Prince Of Persia végigjátszás UPDATED *no death*

Hoppá, ezt figyeld Péter. : D Sikerült megcsinálnom halálozás nélkül és ezáltal sokkal rövidebb is lett.. és most tettem alá muzsikát is. Még egy kör nosztalgiázás, valaki? : )

– – – – – – – – – – –

Már vagy 10 éve nem nyomtam ezt a klasszikust, talán ezért is pusztultam meg annyiszor. A sebességet négyszeresre állítottam, hogy ne tartson 50 percig a videó.

Címkék: , , , , , , ,

15 hozzászólás to “Prince Of Persia végigjátszás UPDATED *no death*”

  1. Dodgers Says:

    Kár azokért az elhalálozásokért mert nem rossz walktru, Jafaros szabadesésnél gondolom volt egy kis adag “fuuuu” a vérnyomásban. 🙂

    Kedvelés

  2. Skydragon Says:

    Jó volt, köszönjük. Tegnap párommal nosztalgiáztunk egyet, aztán mondtam neki, hogy sürgősen vigye végig megint az Another World-öt valamikor. :Đ

    Kedvelés

  3. Wagner Says:

    Dod:
    ThX. : )Hát fuuuu nem volt, inkább röhögtem rajta egyet. A fuu ott volt mikor kétszer behaltam Jaffar előtt. De majd csinálok még egyet az már jobb lesz. Tegnap pl. halál nélkül elvittem a 8. pályáig, ott meg elfogyott a türelmem a chomperek miatt…

    Sky:
    Örülök, hogy tetszett. Another World? Az megint egy jó cucc. Ti végig tudjátok vinni? mert én nem. Régen kóddal átugráltuk a pályákat amiket nem tudtunk megcsinálni.

    Kedvelés

    • Skydragon Says:

      Thx az új zenés/halál nélküli verziót. Régen végig tudtuk vinni az AW-t, de legutóbb volt egy rész ami kifogott rajtunk és ott fel is adtuk ( valami olyasmi volt, hogy egy folyosón üldözött egy fegyveres katona, így menekülni kellett, de 2-3kép után volt 3 lézeres ajtó, amit sehogy sem tudtunk kikapcsolni és vagy az ölt meg vagy az őr D: ).

      Kedvelés

  4. Péter Says:

    Ezt a játékot halál nélkül szinte végig se lehet vinni. Amúgy kösz, kellemes, nosztalgikus élmény volt, baromi régen toltam már az eredeti (és egyben legjobb) Princet.

    Kedvelés

  5. Wagner Says:

    De végig lehet. Egyszer majd felveszem halál nélkül. : D
    Nm.
    Amúgy ja, nagyon úgy néz ki, hogy ez a legjobb része.

    Kedvelés

  6. Péter Says:

    Grat, nekem anno sose sikerült halál nélkül megcsinálnom, pedig Jazz Jack Rabbit 2, Prehistoric 2 ment perfectre. =)

    Kedvelés

    • BenyoBoy Says:

      JJ2 rekordom: bármilyen sérülés nélkül, hard fokozaton, 1000000 pont fölötti HSe-l befejezve! 🙂 Mondjuk amennyit játszottam vele, szerintem csukott szemmel is letudom vinni (haverom bátyja képes a Wolf 3D első pályáját így megcsinálni). Tetszett ez a gyorsított PoP végigjátszás, alatta pont egy pörgős Wolfgang Gartner szám ment, tisztára olyan hatása volt így a kettőnek, mintha valami groteszk videoklipet néztem volna. 😀

      Kedvelés

  7. Wagner Says:

    Thx. : )
    Pre 2 halál nélkül? Szerintem azt mi végig se tudtuk vinni. Mondjuk annyira nem is tetszett, inkább az első része.

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

