Elindult az SMT Group blogja

Úgy néz ki, hogy lesz egy közös blogunk. Eddig nagyon BÉTA státuszban van mert csak most indítottam el. Eddig 5 szerkesztőből áll a csapat: Dodgers, Ninty, Nitta, Márkusz és én.

Ja és itt a Link: SMT GROUP

Tessék majd látogatni és sokat kommentelni!

Címkék: , , , ,

6 hozzászólás to “Elindult az SMT Group blogja”

  1. Skydragon Says:

    Jepp, már megint magánakcióztam, that’s all.

    Kedvelés

  2. Dodgers Says:

    Lehet én cseszek el továbbra is valamit, de továbbra se engedi szerkeszteni a group blogot a WP, még postot se enged továbbvinni a vázlaton/drafton túl.

    Kedvelés

  3. Wagner Says:

    Skydragon: köszönjük, be is állítom mindjárt. Magamnak meg összedobok egy másikat.

    Dod: akkor “meghívlak” mégegyszer mert valószínű, hogy elbasztam valamit a beállításoknál.

    SZERK
    Igen a te nevednél contributor van.. a usereknél mutatja. lol
    Átállítottam. Sorry for the trouble.

    Kedvelés

  4. Dodgers Says:

    Semmi gond, ezzel az átállítással most már engedi kirakni a postjaimat és rendesen engedi is szerkeszteni a blogot.

    Kedvelés

  5. Wagner Says:

    Még szerencse. 😄
    Mindenkinek adminisztrátorra volt állítva a státusza, csak neked csesztem el.

    Kedvelés

  6. szivar Says:

    ez mind szép és jó, de szerintem nem állja meg a helyét, mivel nem élezödik ki ugy a helyzet, ahogy kellene és igy ugye bár nem tiszta a történet.ez azzal magyarázható, hogy az Sm és a T nem ugy simulnak ahogy, az lenni szokott… Na már most kérdem én hogy a kiélezett simulás nem ugy megy végbe ahogy kellene, akkor ez nem állja meg a helyét a posztomusz világ irodalomban.

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

