Hunter X Hunter hírek

Yoshihiro bácsi visszatért és kijött a legújabb (311.) manga fejezettel. De most nem is ez a nagy hír mert ezt eddig is tudtuk, hogy augusztusban folytatják.  A poszt tárgya az októberben induló ÚJ Hunter X Hunter anime sorozat ami az ELEJÉTŐL feldolgozza majd a mangát. O_o Mi van? A 1999-es sorozat is a mangát dolgozta fel ráadásul filler nélkül! Akkor most még egyszer megcsinálják tök ugyanazt? Ez elég fura, de engem nem zavar.. legalább lesz mit nézni, ők meg megint kereshetnek egy csomó pénzt. De így is lesz vagy két év mire majd eljut az animáció a hangyás történethez. Addigra már 100 %, hogy be lesz fejezve a manga.

Kis infó, hogy kik lesznek a felelősek:

  • Rendező: Hiroshi Koujina (Rainbow, Nougami Neuro)
  • Scripts: Atsushi Maekawa (Dragon Ball Z)
  • Karakterdizájn: Takahiro Yoshimatsu (Cyber Formula, Slayers)
  • Producer: Toshio Nakatani
  • Stúdió: MADHOUSE (Death Note, Hellsing OVA, NANA)

Forrás: ANN

Címkék: , , , , , , , ,

8 hozzászólás to “Hunter X Hunter hírek”

  1. Leara Says:

    Az még hagyján, hogy az elejétől kezdik, de ne a mangát animálják meg panelről panelre, hanem az előző TV sorozatot :D. Volt benne egy csomó olyan plusz jelenet, ami sokat hozzáadott a sztorihoz és a karakterekhez, ezeket fogom a leginkább hiányolni.

    Kedvelés

  2. Wagner Says:

    És ezek mely jelenetek voltak? Mert én a Greed Island végétől kezdtem olvasni a mangát.

    Kedvelés

    • Leara Says:

      Én sem olvastam el teljesen a mangát, a múltkor csak picit belelestem, hogy abban 1-2 jelenet milyen. Nagy változások nincsenek, csak a mangában minden valahogy sokkal rövidebb és ezeket kiegészítették az animében, amitől szerintem csak jobb lett.
      Pl. az utolsó hunter examnél a mangában a Gon vs. Hanzo meccs van először, Gon pedig utána pár nappal később tér magához és a Kurapica vs Hisoka meccset csak elmesélik neki. Persze ott is mutatnak belőle, de szerintem jó ötlet volt, hogy az animében ezt megcserélték és nem csak flashbackben láthattuk, ráadásul tök jól kiegészítették ezt is. Szóval ilyesmikre gondoltam… kicsit olyan érzés, mintha a mangában Togashinak nem lett volna mindenre elég ideje, így azokat az animében bepótolta/ták.

      Kedvelés

  3. Wagner Says:

    De akkor a flashback-ben is ugyanúgy benne volt az egész harc? Mert akkor végül is tökmind1, hogy melyiket mutatták előbb.
    Viszont Togashinak valóban nem lehetett sok mindenre ideje ha azt nézzük, hogy az elején még milyen részletgazdagon néztek ki a munkái. Út közben meg szépen elfelejtett rajzolni vagy nemtom mi történt. De mondjuk annyira nem gáz mert azóta kialakult egy másfajta stílus ami már eléggé megtetszett.

    Kedvelés

  4. Wagner Says:

    Hát ez tényleg nem sok ez az egy oldal. O_o Ezek szerint a mangában még kevesebb a fight mint az animében.. de a lényeg az benne volt a suttogás..

    Kedvelés

    • Leara Says:

      Az benne, de ettől függetlenül szerintem tök jó lett ez a harc az animében :D. Meg a mangában pl. az írásbeli vizsgás jelenet sincs benne :D. Szóval általában jó, ha egy anime a manga alapján megy, de ebben az esetben elveszik egy csomó olyan jelenet, ami szerintem sokkal színesebbé tette a sztorit és ami miatt valószínű, hogy a régi sorozat marad az igazán kedvencem, nem pedig ez az új :D. Bár kíváncsi vagyok, hogy a hangyás sztorit hogy oldják majd meg, lesz mit cenzúrázniuk.

      Kedvelés

      • Wagner Says:

        Valóban jó volt az a harc.. EZ is új nekem, hogy az írásbelis rész se volt benne eredetileg. : P Akkor ezek 100%, hogy ki lesznek hagyva az újból. A jövőbeli sorozatból engem is a hangyás arc érdekel leginkább. De szerintem sokkal jobb lett volna ha nem elölről kezdik hanem egyszerűen csak a Greed island végétől.. This sucks.

        Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

