. Nem is tudom mikor játszottam a Duke 3D-vel először, talán 10 évesen.. és még mindig azóta is elő szoktam venni. Néhol a fanok által felújított Polymert, néhol az eredeti verziót. Egyszerűen jobb mint a mai FPS kínálat.

Number 14

Prince of Persia: Sands of Time

Nagyjából tíz évvel ezelőtt ez volt az első játékunk az új gépre a Bloodrayne mellett. Mikor megtudtuk, hogy folytatják, újra előveszik az egyik kedvenc hősünket a Prince-t nagyon örültünk. Akkoriban volt a városban egy fószer akinél lehetett íratni játékokat. Más idők voltak, akkoriban még nem volt minden embernél internet meg CD író. Az ő segítségével megszereztük a Sands of Time-ot ami hamar nagy kedvenc lett. Az ügyességi részek nagyon izgalmasak voltak és az akrobatikus harcrendszerhez hasonlót akkor még sosem láttunk. Azonban a Palace Defense System-nél valahogyan sikerült megakadnunk (ez eléggé az eleje).. és kb. egy évre félretettük a Prince-t. Később valahogy túljutottunk rajta és rengetegszer végigvittük. Onnantól kezdve már arra játszottunk, hogy ki tudja hamarabb végigvinni. Nekem összejött a 3 óra 10 perc is úgy, hogy elfutottam a csaták elől és semmit nem vettem fel. 😄 De persze perfekt, mindent összeszedős run-t is csináltunk.

Number 13

Bomberman/Dyna Blaster

Ez a játék is volt már listás a Best of Old PC games bejegyzésnél. De itt is szerepelnie kell. Ezt a fajta bomba lerakós, falrobbantós játékmenetet a mai napig nem untam meg. A 4 személyes multiplayer lehetősége meg külön fun volt. Rengeteg partit nyomtunk multiban.. a szívatós halálfej power up-ok nagyon feldobták az egészet. De az 1 player mód is nagyon szórakoztató volt. A DS-es verzió is hasonló lett szerencsére, mindent sikerült átültetniük abba is a régi jó dolgokból.

Number 12

Prince of Persia

Az első számítógépünkön a legelső játék volt. 2-86 -os DOS-os gép, Hercules (sárga-fekete only) monitorral.. Ennyi. : D

Number 11

Quake 3: Arena

Hogy legyen valami azért az általunk nagyon szeretett ID Software-től is. Ez egy multiplayer-re kialakított FPS volt. Szakított az addigi Quake hagyományokkal és teljesen kiiktatták belőle a sztori módot. Azért jó lett volna bele egy Quake 2-höz hasonló gameplay is, de végül is mind1, ennek nem az volt a lényege. Még jó régen olyan 13-14 évesen szoktam rá erre a game-re az akkori osztálytársaimmal együtt. Volt egy hely ahol egy csomó gép össze volt kötve LAN-on és ott 450 FT/óráért lehetett multizni. 4-en, 5-en be szoktunk ülni oda és az AVP 2, Soldier of Fortune mellett sokszor becsúszott a Quake 3 is. Akár két órán keresztül is képesek voltunk lőni egymást miközben mindenki a másikat szidta. : D Most már nincsenek ilyen helyek mivel a neten keresztül már bármit meg lehet oldani.

Number 10

Castlevania: Dawn of Sorrow

Ezzel a sorozattal sem túl régen ismerkedtem meg, de nagyon hamar a kedvenceim közé került.. hiszen két kedvenc műfajom ötvöződik benne: a platformer és az RPG. Emellett jön hozzá egy sajátos, horrorisztikus atmoszféra és a jó kis Konami-féle muzsika. Epic win az egész. Ahhoz képest, hogy nem régóta ismerem elég előkelő helyen végzett igazi klasszikusokat megelőzve. Azért ez nem semmi. De miért pont ez a rész? Háát DS-es darabok közül biztos, hogy ez a legjobb, összesítve nem tudom. Talán a lélek gyűjtős dolog miatt.. meg mert annyira lekötött, hogy kivigyem 100 %-ra. 😄 Egyébként már volt róla kettő bejegyzés is, egy ismertető és egy eredményhirdetés.

Number 09

The King Of Fighters 98

Igaz, hogy legtöbbet a 2001-es résszel játszottam mert abban mindenki benne van aki számít, de valahogy ezt a részt tartom a legjobbnak. 98-ig volt egy sajátos feelingje a sorozatnak, egy igazi KOF feeling. Ez teljesen megváltozott a NESTS sagától kezdve. Más lett az egész stílus, az art… behozták a gagyi klónozós történetet meg az idióta cancel rendszert, a strikereket. Itt még egyszerűbb, normálisabb kombó rendszer volt. A háttérben álló, örvendező csapattársak is sokat dobtak a hangulaton. Egyedül amit hiányolok belőle azok a későbbi kedvenceim mint K’ vagy Kula. De ha még bele is raknánk őket a 98-ba akkor az megint nem lenne jó hiszen nem illenének bele az összképbe. Másik kedvenc részem a 2002 UM lenne PS2-őn a rengeteg karakter miatt, de ott meg irányítási problémáim vannak (hüvelyk ujjon vérhólyag 15 perc után)…

Number 8

Morrowind + Tribunal

Ha gigantikus, végeláthatatlan, szabad RPG-t keresel akkor a Morrowind lesz a neked való játék. Igaz elsőre unalmasnak tűnhet, de sok időnek el kell telnie mire belemerül az ember és megismeri Morrowind óriási világát. Mikor először hozzánk került a játék nem tudtam vele mit kezdeni. Úszkáltam Balmora folyójában meg lecsapattam magam néhányszor az őrökkel. Akkor még nem figyeltem a történetre meg, hogy mikor mit mondanak az NPC-k. De később belejöttem.. Sokat tudnék erről is rizsázni, de már volt egy összehasonlító poszt az Arx Fatalis-szal. Amúgy ha Morrowind-et játszol érdemes mellé feltenni a két kiegészítőjét is: a Tribunal-t és a Bloodmoon-t. A kiegeket sose szerettem, de ennél a játéknál kivételesen jók lettek.

Number 7

Sam And Max: hit The Road

A lista egyetlen point and click kalandjátéka. A régi Lucasarts-os gameket nagyon szeretem még ma is, de talán ez fogott meg közülük a legjobban. A nyomozó kutya és a nyúl társa zseniális karakterek. Jön hozzájuk egy teljesen elborult történet, teljesen elborult vizuális stílus, stand up komédiába illő poénok és párbeszédek és a fülbemászó jazz muzsika.. Ki tudná elfelejteni az olyan karaktereket mint Doug a vakond ember aki a vidámpark mélyén él és csokifüggő, Conroy Bumpus milliárdos country énekes, Trixie a zsiráf nyakú lány és szerelme Bruno a nagyláb.. a helyszínekről meg nem is beszélve mint a Világ legnagyobb gombolyagja vagy a Bigfoot Party. Awesome. : D Egyébként ezt már akkor játszottuk mikor még alig tudtunk angolul és alig értettünk belőle valamit. Egy angol cheat programból olvastunk hozzá végigjátszást, de úgy se volt könnyebb. Ma már jobban értjük szerencsére.

Number 6

Blood

Kedvenc FPS-em a mai napig, de ezt már sokan tudják. Erről is írtam már a korábbi régi PC játékos bejegyzésben. A rizsázást és a történetmesélést ennél is kihagynám. Szintén általános iskolai korom óta ismerem és még ma is szívesen játszok vele. Egyébként akkoriban a füzeteimbe és a könyvekbe sokszor rajzoltam Caleb figurákat, sajátos chibi verzióm is volt róla. : D Ha valakit érdekel, hogyan lehet futtatni normálisan XP alatt annak tudok mutatni egy nagyon jó faq, esetleg egy külön posztban is leírhatom.

Number 5

Mortal Kombat 4

Hogyan előzheti meg a KOF-ot? Úgy, hogy ezt sokkal régebbről ismerem. Ezt is úgy általánosból. Akkoriban is már össze tudtunk hozni Maximum Damage-s kombókat, de mostanra már kívülről fújom az egészet. Ha álmomból zavarnának fel és odaültetnének elé akkor is végig tudnék menni bármelyik arcade oszlopon. Sub-Zero, Scopion és Reiko FTW. Azt aláírom, hogy nem ez a legjobb része meg, hogy nem olyan hardcore mint a 2. De nekünk valamiért ez volt a kedvenc és ez is marad. Ikonja mindig kint az asztalon és hasonlóan funkcionál mint a DX-Ball. Sok posztot csináltam róla, bugokról, secretekről és végigjátszásokat is vettem már fel MK 4-ből. De legjobb videóm a tesóm elleni VS. Endurance lett.

Number 4

Heroes Of Might And Magic 2

Ez az igazi ultimate multiplayer játék. Nem arcade stílusú, nem is deathmatch FPS, de mégis le tud kötni több embert egyszerre akár fél napon keresztül. Bizony egy multis pálya megcsinálása akár 1 vagy 2 napig is eltarthatott. Nagyon megelőzte a Disciples 2-t mert ezt már sokkal régebben is nyomtuk, megint csak az általános iskolát tudnám felhozni. Még akkoriban ajánlgatták először, hogy próbáljam már ki nekem úgy is tetszeni fog. De mindig azt válaszoltam én nem játszom stratégiával, nekem az túl uncsi volt. Aztán mégis ez lett a vége, hogy egy évtized után ennek a listának a 4. helyére felküzdötte magát. Olyan Heroes azóta se jelent meg ami ennyire jó lett volna.

Number 3

Golden Axe

Ezzel talán még többet multiztunk mint a Heroes 2-vel. A könyökünkön jön ki az egész game. A Prince of Persia DOS-os korszakból ismertük meg, de már a 2. gépünkön, amihez színes monitor is volt. : ) Azóta sokszor elővesszük és sosem jövünk ki a gyakorlatból. Mikor már nagyon untuk csak átkapcsoltuk a monitor típust CGA-ra és akkor a játék ötszörös sebességre kapcsolt, úgy még durvább volt játszani. De volt mikor csak ökörködtünk benne és egymást csapkodtuk. Máskor szabályokat találtunk ki, hogy aki felvesz egy mágia köcsögöt annak a HP-jából le kell verni 1-et.. máskor nem szabadott sárkányra ülni, mágiázni. Az Ai-t kijátszva nagyon könnyen végig tudjuk vinni és a bugokon a mai napig tudunk röhögni. Best beat’em up ever. Régen írtam róla egy ismertető, guide szerűséget: itt.

Number 2

Arx Fatalis

Itt tartunk? Ez lenne a kedvenc PC játékom? Lehetséges. Még Thunder komától kaptam 7. vagy 8. osztályban, nem is tudom. Azt mondta, hogy neki nem tetszik mert olyan félelmetes amikor ordít az a katona egy vérrel felrajzolt 5 ágú csillag felett ha bejön az install képernyő. : D Nekem már először is tetszett, a hangulat, a föld alatti helyszínek és a varázslatok miatt. De először még fogalmam se volt, hogy merre menjek mert az volt mint a Morrowind-nél, hogy nem értettem, nem követtem a sztorit. Majd lejutottam majdnem a legaljáig és nem értettem, hogy mi van, mit hagytam ki. Viszont később ebbe is bele tudtam merülni és 100 %-ra megcsináltam mindent. Írtam is róla egy külön secret-es bejegyzést. Minden fajta karakterrel végigcsináltam, easter egg-ekkel és melléküldetésekkel együtt. Egyébként ehhez a game-hez tudnám kötni a legparásabb pillanatokat amit PC játékban láttam, pedig nem is horror játék:

  • 1. amikor az elején nézem, hogy valami van a plafonon és szép lassan leugrik és jön felém egy óriáspók, a pókok később is ijesztőek. De ezek persze csak első végigjátszásnál
  • 2. amikor megyek az alagútban és elkezd remegni minden és előbukkan egy végtelen hosszúságú óriáskukac ami olyan vastag, hogy súrolja az alagút falát
  • 3. a black beast. Egyre beljebb érsz a törpök bányájában és mindenhol csak a hulláikat látod. Majd összetalálkozol a szörnnyel. : O Aki 1 ütésből megöl akármennyi életed van. Lassan jön utánad bármerre mész, ha zsákutcába érsz meghalsz. Ki kell játszanod, okosan és közben nagy para van. : D

Number 1

Tetris

Surprised, didn’t you?

Az az igazság, hogy ezt bárhol és bármikor lehet. Előveszed a telefonodat, a DS-t, a PSP-t, a gameboy-t vagy az oldschool, elemes Tetris játékodat amikor csak jólesik. Ha szar a kedved akkor azért, ha jó a kedved akkor azért, ha unatkozol akkor azért. PC-n is nyomhatod, a neten is léteznek flash változatai, szinte minden létező konzolon elérhető a játék. Végtelen és sosem lehet megunni..  és ennek a gamenek köszönhető, hogy kibírtam a marketing órákat annak idején.

Tetris is the best game ever made.

19 hozzászólás to “My TOP 25 Favourite Video Games”

  1. Márkusz Says:

    Jó pár ismerős cím van közötte és meglepett, hogy ENNYIRE szereted a Tetrist. 😄
    De azon a 700.000-es rekordodon most se tudok köpni/nyelni.

    Kedvelés

  2. Wagner Says:

    Hehe.
    Pedig az nem is sok ahhoz képest, hogy egyesek átviszik 999 line-on amikor már nem is számolja a játék. : )

    Kedvelés

  3. Dodgers Says:

    Ezeknek nagyjából a fele ismerős, a Tetrises első hely viszont egy kicsit meglepett, valamelyik SMT-re számítottam személy szerint. 😀
    A poszt kicsit múltidézős jellege pedig tetszett, a Quake 3-as “közös” multi nálunk is befigyelt annak idején (cirka 7-8 éve, azóta persze megszűnt a hely), de a Wormssel és a DynaBlasterrel is egy csomó időt elvertünk annak idején haverokkal.

    Kedvelés

  4. Wagner Says:

    Akkor ezek szerint mindenhol megszűntek az ilyen multis helyek. Egyébként ez olyan hely volt ami két részre volt osztva, egyik felén csendben interneteztek másikban meg ordibáló lövöldözés ment. : D

    Kedvelés

  5. BenyoBoy Says:

    DX Ball az egyik kedvenc játéksorozatom! 😀 Rengeteget játszok vele a mai napig, a legjobb faltörős játék! Jó kis lista!

    Kedvelés

  6. Wagner Says:

    Tudom, emlékszem valamikor írtad, hogy a 2. részt nyomod teljes gőzerővel. : D
    Köszi.

    Kedvelés

  7. szivar Says:

    Na mármost, az a 700as rekord az fix h kamu, mer egyszerüen lehetetlen, tobitrisen max elöfordulhat pogácsa meg tüzforro kályha melett, mikor benne van az emberben pár deci vodka, és csak ugy döl rola víz, de kérdem én hogy mi ennek az oka? tán az utókor,vagy esetleg, más? nem tudjuk… Morgan Freeman meg mondaná, vagy ö sem? Már nem tudjuk meg soha….

    Kedvelés

  8. Wagner Says:

    Elsőre olyan érzésem volt mintha ennek a kommentnek lenne valami értelme. : ) Az első három sor még ismerős volt..

    Kedvelés

  9. szivar Says:

    témaválasztás az okfejtésre irányul… de nem jo a vonal vezetés…. a szálak össze kuszááltak, ez az egyik irányba, másik abba az irányba, szoval kérdem mi ennek az oka?

    Kedvelés

  10. Wagner Says:

    Inkább eszek egy fügés ízesítésű GYőri Édes-t.

    Kedvelés

  11. szivar Says:

    Namármost a füge az füge, de a kérdés itt az hogy miköze a Györi édeshez? györi édes az györi édes, a füge az füge, vagyis, mik az összetevök ebben a témában?Morgan testvér talán erre is tdja a választ, de már nem tudjuk meg….

    Kedvelés

  12. siklara Says:

    Marhajó lista, ami volt PC-re, azokat szinte mind játszottam én is, Dyna mekkora játék volt! További nagy kedvenceim ebből az időszakból a Pre2 és a Sokoban. 🙂 Disciples 2-t is nagyon szerettük tesóimmal, jó alternatívája a Heroes sorozatnak. A Mortal 4-et szintén agyonjátszottuk, örült is a billentyűzet, amikor egymás ellen “multiztunk”. 😀

    Kedvelés

  13. Wagner Says:

    Thx. Ja Dyna-t, Pre kettőt, Sokoban-t említetted az Old Games listánál is. De nem értettem miért hiányoltad róla a “Dinát” amikor rajta volt már. : D
    Na ugye, hogy jó a Disc 2.. mégis olyan kevesen ismerik nálunk.
    MK 4-nél a mi billentyűzetünk sem panaszkodott. : )

    Kedvelés

  14. Péter Says:

    Kivételesen mindet ismerem és legalább egy próbáig ki is próbáltam. =) Ebből jó pár cím az én listámon is tuti szerepelne, bár az enyém kevésbé statikus, változik hogy mit tennék bele, illetve mit-hova raknék.

    Kedvelés

    • Wagner Says:

      Enyém is változna amúgy. Ez is csak ilyen pillanatnyi volt. Lehet, hogy két hét múlva már borulna az egész. Most pl. szívesen beletennék egy Fire Emblem-et vagy egy Wizardry-t is. De úgy nagyjából mégis tükrözni ezt a több évnyi gamelést.

      Kedvelés

  15. Listák és anime, manga, game, sorozat kedvencek « Elhaym Blogja Says:

    […] megírom  a kedvenceimet. Aztán amikor megláttam , hogy Junchi , Pengejohn , Andrew Wienner , Wagner is elkészítette a  sajátját még jobban megjött hozzá  a kedvem. Sajnos sok kedvencemről […]

    Kedvelés

  16. Gamer Kérdőív « Wagner's hideout Says:

    […] a legutóbbi kedvences listámon a Tetris lett az első helyezett. Itt meg lehet nézni: klikk. De persze ez csak az akkori sorrendet tükrözi ami szerintem mindig változik. Kedvenc lehet akár […]

    Kedvelés

  17. Anyagmozgatómester Says:

    25. Sose hallottam róla.
    24. Sokat nyomtam régebben PS1-en (a hangokban van magyar nyelv is! 🙂
    23. Nem jáccottam vele, de a Nerd szerint is a legjobb MM rész, lehet egyszer nekiülök 🙂
    22. Az egyik all-time favorit. PS1 en még combat school is van ahol szükséged van minden skilledre!
    21. Nem játszottam még vele.
    20. Nem játszottam még vele.
    19. Nagy favorit!! 😀
    18. A 2övel jáccottam csak.
    17. Nem játszottam még vele.
    16. Nem játszottam még vele.
    15. Nem játszottam még vele.
    14. Nem játszottam még vele.
    13. Régi nesses verával nyomtam.
    12. ezt a klasszikust csak párszor probáltam.
    11. elsö kettöt sokat nyomtam.
    10. Egyik legjobb Kastélymánia játék
    9. Nem játszottam még vele.
    8. Nem játszottam még vele.
    7. Nem játszottam még vele.
    6. Nem játszottam még vele.
    5. Nem játszottam még vele.
    4. Nem játszottam még vele.
    3. Ezt árkádba nyomtam sokat 😀
    2. Nem játszottam még vele.
    1. tá-ta-tá-tá tá-tá-ta

    Kedvelik 1 személy

    • Wagner Says:

      Jó, hogy négy és fél éve írtam ezt a bejegyzést… 😀
      Amúgy ja, emlékszem a Worms-ben a magyar nyelvre, jó vékony hangjuk volt úgy. Én mindig a “Drill Sergeant”-ot állítottam be mert az volt a demóban alapból és azt szoktam meg.

      Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

