Helyzet #10 (game és manga)

GAMES:

Mother 1 (gba version): nekiálltam végre a Mother trilógia első részének. Ninty azt írta egyszer, hogy jobb mint Earthbound. Nekem eddig nem tűnik jobbnak több dolog miatt is. Egyik, hogy nagyon nem egyértelmű, hogy mit kell csinálni pl: kínkeserves unalommal végigmásztam az állatkertet erre megöl a végén egy Starman Jr. egy lövéssel. Végigjátszás szerint Franklin Badge-el kell visszaverni a lövést. Na de honnan vegyek olyat? Végigjátszás szeint Pippi házánál adják. Na de hol van Pippi háza? Egyébként a folyamatos random encounter eléggé unalmas, főleg azért mert marha nagy a terület és van amikor 1 centiméteren háromszor megtámadnak. Az Earthbound-ban legalább nem kellett harcolni ha gyengébb ellenfél támadott meg. Valami pozitívumot is mondjak: a ZENE.

Aliens Infestation (DS): nemrég jött ki DS-re a SEGA-nak köszönhetően. Ez egy oldalnézetes akció játék melyben négy marine katonát kell irányítanunk felváltva. Grafika egész jó, a figurák mozgása/animációja meg kiváló lett. A gameplay egy kicsit lassúnak és egyszerűnek tűnik mondjuk egy Castlevania után, de ez lehet azért van mert a paráztatásra is rámentek? Nem tudom. Mindenesetre félretettem a játékot, majd még teszek vele egy próbát.

Castlevania Order of Ecclesia (DS): ez a rész valahogy nem tetszik annyira mint két társa (Dawn of Sorrow, Portrait Of Ruin), de azért ezzel is elvagyok. Kár, hogy nincs benne egy központi kastély és egy térképen kell “kattintgatni” ha új helyszínre akarok menni. A bossok is szívatósabbak voltak eddig mint pl. a DoS-ben és a nehézségre még rájátszik, hogy potion-t szinte nem is tudok venni mert olyan nehéz pénzt szerezni. Drágaköveket/tárgyakat se adhatok el mert az meg kell az árusoknak,  hogy felszerelést csináljanak belőlük. Pillanatnyilag ennél a homoki halszörnynél vagyok megakadva, még ötletem sincs, hogy mit csináljak vele.

MANGA:

Drifters: a “végére” értem ami nem tartott sokáig. Azt meg nem tudom meddig kell még várni a következő fejezetre mert már hónapok óta egy új oldalt se rajzoltak Hirano-ék. De legalább már történt valami: megjelentek végre a vadnyugati fickók és darabokra lőtték a halhatatlan franciát. Jeanne D’Arc pedig elég nagy szarban van pillanatnyilag. Az art továbbra is hozza a megszokott színvonalat, kíváncsi vagyok mikor kezdik el megcsinálni OVA formájában mert szerintem nagyon fasza lenne.

One Piece: már alig van vissza 3 fejezet és be is hoztam a lemaradásomat. A Fishman Island ark eddig nagyon tetszetős. Oda hozza a szokásosat, egy szépen felépített sziget melyen látszólag béke van és szép lassan káoszba döntik a szereplők. Lassan kezdenek bemutatásra kerülni a Straw Hat kalózok új skilljei. Eddig ami legjobban tetszett ebben az ark-ban az Fisher Tiger és Koala esete volt a visszaemlékezős résznél. Elég drámaira sikeredett az a mini sztori. Várom, hogy mi lesz ennek a vége és, hogy ki melyik ellenfelet kapja. Remélem a végére azért Big Mum is felbukkan hiszen mégis csak az ő védelme alatt áll a sziget.   Az art-ról amúgy annyit, hogy nekem nagyon bejön ez a fajta kidolgozottság.. és elég furának tartom, hogy egyesek erre panaszkodnak, hogy túl sok rajta a részlet. Most akkor mutatok egy Bleach oldalt mert abban aztán tényleg semmi jó nincs:

Hunter X Hunter: Pillanatnyilag ez a sorozat érdekel a legjobban. A képen láthatóak a legerősebb hunterek akik nemsokára el fogják dönteni, hogy ki legyen a következő elnök Netero helyett. Gon apja is végre feltűnik. Új fejezet szerintem kedden lesz elérhető..  és ezzel a mai helyzetjelentés végére értünk. Ja és remélem nem fogok minden fejezetről posztolni. : )

Címkék: , , , , , , , , , , , , ,

23 hozzászólás to “Helyzet #10 (game és manga)”

  1. Ninty Says:

    Mother 1-et csak én szeretem ennyire, Wagner mester.🙂

    Kedvelés

  2. Leara Says:

    One piece-nél engem még mindig zavar, hogy a lányok nem kaptak ellenfelet… persze még kaphatnak, de úgy érzem nem fognak. Amúgy nem rossz ez az arc, de a New Worldre kíváncsibb vagyok, szóval várom, hogy túljussunk ezen :D:

    HxH meg rulez, mostanában én is azt várom a legjobban. Az volt a legjobb, amikor Ging kivételével mindenki gyilkos pillantásokat vetett Paristonra (vagy hogy hívják :D)

    Kedvelés

  3. Wagner Says:

    Azért biztos kapnak valami ellenfelet ők is. New World meg elvileg ez az ark után jön majd, de ki tudja, hogy ez még meddig fog tartani.. mert OP-nél sose lehet tudni. : )

    HxH: igen azt a képet is lementettem.😄 Az valami kegyetlen volt, főleg a bárány csávón lepődtem meg mert totál idiótának nézett ki az elején, utána meg ő vágta a legbrutálisabb fejet. Ja asszem Pariston volt, de nevezzük csak patkánynak.

    Kedvelés

  4. Skydragon Says:

    A nagy francokat nem lehet pénzt szerezni az Order of Ecclesiában. ;P
    Annyi a dolgod, hogy szerzel cuccokat ami megnöveli a szerencsédet (pl treasure hat), majd irány Kalidus Channel azon része ahol az elsüllyedt hajó van és annak az alján van egy kincsesláda. Nos ha szerencsés vagy, akkor ez a kincsesláda időnként zöld színű, ami a ritka értékes dolgokat rejti, ez esetben a Gold ringet.
    Ebből szerezz kettőt (+ az Inire Pecunia glyph-et) és utána tudsz farmolni a Monastery-ben, vagy itt: http://youtu.be/iYg0vhDbONw

    A Hal szörny ellen ezt írják: “Combine the Vol Macir & Vol Grando Glyphs for devastating results.”

    Egyébként ne aggódj, lesznek még sokkal, de sokkal szivatósabb bossok ( ja és a ‘központi’ kastély miatt se aggódj, az is lesz benne ;}).

    Kedvelés

  5. Wagner Says:

    Aha! A videóban ott a fullos térkép, szal’ a végén lesz egy kastély? : O Amúgy utáltam ezeket a hegyeket, alig bírtam végigmenni rajta.

    Treasure hat-et honnan vegyek? Glyph-et is utálok gyűjteni, azt se tudom, hogy mi alapján adnak egyáltalán. Gold az kurva jó cucc, Aria-ban is sokat használtam. Akkor jó, hogy itt is lesz.

    Nekem már a Giant’s Dwelling-es boss is borzalom volt ami két támadással megölt folyamatosan. Annál szemetebbek is lesznek, hogy pl 1 ütésből ölnek meg vagy mi?

    Kedvelés

  6. Skydragon Says:

    Treasure hat-et az öreg néni (Daniela) adja majd a második küldetése után (a ő küldetései nagyon pitik, ad egy füzetet amibe rajzolnod kell, ami annyit tesz, hogy odamész a helyre ahova mondja és ott előveszed ezt a füzetet, Shaona firkál egyet és vissza kell menned hozzá).

    Glyphekből két féle van kék és piros, a kék adja a fegyvereket, varázslatokat és a pajzsokat, a pirossal tudsz idézni szörnyiket magad mellé, át tudsz akalulni szörnnyé vagy fel tudod tuningolni vele a statjaidat ideiglenesen (+ ha a kettőt jól kombinálod, akkor egy hatékony fegyvert/varázslatot/védelmet kapsz) .
    Glypheket tudsz szerezni szörnyektől/bossoktól, de a fontosabbak, azok a világban vannak elrejtve (amik kellenek a továbbjutáshoz általában).

    “Annál szemetebbek is lesznek, hogy pl 1 ütésből ölnek meg vagy mi?”

    Igen, a kastélyban lesznek ilyen ellenfelek.😛
    (Sőt később is, ha végigvitted a játékot akkor +2 (ha jól emlékszem) új hely is megjelenik majd a térképeden, ahol farmolhatsz, meg fejlesztheted magad, de ezek a pályák iszonyat durvák lesznek, még jó hogy nem kötelezőek ^^)

    Kedvelés

  7. Wagner Says:

    Jól van látom nagyon vágod ezt a játékot.

    Ki a **** az a Daniela? Gondolom ő később jelenik majd meg.

    Azt tudom, hogy van kék és piros meg olyan ami a továbbjutáshoz kell. Csak, hogy a fegyvereket/varázslatokat mi alapján adják oda az ellenfelek? Itt is úgy megy-e mint a Somás részekben a lelkek? Vagy pedig egyszer mindenképpen odaadják az adott Glyph-et? Ezt nem vágom.

    “Combine the Vol Macir & Vol Grando Glyphs for devastating results.”
    Akkor ezt a módszert kipróbálom majd Mother 1-es szenvedéseim mellett. : )

    Kedvelés

  8. Skydragon Says:

    Igen lényegében úgy mennek a dolgok mint Sománál, egyszer odaadják, de vannak olyan glyphek, amiket többször be lehet gyűjteni és minél többször szívod be annál erősebb lesz, ilyen pl a baglyoktól elszívott cucc is, max szinten már 3 bagoly segít neked az ellenfelek legyőzésében (http://youtu.be/rUH3W7xlbwQ 9:10-től nézd, de btw megmutatja a treasure hat-et is valahol a közepénél) . (=

    A bestary-ben meg tudod nézni, hogy egyes glypheknek hány szintjük van/mennyit kell belőle gyűjteni)

    Kedvelés

  9. Skydragon Says:

    Daniela, Giant’s Dwelling-ben van amúgy egy eldugott szobában.

    Kedvelés

  10. Wagner Says:

    Baglyot az szereztem már én is.

    Daniela-t kihagytam szépen. Lehet néha bele kéne nézni a faq-ba is.

    Kedvelés

  11. kdanni Says:

    Vicces a Blech tartalmasságával összehasonlítani az OP-ét: én azután dobtam a Bleachet mikor ez volt az első amit megláttam egy fejezetből.
    Egy egy OP oldalt jól esik hosszabb ideig nézegetni, míg minden részlet kirajzolódik. És ami a lényeg van valami környezet, a Blechben néha már nem tudom hol történik valami és ki az aki ott van a közelben.

    HxH: végül Ging ötlete győzött választás minden hunterrel mint választó és jelölt, de nekem még mindig az az érzésem itt valami viadal is lesz a végén.

    Kedvelés

  12. Wagner Says:

    Oh Hi. Te is itt vagy? : )

    Hehe. Ez a kép is elég durva. Amúgy én Aizen legyőzése után dobtam a mangát, de már bőven előtte se volt valami élvezhető. Az anime meg még a mangánál is sokkal rosszabb volt. És igen: mennyivel jobb amikor van környezet, háttér egy mangában és rengeteg részlet. Mennyivel jobb amikor még történet is van, egy központi szál. De nem csak ezekben jobb az OP hanem dizájnban is. Mind1, regényt lehetne erről írni de mostnem megyek bele inkább, majd egy másik posztnál talán.

    HxH: ki tudja mi lesz ebből. De remélem azért Gonékat is mutatják hamarosan.

    Kedvelés

    • kdanni Says:

      Hali! Csak akkor tűnt fel, hogy ez az első hozzászólásom mikor ki lett írva a moderálásra várakozik üzenet.😀

      Pár napja az Aoi fórumon rá kattintottam az aláírásodra, és hogy összekötöttem a nickjeidet így a cimkeszörfözés menüben is jobban felfigyeltem a bejegyzésedre.

      Kedvelés

  13. Dodgers Says:

    Aliens Infestation videók alapján ígéretes Metroid-szerűségnek néz ki, úgyhogy már csak ezért ki fogom majd próbálni, na meg amiatt is hogy évek óta ez tűnik talán az egyik legépkézlábabb próbálkozásnak az Aliens témában. Az már csak mellékes hogy mind a WayForward, mind a Sega ért a jó játékokhoz.🙂

    One Piece: MSN-n már egyetértettem a témával kapcsolatban, de megteszem még egyszer. Valahol elismerésre méltó hogy ennyi év után is hajlandó Oda rendesen megrajzolni azokat az oldalakat tartalommal, ahogyan egy képregény rajzolóhoz illik. Furcsának tűnhet, de az OP esetében már ránézésre érezni lehet hogy valóban egy képregényről van szó, szemben a másik két rivális sivárságával.

    Kedvelés

  14. Wagner Says:

    JA bizonyos szempontból Metroid-szerű mert egy jó nagy terepen kell mászkálni és mindig új utak nyílnak meg kulcsoknak, kártyáknak köszönhetően. Wayforward-ot nem ismerem de utánuk nézek majd.

    Oda szerintem minőségben fölfelé megy: még jobban, részletesebben rajzolnak mint az elején. Bár mangának az elejéből nem sokat láttam, de ott még nem tűnt ilyennek a dolog. MSN-re meg jöhetnél gyakrabban. : )

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

