My Fav. Castlevania Boss

Nos van ez az ütős zene az Etrian 3-ból és gondoltam teszek alá valami hozzá illő gameplay videót. Majd a gba emulátorban megtaláltam ezt a régi mentésemet ezzel a cuki főellenséggel. : D Ez Graham első és második formája: a Dracula utánzat és a monszta miután a sötét erő átváltoztatja. A monszta első ránézésre egy szárnyas szörnynek tűnik ami szétnyílott a bordáinál. De ha jobban megnézzük akkor két nőt láthatunk összenőve, a szárnyak pedig két fejnek és hajkoronának felelnek meg. A közepén pedig Graham látható egy gubóban.

Hogy miért lett kedvenc? Mert egyszerű és mégis van benne egy kis kihívás. Az első nagyjából ugyanazokat tudja mint a klasszikus Dracula, csak hozzáadtak pár extra dolgot. A második viszont már más tészta. Értelem szerűen a középen lévő emberkét kell ütni miközben a plafonon követ egy tányér ami megpirít a lézerével, ezt ki kell cselezni. Közben figyelni kell a kezeit is: amelyik zölden bevillan az két másodpercen belül támadni fog. Ilyenkor guggolással el lehet kerülni a hp csíkunk leszázalékolását. Egyszerre is támadhatnak. Graham első formája is hasonlóan  fun, de azt most kicsit elcsesztem mert párszor hozzám ért. Ja és fontos, hogy a csata alatt három bizonyos lélek nálunk legyen (Succubus, Flame Demon, Giant Bat), hogy továbbmehessünk a játékban a True Ending felé.

Címkék: , , , , , , , , , , , ,

13 hozzászólás to “My Fav. Castlevania Boss”

  1. hibikishingo Says:

    Ötletes boss. Két nősténydémon gangrapeli a bosst.😄

    Kedvelés

  2. Dodgers Says:

    A jó pár esetben kimondottan szemét Dracula után kellemes váltásnak látszik Graham: designra még nem nagyon volt ilyesmi final (?) boss, és van is értelme betanulni a támadási sorrendet.🙂 Bár a játékkal ismeretlenként egy-két plusz támadási formát elbírhatott volna szerintem, de még ez is több a semminél.

    Ja és Etrian III OST rulz!

    Kedvelés

    • Wagner Says:

      Vártam már, hogy mikor reagálsz valamit a posztra. : )

      Ugye, hogy elég egyedi boss? És kellemes is ahogy mondod, néha csak úgy be szoktam tölteni a mentést és megverem a fun miatt. Valahogy ebben a játékban minden jobb, kellemesebb és emlékezetesebb mint a Circle Of The Moon-ban. Kérdőjelre válaszolva: ez még nem az igazi final boss, de ha nincs nálad a 3 bizonyos lélek akkor itt véget ér a játék és kapsz egy normal endinget. Ha nálad vannak akkor mehetsz tovább. Ezután még van egy közepesen hosszú szakasz és egy jóval húzósabb boss a végén.

      Mondjuk a videóban könnyen megcsinálja a gyerek, de én elég sokat szívtam vele. Pl fele ennyit ha sebeztem rá.
      Etrian III ost indeed rulz, de a játék is. : )

      Kedvelés

  3. Livelegend Says:

    Na idetaláltam Vateráról. Tartalmas blogod van, majd igyekszem végignézegetni🙂

    Jó kis boss ez. Nekem a Julius boss rush módban jelentette a legnagyobb kihívást, mert limitáltak az eszközeid és a szinted is. Ott tényleg be kell tanulni a mozgást.

    Somával ha megvan a Claim Solaris kard és a Red Minotaur soul, gyerekjáték az egész. De tény, hogy ötletes és üde színfolt a sorozatban.

    Kedvelés

  4. Wagner Says:

    Üdv.
    Julius módot csak pár percig próbáltam, de szerintem vele is ugyanígy meg tudnám csinálni mert látod itt se használtam mást az alapfegyveren kívül. Claim Solaris nélkül is szinte gyerekjáték tud lenni ez a boss
    DS-es részeket akkor nem is próbáltad?
    Ja és Kösz, hogy benéztél.😀

    Kedvelés

  5. Livelegend Says:

    A DS-es részekből a Portrait van 100%-ra megcsinálva de még a megjelenés környékén… végig kéne játszanom még egyszer mert fakulnak az emlékek. A Dawn of Sorrow-ot most nyomom, a final bossnál vagyok, aztán jöhet a soul-ok és fegyverek összegyűjtése, majd a hard mód, a Julius és a boss rush… elleszek vele egy ideig😀

    Az Ecclesia még nincs meg, de rajta van a listán🙂

    Kedvelés

  6. Wagner Says:

    Portrait-ben az extra módban akkor le tudtad győzni Richterrel Draculát? Nekem az mai napig nem jött össze még.😄
    Dawn-ban is elég szívatós a final boss, hajrá. Julius mód viszont itt sokkal jobb mint az Aria-ban mert beletették Alucard-ot. : )

    Kedvelés

  7. Livelegend Says:

    Hm… meg kellett néznem a mentett állásokat, rég játszottam már vele. El is felejtettem, hogy ennyi játékmód nyílik meg benne (Hard mode, Richter, Old axe armor, sisters…) Ezeket nem csináltam végig, csak az alapjátékot 1000%-ra. Majd ha újra nekiesek, megcsinálom ezeket is… legalábbis megpróbálom.🙂

    A GBA-s és DS-es részeken kívül a SNES-es CV 4-et vittem végig és a NES-es első részt. Legnagyobb sajnálatomra a Symphonyt csak futólag volt alkalmam megnézni (ebből reméltem egy DS portot), de próbáltam az N64-es első részt és a Lord of Shadows demóját is.

    Kedvelés

  8. Wagner Says:

    A Sisters mód nekem nem tetszett mert touch screenen kellett irányítani meg már untam azt a kastélyt is addigra.😄

    Symphony is ugyanolyan jó mint az Aria vagy a Dawn. Meg sztem az a legkönnyebb rész. Sokszor el lehet benne tévedni de a bossok rohadt könnyűek, talán kettő volt ami húzósabb. Mindenképpen told végig ezt is mert nagyon fun. Sajna DS port helyett PSP port lett belőle. : (
    4-et nem tudtam végigvinni mert lefagyott, behalt a játék valami barlangnál mert DS-en nyomtam emulátorral. : (
    Az első rész viszont nagyon brutális, egyszer fel is vettem a végigjátszását, yutubon fent van. : )

    Lord os Shadows milyen? : P

    Kedvelés

  9. Livelegend Says:

    Határozottan jó, már amennyit a demó engedett láttatni belőle. Szerintem hamarosan beszerzem.🙂

    Tegnap megint beletettem pár órát a Dawn-ba, de ennél már úgy érzem, túl sokat kell grindelni… soul-szintek vannak, és még a fegyverekhez is soul kell. A lelkek 80%-a már megvan.

    Lassan jelenthetne be a Konami egy új handheld Castlevaniát, rég volt már. Mondjuk egy új részt 3DS-re.🙂

    Kedvelés

  10. Wagner Says:

    Dawn-ban rengeteget kell grindelni, ne is mondd… Van olyan szörny ami 500 darab leölés után adta oda a lelkét.. Szóval sok szerencsét a 100 százalékhoz.😄

    Igen most már jöhetne egy új oldalnézetes rész. Remélem 3DS-re is kidobnak majd legalább három ilyen fasza kis játékot és nem a 3d, TPS vonalat fogják erősíteni.

    Kedvelés

  11. Livelegend Says:

    Én arra gondolta,. hogy lehetne egy olyasmi rész mint a PSP-s… csak 3DS-en valódi 3D-ben! Újdonságként is hatna a DS-es részekhez képest, de megtartaná az oldalnézetes jellegét is.

    Kedvelés

  12. Wagner Says:

    Igen az úgy pont megfelelne a 3DS-re. De szerintem a szokásos 2d -s engine-nél is el tudnák érni a 3D hatást pl: a háttérnek lehetne térhatása, a karakterek, ellenfelek meg lehetnének olyanok mintha kiemelkednének a képből, szal érted. : ) De amúgy engem nem nagyon mozgat a 3d. Legyen jó az animáció, stílusos grafika és magával ragadó gameplay, azt készen vagyunk.

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

