A Wizardry 8 behalt

Már a fák tetején lévő faluban mászkáltam a 9-es szintű emberekből álló csapatommal. Ki akartam nyitni egy ajtót mert arra kellett menni erre kilépett a játék, hogy ilyen hiba olyan hiba. Már előtte is többször csinált ilyet. Megint megpróbáltam, ugyanez. Feltettem a legújabb patch-et és végleg beszart tőle az egész játék. Háromszor újrainstalláltam és ugyanúgy nem indul el. Amikor Load-ra mennék összeomlik az egész. A kompatibilitást áttettem Windows 2000-re mert ezt olvastam több helyen.

Nincs valakinek valami tippje? Nagyon pipa vagyok. : P

Címkék: , , , , , ,

8 hozzászólás to “A Wizardry 8 behalt”

  1. Péter Says:

    A mentések jó, hogy nem működnek patchelés után, általában így szokott lenni, más a verzió. Hibajelentő nálad ki van kapcsolva?

    Kedvelés

  2. Wagner Says:

    Újratettem már a játékot, tehát most nincs patchelve és úgy se viszi a mentést. Mert saveket kimentettem külön.
    Milyen hibajelentő?

    Kedvelés

  3. Péter Says:

    Windows hibajelentő szolgáltatást érdemes kikapcsolni, mert minden hülyeségre “begerjed”.

    Kedvelés

  4. hibikishingo Says:

    Jól néz ki a játék, kár hogy ilyen bugos. A chronicles of a vampire jutott róla eszembe, az is lefagyott szegény Freddynek, nem is tudtuk meg mi a vége, pedig jött az ördög is. 😄

    Kedvelés

    • Wagner Says:

      Jah kár érte.. és sok helyen olvastam, hogy mennyi bug van benne. Harcok után is néha kivág a windows-ba meg ha bizonyos varázslatokat sokszor használsz stb… Mondjuk nekem csak ajtónyitásokkor szokott összeomlani az egész játék. 😄

      Azt a vampire-t meg ismerem.

      Kedvelés

  5. Wagner Says:

    Amúgy mikor megpatcheltem utána nem indult el mert a patch tartalmazott egy exe-t is amit alapba le kell cserélnem a crack miatt. Ha meg megcrackeltem akkor a patch-et nem érzékelte ugye… Most ugrott az egész se az alapban sem a “javítottban” nem viszi a mentésemet.
    Találtunk egy másik verziót ami már patchelt és semmi gond nincs vele, azt fel is teszem szerintem.. meg elkezdem újra ezúttal (remélhetőleg) jobb csapattal és nem viszek ninját meg szamurájt.

    A hibajelentőt hol lehet kikapcsolni mert az jól jönne?
    A bejegyzést updateltem, hogy mit írt ki amikor kivágott a windows-ba.

    Plussz ez is jól néz ki:
    http://www.pcdome.hu/cikk/95/wizards_warriors_pc olvasd el. : )

    Kedvelés

  6. zola2000 Says:

    Hát igen, ez a pc videojáték…

    Kedvelés

  7. Wagner Says:

    Igen és ezért kell belőle normális verziót szedni.

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

