Just another KOF video

Avagy hogyan hülyültem a strikerrel.

Címkék: , , , , , , , , , , , , , ,

4 hozzászólás to “Just another KOF video”

  1. hibikishingo Says:

    Ügyes vagy. Én ilyeneket nem tudok.

    Kedvelés

  2. Wagner Says:

    Thanx. Haladunk azért, nem? 3-4 év kofozás után már csak összejön valami. : )

    Kedvelés

  3. Dodgers Says:

    “Ügyes vagy. Én ilyeneket nem tudok.”

    +1.

    Billy egyébként elég hasznos strikernek látszik a videó alapján, bár az látszik hogy akkor ér találatot minden ütése, ha nem a kép szélén van az ellen. Vagy csak nekem tűnik így?

    Kedvelés

  4. Wagner Says:

    Thanx.
    Jól látod szerintem. Ha a képernyő közepén van az ellenfél akkor találja el száz százalékig. De direkt a képernyő szélén szoktam használni mert ilyenkor felcsípi a földről az ellent és összeköti a kombót. : )

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

