Helyzet #11 (film, sorozat, game)

A mai posztban egy film trilógiáról lesz szó, egy sorozatról és két játékról. A manga témát ezúttal kihagytam mert nem volt semmi hű de érdekes esemény egyik általam követett japán képregényben sem.

Evil Dead Trilogy

Muszáj volt végre megnéznem ezt a trilógiát hiszen Duke Nukem és Caleb (Blood) jó pár beszólása Ash-től származik. A Blood-ba nem csak Ash szövegei kerültek be hanem konkrétabb utalások is mint a gyilkos kezek, a tükörből előjövő mini-tükörképek stb. Tényleg nagyon nagy filmek ahhoz képest, hogy alacsony költségvetésűek.. és nem csak horror rajongóknak ajánlom. Az első rész kb. 90 százalékig horror: Ash és négy barátja kirándulnak egy erdei házhoz ahol felélesztik a szunnyadó “démonokat” amik megszállják őket míg végül csak Ash marad. Azért 90 százalék horror mert a vége felé már kezdett vicces is lenni (szerintem), egyébként a film elég lassú tempójú volt. Ezt orvosolták a második részben ami sokkal pörgősebb lett és kevésbé véres, brutális. Lassan kezdtek elmenni a poén felé és újragondolták az első részt és egy lájtosabb, szórakoztatóbb verzióban tálalták. A harmadik rész (Bruce Campbell vs. The Army of Darkness) lett a kedvencem. Ez arról szól, hogy Ash visszateleportálódik az 1300-as évekbe és meg kell küzdenie a sötétség seregével (amit véletlenül felélesztett). Az egész olyan volt mintha a Gyűrűk Urának nézném a low budget, paródia verzióját. Egyébként a film olyan szinten bugyutaság volt, hogy az egészet végig lehet röhögni.. és szerintem itt teljesedik ki Ash karaktere igazán.  Ja és készüljetek! Lesz 4. rész is 2013-ban. : D

new Doctor Who (spoilerz)

Vége lett a hatodik évadnak, szokás szerint ez is nagyon cool befejezést kapott. A Doctor halála egy biztos pont volt az időben.  Szó volt már arról, hogy az  ilyen biztos pontokat nem lehet megváltoztatni. Hát most kiderül, hogy mi van ha valaki mégis belepiszkál, ugyanis River megakadályozta a gyilkosságot. Ezután megakadt az idő és minden kezdett összefolyni, egy helyre tódulni. Ezért voltak jelen a mi időnkben a dinoszauruszok, Churchill, a szilúrok és még sok mindenki. Ez az egész természetesen a világ végéhez vezetett volna, de a Doctornak sikerült megoldania a helyzetet mint mindig. Egyébként korábban szó volt arról, hogy megválaszolják a világegyetem első kérdését és ebben a részben kiderült végre, hogy mi ez a kérdés: “Doctor who?”.   : )

GAMEZ

Castlevania: Circle of The Moon (gba)

Nem tudom emlékszik e valaki a boss listámra. Annak a listának az első helyén szerepelt a Twin Zombie Dragons nevezetű boss mert sehogy se tudtam megverni. Tegnap valahogy sikerült megszakítanom ezt a hagyományt és legyaktam.😄 Na ná, hogy a rózsa karddal (Mars+Mandragora), szerintem a legjobb fegyver a játékban (eddig). De nemsokkal a fight után elértem az Underground Warehouse-hoz ami olyan szinten szopatás, hogy megint félre kellett tennem a gamet mert nem akartam összetaposni a DS-t.   : I

Castlevania: Curse of Darkness

Gondoltam ezzel a résszel is teszek egy próbát ha már a Lament of Innocence-t is lehúztam. Sajnos ez a Curse Of Darkness is tök ugyanolyan mint a másik ps2-es castle. Olyan szintű “izgalmakat” tud nyújtani mint egy Dynasty Warriors. Megyek előre, üres szobáról üres terembe és mindenkit agyonvágok a négyes kombómmal. Nagyjából itt ki is merül a gameplay, de szerencsére behoztak egy idézős rendszert. Be kell vallanom, hogy volt egy minimális Symphony of The Night feelingem amikor jött utánam a pixie és gyógyítgatott. Egyébként a főszereplő dizájnja egy fokkal szimpatikusabb mint Leon Belmont a LoI-ben és szerintem a zene is nagyjából redben van. Majd még meglátom, hogy folytatom e.

Címkék: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

15 hozzászólás to “Helyzet #11 (film, sorozat, game)”

  1. Péter Says:

    Evil Dead epic, anno megvolt kazin az 1-2 a 3-at csak később láttam, ütős filmek még a hőskorból. =) Amúgy van belőle játék is, 2005-ös, de nem valami túl jó.

    Látom Castlevaniából is a régebbi a jobb.

    Kedvelés

  2. Wagner Says:

    Yeah.
    Tudom, több játék is van belőle. Egy ps1-es túlélő horror meg ps2-re a Fistful of Boomstick és a Regeneration. Még egyiket se próbáltam nem néznek ki valami jól.
    Amúgy még a képregényekre lennék kíváncsi. : )

    “Látom Castlevaniából is a régebbi a jobb.”

    Ez így nem teljesen igaz mert az Ecclesia 2008-as és bőven jó lett, a Curse amiről most írtam az meg 2005. Szóval ami szarabb az a PS2-es és az N64-es széria.

    Kedvelés

    • Péter Says:

      Azt mondják talán még a régi Commodore verzió lett a legjobb Evil Dead játék, a Regenerationt anno kipróbáltam de nagyon hamar el lehet unni sajnos, na meg elég csúnya is.

      Kedvelés

      • Wagner Says:

        LoL. Ez? : D

        Kedvelés

      • Péter Says:

        Jó hát akkor még ez volt a szint, a Wolfenstein is így kezdte. =)

        Most gondolj bele, egy mostani CoD huszár kábé ilyennek látja a Doomot vagy a Bloodot, amivel mi anno vígan toltuk.

        Kedvelés

      • Wagner Says:

        Addig oké, hogy ez volt a szint de én nem látok ebben semmi Evil Dead-et.. akárhogy is nézem. : D

        “vígan toltuk”

        Pont tegnap Bloodoztam egyet, szóval a mai napig az számít nekem FPS-nek.😄 De szerintem a mai CoD huszár vérpistikéknek már a Far Cry 1 is oldschoolnak számít.

        Kedvelés

      • Péter Says:

        Abból az érából nekem Duke a favorit, de a Blood 1-2 is a kedvencek között figyel a többi nevesebb darabbal együtt. Vérpistikét illetően nemrég írta hozzám jimbo, hogy egyik haverjának már az Iron Storm is “túlrégi” de ennél durvábbat is láttam már, amikor a Halo 1-et retronak nevezték. =/

        Kedvelés

      • Wagner Says:

        Nekem természetesen a Blood a favorit, nem sokkal utána a Duke. De abból a korszakból szinte minden FPS emlékezetes volt. Ugyanarra épült az összes, de mégis különböztek, mindegyik egyedi volt. Most meg nézd meg mi van. Ma már meg se lehet különböztetni két FPS-t egymástól. Nem értem, hogy jutott idáig a játékipar.

        Halo 1 mint retro, ez több mint lol. De az a vicc, hogy most csinálják a Kinect-es remakejét amit állítólag hanggal lehet majd irányítani.

        Kedvelés

  3. Livelegend Says:

    Ne add fel megint a Circle-t, nem olyan vészes az…😀

    Kedvelés

  4. Wagner Says:

    Nem adtam fel. Csak húzok pár szintet a karakteren, hogy ne haljon meg a Holy Armor két lövésétől és úgy nem kell paráznom ha meg akarom csinálni a ládatologatós részeket. : )

    Kedvelés

  5. Ninty Says:

    Nekem speciel tetszett az Evil Dead Regeneration. Az összes Evil Dead játék közül az a legszórakoztatóbb.

    Kedvelés

  6. Wagner Says:

    Majd ki lesz próbálva az is. : ) De PS2-re egyszerre bőven elég egy darab monoton hentelés.😄

    Kedvelés

  7. Dodgers Says:

    Na akkor csak összejött a haladás a CotM-ben.🙂 Twin Zombie Dragonnál valami rendszert is észrevettél a támadásaiban vagy csak Rózsakard powa?

    Kedvelés

  8. Wagner Says:

    Végig alul voltam a kettő között. Ha középre támadtak akkor kidasheltem onnan valamelyiknek a nyaka alá. Aztán körülöttük ugrándoztam meg csapkodtam a fejüket. Tűzgolyókat, fejcsapásokat is kidasheltam. A bumeráng kereszt is nagyon sokat segített, valahogy összejött. : )

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

