EZ-Flash IV

Megjött végre! Nagyjából 1 hónapot vártam rá, de nagyon jó cucc. Miért is? Mert a Supercard-on kívül nincs olyan SLOT 1-es flash kártya ami lejátszaná a Gameboy Advance romokat. Nekem már van 2 darab SLOT 1-es kártyám is, ezért most SLOT 2-ben kellett gondolkodni. Hamar rátaláltam az EZ-Flash IV-re ami egy eredetileg Gameboy Advance-hoz készült kínai gyártmányú cuccos.. és DS-hez és DS lite-hoz is ugyanúgy lehet használni. Ráadásul mini SD kártyával bővíthető amiből 2 gigás is bőven elég lesz. Mini SD már nem kapható, de rendelhetsz olyan micro SD-t amihez jár a mini adapter is. Amúgy emulátorokat is (gb, nes) futtat és még ki tudja mit.. Egyelőre a gba játékokkal szórakoztam rajta, de mindent vitt a Street Fighter 2-őn kívül. : )

Hogyan működik? A gba romot a PSRAM memóriába másolja (16 megásig) a játék minden indításakor ez maximum 10-20 másodperc. Vannak 16 megánál nagyobb romok is (nagyon kevés).. ezek a 32 megásak pl: Mother 3, FE: Sacred Stones. Ezeket nem tudtam vele elindítani. De meg lehet oldani úgy, hogy SLOT 1-es kártyáról egy GBA Exploader programmal bemásolom a rom-ot a NOR memóriába. NOR-ban is csak 1 darab játék lehet egyszerre és a bemásolás elég sokáig tart. PSRAM-ban is 1 játék lehet egyszerre de annál a másolás nagyon rövid idő.. amúgy a mentéseket az SD kártyára helyezi úgyhogy minden megmarad.

Ja és egy külön kliensre lesz szükséged Windows-hoz amivel ráhelyezheted a romokat a kártyára, ez a mentések helyét is elrendezi.

Tényleg nagyon jó cucc. Van aki értett ebből valamit? Tehát lehet, hogy mostanában majd GBA ismertetők lesznek mert találtam egy nagyon csomó fasza kis gamet.

Címkék: , , , , , , ,

3 hozzászólás to “EZ-Flash IV”

  1. exoterm Says:

    Nekem volt ilyen, de nagyon sokat szívtam vele. Egy csomó játék nem indult el és a mentésekkel is sok gond volt. Pl. pokemonos játékhoz nem is csinál mentést.
    Az is lehet, hogy én másoltam fel rosszul… majd kitapasztalod🙂

    Kedvelés

    • Wagner Says:

      Na most ezt figyeld.. mindhárom Fire Emblem-nél csak úgy eltűnt a mentésem mintha nem is lett volna.O_o Még szerencse, hogy miután végigvittem. Ha előtte csinált volna ilyet biztos kivágom az ablakon.

      Kedvelés

  2. Wagner Says:

    Nekem eddig 1 game nem indult el és rengeteg ráraktam, mindent ami kell. Mentésekkel nem volt gondom, Pokemonnál is teljesen jó volt. Lehet neked valami régebbi verziós firmware volt rajta, azóta biztos frissítették már.

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

