Rajzok #5

Hi everybody! Múltkor két nap alatt csináltam 14 darab rajzot. Most ezeket töltöttem fel az új posztba. Plussz négy régebbit is felteszek a jobbak közül.  Ezúttal lesznek színesek is amiket olajkrétával alkottam. Várom a kommenteket! : )

Az első legyen K’ a KOF-ból. Kicsit tanulmányoztam az öltözékét majd magamtól összedobtam ezt a képet a korábban említett olajkrétákkal. Szerintem ez a legjobb a színesek közül.

Kula Diamond. Egy fanart alapján.

Kula színesben és fejből. : )A színek furán jöttek ki, valahogy a lila közelébe se jutottam.

Juste Belmont a Castlevania-ból.

Orochi Shermie azt hiszem NeoWave-es artwork-ről.

Ezt realistic Shermie-nek neveztem el. : )

KOF 96 Iori Team: Vice, Mature, Yagami. Füzet borítóján.

Mature a KOF-ból. Ezt mellig egy képről néztem, többi részét továbbgondoltam. De nem nagyon volt kedvem jobban kidolgozni.

Vice. Rugal titkárnője volt Mature mellett.

Iori. Ugyanúgy készült mint K’.

Blue Mary a KOF-ból. Azt hiszem valami doujinshi alapján készült.

Itt úgy gondoltam csinálok Mary-ből egy kigyúrt verziót. Ez volt az első színes, itt kísérleteztem a krétákkal. A feje se lett valami nőies.

Újabb Mary próbálkozás fejből. Az arc furcsább lett mint az előzőnél.

Az utolsó új rajz pedig Vanessa, NeoWave-es art alapján.

Jöhetnek akkor a régiek:

Alucard. Asszem ezt még nem raktam fel sehova. A manga volt az alapanyag.

Kurama egy wallpaperről.

Anderson atya. Szintén mangából. Speak with Jesus! : D

Végül az első Lilim.

Na ennyi volt mára. Bye!

Címkék: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

11 hozzászólás to “Rajzok #5”

  1. hibikishingo Says:

    Jók lettek! Csak így tovább. Elméletben hasonlóan rajzolunk.

    Kedvelés

  2. Péter Says:

    A nyalókás Kula nagyon tetszik, a színes meg inkább Sulára hasonlít a barnás ruha miatt. =D Orochi Shermie szintén jó lett, színes Iori, Alucard és Kurama is.

    Kedvelés

    • Wagner Says:

      Thanx. Sula az inkább fekete ruhás volt nem?
      De sztem Vanessa is jól sikerült, pont olyan mint az eredeti. Max. a szája van elcsúszva 2 milliméternyit. : )

      Kedvelés

      • Péter Says:

        Attól függ, mert az eredeti kék volt, de aztán a barna lett a nyerő sok kreátor körében, a legutóbbi meg fekete lett, sötétebb tónusú bőrrel. Ami nekem egyik kedvencem, azaz Evil Kula, aminek szőke a haja és fekete a ruhája bordó részekkel, és GG Eddie van mellé társítva.

        Vanessa is jó lett, és Vice is. =)

        Kedvelés

  3. Wagner Says:

    Mi egy Sulát próbáltunk kb. négy évvel ezelőtt az fekete ruhás volt, fehér hajjal és úgy mozgott néhol mint egy zombi. Több verziót nem is láttam belőle.

    “Vanessa is jó lett, és Vice is. =)”
    Helyes. : D : D

    Kedvelés

  4. Péter Says:

    Van sok fajta klón, olyanok is, amik már rég léteznek, de csak most terjedtek jobban el. A legtöbb klónnal az a baj, hogy gyenge az AI, és lényegében minden ugyan az benne, csak átszínezik a palettát, esetleg csinálnak 1 új szegényesen effektelt támadást (ami rosszabb esetben bugos is) aztán cső, kész egy “új” karakter.

    Kedvelés

  5. Dodgers Says:

    Összességében jobban sikerült a mostani felhozatal szvsz, a túlnyomó része bejövős lett, különösképpen a Hellsinges rajzok. 🙂

    Kedvelés

  6. Wagner Says:

    Igen valóban jobb lett mint a múltkori. Igyekeztem jobban odafigyelni ezúttal. : )

    Kedvelés

  7. BenyoBoy Says:

    Wow, nagyon szép rajzok! Egy Angel-t mondjuk hiányoltam. 😀

    Kedvelés

  8. Wagner Says:

    NESTS Team-et nem szeretem, csak Kúlát. 🙂

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

