Sorozatajánló: Sherlock

Ezúttal egy elég friss, brit sorozatot ajánlok nektek mely 2010-ben indult útjára nagyrészt a Doctor Who mai fő (Steven Moffat) írójának köszönhetően. Ez az új széria a klasszikus és zseniális detektív történeteinek átültetése a modern 21. századi Londonba . A koszos londoni utcák lecserélődtek, Watson narrációja helyett blogot kapunk, pipázás helyett pedig nikotintapaszt. A kulcsszereplők és az alap dolgok megegyeznek a régiekkel. Holmes, Watson, Lestrade felügyelő, Mycroft, Mrs. Hudson mind vissza fognak térni. Az évad végén lévő csattanóban pedig még Sherlock ősellenségével Moriarty-val is találkozni fogunk.

Eddig mindössze három darab másfél órás rész készült el, de szerencsére 2012-ben kapunk belőle még hármat. Várom már hiszen jó kis cliffhanger befejezést kapott az első évad. Néhány érdekes pillanat a show-ból:

Címkék: , , , , , , , ,

18 hozzászólás to “Sorozatajánló: Sherlock”

  1. hibikishingo Says:

    Lesz ez nálunk is valamikor? Jónak tűnik, bár én nem szoktam nézni sorozatokat. Gyerek vok még, nekem rajzfilm kell. Legfrissebb letöltésem a Captain N, the game master. 😄

    Kedvelés

  2. Wagner Says:

    Nem tudok róla meg amúgy is érdekes lenne belesűríteni a műsoridőbe a másfél órás részeket. A sok CSI meg Való Világ adás mellett sehogy se férne el. : I

    Captain N? Wut iz dat? Nem rémlik ilyesmi.

    Kedvelés

  3. mzperx Says:

    Beleneztem én is, de olyan b.kat. feelingje van sajnos, pedig sok jo bbc sor. van.
    A régi sorozathoz képest a fasorban sincs.

    Kedvelés

  4. Wagner Says:

    Nem értek egyet. Ez már bőven nem b kategória. Persze olyannak furcsa lehet aki eddig csak amerikai filmeket látott. Ha végignézed lehet, hogy máshogy vélekedsz róla.

    A régi sorozat alatt a ’84-eset értjük? Abból semmi nem rémlik pedig mintha láttam volna pár részt régen.

    Kedvelés

  5. Leara Says:

    Jajj, szeretem ezt a sorozatot.. Holmes akkora arc benne :D. Már alig várom a második évadot.

    Kedvelés

  6. Wagner Says:

    Na végre valaki…
    Akkor már ketten vagyunk. : D

    Kedvelés

  7. mzperx Says:

    Nem csak amcsi filmeket láttam, sõt.
    A régi Holmes , ami az axn playerban is volt.
    Egyébként nem gáz a kis költségbetés, bedlam is
    az volt, de a törtênet elvitte.

    Kedvelés

  8. Wagner Says:

    Ha jók a színészek és a sztori az már szinte elég is. Cgi és egyéb dolgok nélkül bőven meg lehet lenni.
    Bedlam-ról most hallok először, kicsit rákerestem 5.9/10 . Hm..

    Kedvelés

  9. mzperx Says:

    Nem egy nagy szám, de nézjetõ.
    Több szálon fut a történet, érdekes a helyszln
    viszonylag erõs karakterek, hangulatos.
    A Sherlock -ban se a látvány se a történet…
    se semmi nem fogott meg, pedig többször nekifitottam a jó kritikák miatt.
    Ami viszont tetszik az a Teenwolf, na az össze van
    rakva rendesen.

    Kedvelés

  10. mzperx Says:

    Én is így álltam hozzá elõször, de legalâbb nézhetõ, olyan 80-as évekbeli hentelés feelingje van.

    Kedvelés

  11. Leara Says:

    Na, most hogy leadták szinkronosan, újranéztem a sorozatot és azt kell mondanom, hogy így másodszorra még jobban tetszett :D. Ráadásul még Sherlock hangját is egész jól eltalálták, az övétől tartottam. Jöhetne már a második évad :D.

    Kedvelés

  12. Wagner Says:

    Nah. Pozitív vélemény egy magyar szinkronról? Mostanában ilyet se olvastam. : D Hallottam amúgy, hogy AXN adja csak nem tudtam mikor.
    2. évad valóban jöhetne, mikorra is várható?

    Kedvelés

  13. Leara Says:

    A pontos dátumot nem tudom, de azt hiszem valamikor 2012 elején (?). Azt hiszem kicsit csúsztak, mert a Sherlockot és a Watsont játszó színész is el volt foglalva A hobbit forgatásával :).

    Kedvelés

  14. Wagner Says:

    Ja tudom, Cumberbath is benne lesz a Hobbit-ban ami egyébként három részes film lesz ha jól tudom. Egyébként ha bírod a színészt akkor ajánlom még a Stuart: Life Backwards című filmjét is. : )

    Kedvelés

    • Leara Says:

      Köszi az ajánlást, megnézem majd :D. Bírom Cumberbatch-t (bár a nevét alig tudom megjegyezni), Sherlock miatt örökre belopta magát a kedvenceim közé :D.
      Én úgy tudom, hogy a Hobbit “csak” 2 részes lesz.

      Kedvelés

  15. Wagner Says:

    Nincs mit. Egyébként briteknél elég elismert színész, kb. annyira fanolják mint Matt Smith vagy még jobban. Még egy filmjét meg akarom nézni amiben Steven Hawking-ot játssza, a tudóst. : )

    Hobbitból tényleg két részt írnak (2012, 2013), nekem valamiért úgy rémlett, hogy három lesz. Namind1. : )

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

